Elokuisten plussatestien kuvia

Mua nyt ahdistaa kun mun vika RFSU-liuska oli jotenkin viallinen, väri jäi kauttaaltaan levinneeksi testialueelle. 🙃😔 Eihän näillä päivillä enää pitäis testaamisesta stressata (5+4) mut nyt sit kuitenkin mietin et pitäiskö vielä hakea yks PC-paketti. 🤪🤪

No niin, paniikki-PC näyttää nyt tältä. 🤔 On tasavahva joo, mut jotenkin mä olisin luullut et olis testiviiva jo heittämällä kontrollia vahvempi kun nyt 5+4. 😭 Voi apua, pitänee yrittää saada vaikka hcg-mittausta neuvolan kautta.

20231207_100750.jpg

Johtuisiko siitä, että ei ollut aivan aamuvirtsa? En huolestuisi ♥️

Voihan se olla. 🤔 Teen huomenna aamulla uuden, toivotaan että sitten on paremmat viivat. 🤞 Kyllä toi kuivuttuaan näyttää siltä että testiviiva on kontrollia vahvempi, mutta silti nyt huolestuin. 🙈

Tänne hiivin oikein varovaisesti, koska vasta dpo9 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:🌈 Vahvojen oireiden takia uskallan jo laittaa pari viestiä, vaikuttaa lupaavalta alulta. CB viikkodigit pitäisi tulla postista tänään.

Liitteet

• IMG_20231207_083912.jpg
    IMG_20231207_083912.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 61
No niin, paniikki-PC näyttää nyt tältä. 🤔 On tasavahva joo, mut jotenkin mä olisin luullut et olis testiviiva jo heittämällä kontrollia vahvempi kun nyt 5+4. 😭 Voi apua, pitänee yrittää saada vaikka hcg-mittausta neuvolan kautta.

View attachment 128397
Ootko kokeillu tehdä viikkodigiä? Sullakin on semmoset viikot, että pitäis näkyä se 3+ jos hormonit on noussut normaalisti. Nuo liuskatestien viivojen vahvuudet on ihan taivaankappaleitten asennosta välillä kiinni :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ootko kokeillu tehdä viikkodigiä? Sullakin on semmoset viikot, että pitäis näkyä se 3+ jos hormonit on noussut normaalisti. Nuo liuskatestien viivojen vahvuudet on ihan taivaankappaleitten asennosta välillä kiinni :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mulla on viikkodigeistä vähän traumat (viime raskaudessa sain vielä muistaakseni 5+1 tms "2-3 viikkoa", vasta 5+5 sit "3+") niin ajattelin että en tässä raskaudessa niitä enää tee, mutta pitänee sitäkin nyt harkita jos ei muuten saa huolta vaimennettua... 🙃

Edit: Kaivelin arkistojani, olinkin saanut viimeksi vielä 5+4 "2-3" ja sit vasta 5+6 tein seuraavan viikkodigin ja siihen tuli sit 3+.

Muokattu viimeksi:
Moi,

Ehkäpä minäkin jo uskallaudun testikuvani kanssa tänne, kun Clearblue näytti aamulla viikkoja 3+. RFSU:n testien viivan tummuus taitaa olla jo maksimissa, joten niitä ei taida kannattaa enää seurailla. Mulla on tänään RV 5+3.

Liitteet

• IMG_20231207_053857.jpg
    IMG_20231207_053857.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 34
Tänne hiivin oikein varovaisesti, koska vasta dpo9 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:🌈 Vahvojen oireiden takia uskallan jo laittaa pari viestiä, vaikuttaa lupaavalta alulta. CB viikkodigit pitäisi tulla postista tänään.
Moi,

Ehkäpä minäkin jo uskallaudun testikuvani kanssa tänne, kun Clearblue näytti aamulla viikkoja 3+. RFSU:n testien viivan tummuus taitaa olla jo maksimissa, joten niitä ei taida kannattaa enää seurailla. Mulla on tänään RV 5+3.
Tervetuloa molemmille! 🥰

Kirjoitan nyt vaikka tänne että sain kuin sainkin manguttua neuvolasta hcg-mittauksen, käyn siellä huomenna. 🤞 Vaikka eipä yksittäinen arvo välttämättä paljoa kerro niin nähdäänpä sit kuitenkin about millä tasolla mennään.

Mä en tänään tehnyt testiä. Tai näyte oli kyllä jo kipossa mutta näytti niin laimealta, että kaadoin pois. En uskaltanutkaan tehdä sitä jos tuliskin haalea viiva. 🙈

Tässä tämän aamun (dpo10) digitesti 🌈

Uitin myös easy@home tikku r-testin sekä ovistestin. Ovistesti tummui hienosti, tikku r-testi ei paljoa tummunut. En ole kuitenkaan huolestunut, koska katsoin edellisen raskauden testeistä et se on noille testeille normaalia näillä päivillä, kun ei ole vielä niin isoa Hcg:n tuplaantumista.

Seuraavan digin teen ensiviikon tiistaina ✨

Liitteet

• Polish_20231208_070331021.jpg
    Polish_20231208_070331021.jpg
    5.5 MB · Katsottu: 40
Tein aamulla päätöksen, että jätän sen viimeisen pc.n ja digin seuraavalle viikolle. Olis ihana saada ne leffaviivat ja digiin 3+ 😍. Kuitenkin tulee vaan turhaa stressiä, jos viiva ei nyt vielä ole vahvistunutkaan tarpeeksi omasta mielestä.

tänään uskalsin tehdä uuden testin ja tuli viiva 5min sisään ❤️ eli nyt ois 3+4 vasta ❤️

Mietin et pitäisikö tehdä vielä sunnuntaina tää sama varhaistesti, ja sit tiistaina siirtyä liuskoihin. Silloin ois eka päivä kun menkat ois myöhässä ❤️

Vieläkin varautunut olo, mut onnellinen ❤️ vaikka kävisikin jotain, niin tiedän et pärjätään. Niin mielummin nauttii nyt vaan kaikesta ❤️
IMG_8923.jpeg

Mua rupes nyt vähän mietityttämään toi tän aamuinen testi, se on jotenkin jännän tumma näille päiville, mitä olen muiden easy@home liuskoja tutkaillut :Grimacing Face: Aiemmin tänä vuonna heitin läpällä et seuraavaksi tuleekin sit varmaan kaksoset apua 🙈

Mua rupes nyt vähän mietityttämään toi tän aamuinen testi, se on jotenkin jännän tumma näille päiville, mitä olen muiden easy@home liuskoja tutkaillut :Grimacing Face: Aiemmin tänä vuonna heitin läpällä et seuraavaksi tuleekin sit varmaan kaksoset apua 🙈

On kyl tosi tumma 😍😍

Takaisin