Elokuisten plussatestien kuvia

Miks ootte tehnyt digejä? Pitääkö munki vielä hakea? Mitä saan selville❤️🫢
Hyvin selviää ilmankin😊 vähän tuo uskoa lisää kun tietää raskauden jatkuneen (hcg lisääntyneen) vielä ihan alun jälkeen🥰

Miks ootte tehnyt digejä? Pitääkö munki vielä hakea? Mitä saan selville❤️🫢
Minulla on ollut 3 raskausta ja jokaisen aikana tein vain yhden testin. Nyt täällä palstalla ollessaan luen liian paljon 😂 yliajattelu, mietin koko ajan onko vatsassa ollenkaan joku ja testien tekeminen saa mielirauhan takaisin 😁

Eilen testattu kaksi alinta (3+4) ja tänään aamulla ylin eli digi (3+5). Eilen juuri tarkistin ennen testaamista, että nuo Clearbluen testit menisivät tammikuussa vanhaksi. Niitä olen säästellyt käytettäväksi vasta sitten, kun on tikuilla ensin tullut plussa. Eipä tarvinnut onneksi heittää käyttämättöminä roskiin. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Vahvistumista seurailen tikuilla, ja pari digiäkin voisi vielä hankkia.

Liitteet

• IMG_8400.jpg
    IMG_8400.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 62
Muokattu viimeksi:
Testaus- ja testaamattomuusrauha :) Itse halusin testata ja nähdä 3+ digissä, koska en välttämättä pääse varhaisultraan, ei ole mitään (!) oireita paitsi palelu ja tikut vahvistuivat hitaammin kuin aiemmissa raskauksissa. Mutta tosiaan 6+0 näytti 3+ joten hyvin hormoni noussut ja nyt vain sormet ristiin.

Päätin kans tehdä yhden kaapissa pyörineen testin pois ja viikossa kyllä hyvin vahvistunut viivat 😍
Alempi siis tehty 30.11 ja ylempi tänään.
En oikein tiedä kuinka viikot kuuluisi laskea alkionsiirron myötä mutta omien laskelmien perusteella nyt olisi 5+3 (menkkojen perusteella olisi 5+6).

Liitteet

• B14B7330-F5EC-45B0-B453-41D5593D3702.jpeg
    B14B7330-F5EC-45B0-B453-41D5593D3702.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 42
20221207_080020.jpgitse tein kaksi testiä, joista molemmissa haaleat viivat. Ensimmäinen testin tein 4+3. Kahdessa aikaisemmassa olleet todella tummat viivat nyt haaleat

@Enzu90 voikos olla mahdollista että oiskin vasta 3+3?😌 Minulla tuli just tollaiset silloin ihan alussa joka oli just joku 3+ 😅 Ja hei onnittelut, viivathan siellä näkyy 🥰💕

Tilasin Raskauskeijulta kaksi viikkodigiä, josko niihin saisi vielä korkeampia viikkolukuja näkyviin.
Kuvassa Pregcheckit ylhäältä alas ke (3+4), pe (3+6) ja su (4+1).

Minulle tämä testailu on ihan mukavaa, kun ehdin katsella kuukaudesta toiseen niitä täydellisen valkoisia tikkuja. Nyt sentään näkyy jotain muutakin. :tears: Raskausoireitakaan ei vielä ihan hirveästi ole, niin tikut tuovat jotain konkretiaa.

Liitteet

• IMG_8413.jpg
    IMG_8413.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 17
Onnea kaikille plussan saaneille! 🤗🍀

Täällä myös oli pitkä taival, ensimmäisen raskauden mentyä kesken tätä plussaa saimme odottaa yli 2,5 vuotta. Olo on hurjan onnellinen ja helpottunut jo tästä plussasta, samalla toivon että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Tein testin eilen dpo15 ja päätin, että en testaa enempää. Mutta ei todellakaan haittaa, jos muut testaa, tykkään katsoa niitä kuvia! 🤗

Liitteet

• IMG_20221210_082648_edit_590564000506759.jpg
    IMG_20221210_082648_edit_590564000506759.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 33
Takaisin