Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testasin taas pregcheckillÀ, jossa oli tosiaan dpo 16 haalentunut. Nyt dpo 19 oli sitten kuitenkin vahvistunut!! Kuva alla. Huomenna testaan taas RFSU jolla testasin sen ei-leffan eilen dpo 18, katsotaan mitÀ nÀyttÀÀ. Ja sit dpo 21 on kaapissa vielÀ yks pregcheck. Ilmeisesti kohdunulkoinen voi heilutella hormoneja⊠joten vielÀ vÀhÀn jÀnnittÀÀ kyllÀ. View attachment 117338

No tÀÀ on tosi hyvĂ€Noniin! Nyt tein RFSU:n liuskan, sama joka toissapĂ€ivĂ€nĂ€ oli vielĂ€ haalea. Eikö ole aika hyvĂ€ nyt! Toki mulla on jo 4+6âŠView attachment 117386
Jee @Elliephant leffaviivoille! Mulla myös viikkodigi kuitenkin black fridaysta hamstrattuna :D En tiedÀ milloin sen uskaltaisi tehdÀ..
Viikonloppuna ?@Elliephant ja @plih teillÀ kunnon leffaviivat! Onnea siitÀIVF:ssÀ lasketaankin viikot hieman eri tavalla joten mulla huomenna 5+0. Eilen ei niitÀ leffaviivoja nÀkyny mut en olis itestÀni huolissaan ku just esikoisestakin nous hitaasti:) jÀnskÀÀ toki⊠milloin uskaltais tehÀ viikkodigin jos toiveena 3+?
![]()
MĂ€ hyppÀÀn heinĂ€kuisten ketjuunâVahva âtunne oli ettĂ€ nyt tĂ€ssĂ€ kierrossa onnistutaan ja 4+0 aamupissasta viivat oli vahvat
IltapÀivÀllÀ oli tehtÀvÀ myös digi. Odotin 1-2 mutta yllÀtyksenÀ olikin 2-3
SelvÀMÀ hyppÀÀn heinÀkuisten ketjuun![]()
Kerro sit miten kÀviViikonloppuna ?
Mietin kans et varmaan digi jo nÀyttÀs sen 3+ kun oli niin vahva tuo viiva, mut perjantaina tulis 5+0 tÀyteen eli periaattees sit olis se 3 viikkoa ovulaatiostaMut voi olla et polttelee uteliaisuus tekee sen digin lojumasta huomenna aamulla
![]()
Pakko ite odotella reilusti yli 5+0, stressaa vain enemmÀn jos tuleekin 2-3 vaikka yksilöllistÀ onkinMinÀ ajattelin, ettÀ digi aikaisintaan ens ti kun on 5+0, tai pikkusen sen jÀlkeen⊠SiinÀhÀn on aika korkea se hcg mÀÀrÀ, mikÀ pitÀÀ olla 3+:aan. Mutta pÀivystÀn teidÀn muiden tuloksia jos teette ennen :D
Ihanaa, onnittelut ja tervetuloa!Helou! Liityin keskustelemaan tÀnne kansdpo 14 vÀhÀn hailakalta vielÀ nÀyttÀÀ. 3+3 ois nyt.
Dpo 13 tuli digiin âraskaanaâ
KiitosIhanaa, onnittelut ja tervetuloa!Hienot viivat nuo jo
Tule pÀivittÀmÀÀn kuvien kanssa jos vielÀ innostut uusia tekemÀÀn
![]()
Tervetuloa!!Helou! Liityin keskustelemaan tÀnne kansdpo 14 vÀhÀn hailakalta vielÀ nÀyttÀÀ. 3+3 ois nyt.
Ihanaa!!Tervetuloa!!
Haha elin vissiin eilen vielÀ viime viikkoa. TÀnÀÀn tuli jo 5+0 mutta en uskaltanut tehdÀ digiÀ. Sen sijaan tein viimeisen pregcheckin ja nyt oli oikeat leffaviivat, eli testiviiva oli ehkÀ jopa tummempi kuin kontrolli!
HyvÀn nÀköinen viivahan tuo on jo! Onnea!Helou! Liityin keskustelemaan tÀnne kansdpo 14 vÀhÀn hailakalta vielÀ nÀyttÀÀ. 3+3 ois nyt.
Hyvin on vahvistunutKiitos
VÀhÀn vahvistun ehkÀ
Mulla flow sanoo et 3+4 ja libero 4+0![]()