Elokuisten plussatestien kuvia

Nää on niin tyylikkäät!! Ja myös lohdullista nähdä, kuinka muillakin toi RFSU vaan hitaaaasti hivuttautuu kohti tasavahvoja, niin kiroan että aloitin sillä. Mä en ymmärrä miten se voi olla yhtä aikaa aika herkkä (aavistin hailuraisen siitä jo dpo 8, selvästi dpo 9) ja epäherkkä (dpo 15 viiva oli mulla vielä kovin hailakka vaikka pc jo tasavahva).

Joo, mä just siks itse asiassa otin noi RFSU:t käyttöön herkkien e@h-testien rinnalle et saa pidempään kuin muilla testeillä seurata viivan vahvistumista 😁😁

Olen reissussa niin testikokoelma on valitettavasti muualla, mutta tässäpä mun dpo 23 / rv 5+1 RFSU. On se tummentunut toissapäiväiseen verrattuna, mutta vielä on tummenemisvaraa. Ylihuomenna viimeinen. (Jos maltan silloin lopettaa.)

20231205_090255.jpg

Olen reissussa niin testikokoelma on valitettavasti muualla, mutta tässäpä mun dpo 23 / rv 5+1 RFSU. On se tummentunut toissapäiväiseen verrattuna, mutta vielä on tummenemisvaraa. Ylihuomenna viimeinen. (Jos maltan silloin lopettaa.)

View attachment 128337
Ihanan vahva viiva 😍 Olin vähän hukassa aamulla kun en tänään testannut 😂 Tekisi mieli kyllä testata taas hieman myöhemmin viikolla...

Ihanan vahva viiva 😍 Olin vähän hukassa aamulla kun en tänään testannut 😂 Tekisi mieli kyllä testata taas hieman myöhemmin viikolla...

Tuttu tunne. 😁😁😁 Jossain kohtaa tämä harrastus on kai pakko lopettaa. 🙈 Mä toivon että tää on vika kerta kun oon raskaana niin olen nyt täysin estottomasti testannut just niin paljon kuin huvittaa. 😁

Tässä mun lopullinen sarja eiliseltä dpo 16. Olin oikein tyytyväinen dpo 16 viivoihin, joten alkuperäisen suunnitelman mukaan ne oli nyt vikat liuskat jollei tuu vuotoja tms. Ja sit viikonloppuna digitesti!

Pistin tän tänne vähän lohdutukseksi, erityisesti muille rfsu:n käyttäjille: viiva ei vahvistunut 10->11 (heikkeni?) eikä 13->15. Silti yleiskuvassa vahvistui ihan riittävää tahtia, ja PC:llä vahvistui selkeästi. Luulen et RFSU:n testit ei oo ihan tasalaatuisia, sillä mun pidätysajat ja juomismäärät on. 🤣 Tai sit pieni heilunta vaan kerta kaikkiaan kuuluu asiaan!

En siis sano että tällä sarjalla on välttämättä hyvä lopputulema, MUTTA tällä sarjalla sai kuitenkin PC leffaviivat 4+2 joka musta on hyvissä ajoin! Eli ei stressiä jos ei joka päivä vahvistu alkuvaiheessa. Varsinkaan!!! jos pidätysajat vaihtelee.

Liitteet

• 20231205_151837.jpg
    20231205_151837.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 62
IMG_8892.jpeg

Tämä on tunnin vanha varhaistesti.. nyt ois 3+2, eli super aikaista. 5min kohdalla ei näkynyt mitään, niin en vielä luota.

Aloitin oksentaa maanantaina ja paha olo jatkuu vain. Lopetin esikoisen 9/21 imetyksen 1.12. niin hyvin voi olla myös siitä oireita..

Mutta olisi hauska kuulla onko jollain onnistunut raskaus joka olisi alkanut näin ”yliajan tulleesta plussasta” ? ❤️

Eilen en ehtinyt aamulla tehdä kuin pc liuskan. Tänään tein vielä pc.n ja viimeisen apteq testin. Pc.ssä näkyy kyllä aavistus vahvistumista, mutta apteq ei mielestäni hirveästi ole vahvistunut vaikka yksi välipäiväkin välissä. Voiskohan olla vaan juuri sen takia kun on herkkä testi? Tässä vielä kokoelmat molemmista. Vielä olis jäljellä yksi pc liuska ja yksi digi.

20231206_102042.jpg20231206_102930.jpg

View attachment 128355

Tämä on tunnin vanha varhaistesti.. nyt ois 3+2, eli super aikaista. 5min kohdalla ei näkynyt mitään, niin en vielä luota.

Aloitin oksentaa maanantaina ja paha olo jatkuu vain. Lopetin esikoisen 9/21 imetyksen 1.12. niin hyvin voi olla myös siitä oireita..

Mutta olisi hauska kuulla onko jollain onnistunut raskaus joka olisi alkanut näin ”yliajan tulleesta plussasta” ? ❤️
Mä oon aina ollut aikainen testaaja enkä varhaisilla päivillä edes jaksa tihrustella testiä ennen kun on kuiva. Tosin oon testannu aina pregcheckin liuskoilla enkä niihin ole saanut edes varjoa ilman että on raskaana. Mut uskon kyllä että sulla on plussa jos vielä oireitakin löytyy:Smiling Face With Smiling Eyes:

Kyllä mulla nimenomaan noilla päivillä viiva näkyi vasta kuivuttuaan, eli tämäkin raskaus on yliajan plussasta eli roskishaamusta alunperin. Pidän sulle peukkuja!

Kyllä mulla nimenomaan noilla päivillä viiva näkyi vasta kuivuttuaan, eli tämäkin raskaus on yliajan plussasta eli roskishaamusta alunperin. Pidän sulle peukkuja!
Kiitos Kaakkuri ja Jannie!

Apua jännää, kyllähän oireet on siinä mielessä hyvin selkeät, nyt olo tasoittunut ”toisen päivän krapula” fiilikseen, mikä mulla oli esikoisen kanssa 3kk.

Jos tää pysyy matkassa, niin laskettu aika olisi 3 päivää aiemmin kuin esikoinen elokuussa ❤️😅 (meni 10pvä yli syyskuulle).

Eli ihan samoilla vuodenajoille, kätevää! ❤️

Eilen dpo16 viiva näytti siltä, että aloin olla vihdoin tyytyväinen! 👌🏻 Tänä aamuna en oo testannu kun en ollu kotona ja onpa orpo olo 😂 ajattelin ensin, että hyvä näin, koska sain jo sen odottamani näköisen plussan. Mutta toisaalta en mä sen takia ole jatkanut, vaan siksi että kaipaan sen päivittäisen vahvistuksen tälle asialle 😅 Tekisi siis mieli testata tällein illalla. Katotaan selviänkö huomiseen aamuun asti! 😁

Viikkonäytöllistä säästelen vielä hetken et saisin sen 3+ siihen...

Liitteet

• IMG_20231205_071332.jpg
    IMG_20231205_071332.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 19
Tuo jokapäiväinen vahvistus auttaa kyllä tällai alkumetreillä, kun ei ole vielä selkeää pahoinvointia tai kasvavaa mahaa. Jaksoin itse olla jopa 2 päivää testaamatta, mutta sitten ostin jo uudet testit 😂🙈

No just näin. Oireet tulee ja menee, ei oo mitenkään koko ajan läsnä ja mitään konkreettista kun ei itsellä ole ni on kiva saada se testi katseltavaksi käteen. 😄 Varmaan varhaisultraan asti tätä teen, mutta jos kohta saisi vähän harvennettua edes... Onneks pc liuskat ei maksa paljoa 😂

Jos tämä menee saman kaavan mukaan kuin esikoisen kanssa niin kova pahoinvointi alkaa noin viikon päästä, ehkä sitten maltan lopettaa testaaminen... Ehkä 😁

Takaisin