Elokuisten plussatestien kuvia

Kiitos @Elliephant tsempeistä. Katson nyt viikonlopun mitä tapahtuu. Mitään vuotoa ei ole, niin en tiedä ottavatko minua HCG-mittaukseen. Se ois kyllä varmaan paras tähän hetkeen. Nyt on 4+4 oviksesta, vielä pitää kärvistellä varhaisultraan...
Eikö sitä HCG-mittausta saa kysymällä? Olen huomanut, että täällä Suomessa pitäisi tehdä itse enemmän sairaaksi, silloin saa tarvittavat testit 🙂

Ylimmäinen testi 2p menkkojen myöhästymisestä (Flo näytti 4+0) päiväpissasta
Alimmainen aamupissasta 4+2

Neljäs raskaus ja ensimmäistä kerta kun teen enemmän kun yhden testin 😁
D3708237-896B-43C5-AEAE-24FC3A68000F.jpeg

Tässä dpo 17 aamulla. Odotan leffaviivoja kans 😅 ikinä en oo tälläsiä testaillut mutta aina oppii ressaan uutta 😂 onko vähän haalee... En tiiä

Liitteet

• IMG_20221129_092908.jpg
    IMG_20221129_092908.jpg
    3.8 MB · Katsottu: 11
Tässä dpo 17 aamulla. Odotan leffaviivoja kans 😅 ikinä en oo tälläsiä testaillut mutta aina oppii ressaan uutta 😂 onko vähän haalee... En tiiä
Naurahdin hieman ehkä tuolle "aina oppii ressaa uutta" 😂 siis tämä.. Mutta hei hienot viiivat, ei saa stressata, raskaana oot 🥰

Ite en esikoisesta testannu yhden plussan jälkeen oikeestaan enempää, koska viikko sitä plussaa ennen sain negan clearbluen herkällä ja olin et ok tää tässä, sit ei menkat vaan tullu ja oireita oli ni sain heti leffaviivat. Se oli tosin jo joku kp 43 🙈 et siinä se hcg nousi joko hitaasti tai en tiedä. Kierrot aina pitkät ja sekavat ollut enkä silloin ovulaatiota koskaan tuntenut 😌

Okei, nää on kyllä niin erilaisia aina kaikilla. Mulla on pari testiä kaapissa niin ne vielä teen ja sit riittää 🤣

Eikö sitä HCG-mittausta saa kysymällä? Olen huomanut, että täällä Suomessa pitäisi tehdä itse enemmän sairaaksi, silloin saa tarvittavat testit 🙂
Minä en ainakaan saanut vaikka lapsettomuuspolin asiakas olen…

Minulla suht sama vahvuus ollut ja hitaasti tummunut, esikoisen raskaudessa sama että leffaviivoja sai odotella mutta kyllä ne sieltä tuli kun malttoi odottaa 🥰

Tänään aamulla ku testasin… TULI NE LEFFAVIIVAT! On tämäkin yks etappi mitä täs on ootellu 😝🥰 lupasin kyl itelleni etten testaile enää ku vaan digillä mut yöllä sit heräsin ajatukseen et mitäs jos kuitenkin 😝
Oiii!!😍 mulla jo vähä lähempänä taas leffaviivoja!!

Liitteet

• 4A848B9F-2243-47FF-8164-937531D9EAE2.jpeg
    4A848B9F-2243-47FF-8164-937531D9EAE2.jpeg
    940.8 KB · Katsottu: 11
Takaisin