En erikseen jaksa ostaa, vahvat viivat tuli niin se riittää mulleMiks ootte tehnyt digejä? Pitääkö munki vielä hakea? Mitä saan selville![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En erikseen jaksa ostaa, vahvat viivat tuli niin se riittää mulleMiks ootte tehnyt digejä? Pitääkö munki vielä hakea? Mitä saan selville![]()
Itelläkin siis olis vaan ylijäänyt, mut en lähde ostaa ja "jahtaa" tota +3En erikseen jaksa ostaa, vahvat viivat tuli niin se riittää mulle![]()
Niinpä. Käyttäisin itsekin pois, jos ois jäänyt ylimääräisiäItelläkin siis olis vaan ylijäänyt, mut en lähde ostaa ja "jahtaa" tota +3varmaan vaan ihmiset testaa jemmata pois
![]()
Hyvin selviää ilmankinMiks ootte tehnyt digejä? Pitääkö munki vielä hakea? Mitä saan selville![]()
Minulla on ollut 3 raskausta ja jokaisen aikana tein vain yhden testin. Nyt täällä palstalla ollessaan luen liian paljonMiks ootte tehnyt digejä? Pitääkö munki vielä hakea? Mitä saan selville![]()
Ahaa! Ehkä tää mun pahoinvointi kertoo et siellä viel jotain meneilläänHyvin selviää ilmankinvähän tuo uskoa lisää kun tietää raskauden jatkuneen (hcg lisääntyneen) vielä ihan alun jälkeen
![]()
Vahvistumista seurailen tikuilla, ja pari digiäkin voisi vielä hankkia.View attachment 117703itse tein kaksi testiä, joista molemmissa haaleat viivat. Ensimmäinen testin tein 4+3. Kahdessa aikaisemmassa olleet todella tummat viivat nyt haaleat

Raskausoireitakaan ei vielä ihan hirveästi ole, niin tikut tuovat jotain konkretiaa.Onneksi olkoon!4+0
PAS vauva ❤