Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Johtuisiko siitä, että ei ollut aivan aamuvirtsa? En huolestuisiNo niin, paniikki-PC näyttää nyt tältä.On tasavahva joo, mut jotenkin mä olisin luullut et olis testiviiva jo heittämällä kontrollia vahvempi kun nyt 5+4.
Voi apua, pitänee yrittää saada vaikka hcg-mittausta neuvolan kautta.
View attachment 128397
Johtuisiko siitä, että ei ollut aivan aamuvirtsa? En huolestuisi![]()
Ootko kokeillu tehdä viikkodigiä? Sullakin on semmoset viikot, että pitäis näkyä se 3+ jos hormonit on noussut normaalisti. Nuo liuskatestien viivojen vahvuudet on ihan taivaankappaleitten asennosta välillä kiinniNo niin, paniikki-PC näyttää nyt tältä.On tasavahva joo, mut jotenkin mä olisin luullut et olis testiviiva jo heittämällä kontrollia vahvempi kun nyt 5+4.
Voi apua, pitänee yrittää saada vaikka hcg-mittausta neuvolan kautta.
View attachment 128397

Ootko kokeillu tehdä viikkodigiä? Sullakin on semmoset viikot, että pitäis näkyä se 3+ jos hormonit on noussut normaalisti. Nuo liuskatestien viivojen vahvuudet on ihan taivaankappaleitten asennosta välillä kiinni![]()
Tänne hiivin oikein varovaisesti, koska vasta dpo9Vahvojen oireiden takia uskallan jo laittaa pari viestiä, vaikuttaa lupaavalta alulta. CB viikkodigit pitäisi tulla postista tänään.
Tervetuloa molemmille!Moi,
Ehkäpä minäkin jo uskallaudun testikuvani kanssa tänne, kun Clearblue näytti aamulla viikkoja 3+. RFSU:n testien viivan tummuus taitaa olla jo maksimissa, joten niitä ei taida kannattaa enää seurailla. Mulla on tänään RV 5+3.

Mua rupes nyt vähän mietityttämään toi tän aamuinen testi, se on jotenkin jännän tumma näille päiville, mitä olen muiden easy@home liuskoja tutkaillutAiemmin tänä vuonna heitin läpällä et seuraavaksi tuleekin sit varmaan kaksoset apua
![]()