Elokuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Tuli ne leffaviivat đŸ„ș😍💞 dpo 17

Nyt kaapissa enÀÀ se yksi viikkodigi ja miun testailut alkaa olla tĂ€ssĂ€. TĂ€hĂ€n hyvĂ€ pÀÀttĂ€ nÀÀ liuskatestitkin, tÀÀ oli vika pregcheck đŸ€—

Liitteet

• IMG_20221128_065633_edit_193460266460058.jpg
    IMG_20221128_065633_edit_193460266460058.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 36
Muokattu viimeksi:
Testasin taas pregcheckillĂ€, jossa oli tosiaan dpo 16 haalentunut. Nyt dpo 19 oli sitten kuitenkin vahvistunut!! Kuva alla. Huomenna testaan taas RFSU jolla testasin sen ei-leffan eilen dpo 18, katsotaan mitĂ€ nĂ€yttÀÀ. Ja sit dpo 21 on kaapissa vielĂ€ yks pregcheck. Ilmeisesti kohdunulkoinen voi heilutella hormoneja
 joten vielĂ€ vĂ€hĂ€n jĂ€nnittÀÀ kyllĂ€. View attachment 117338

Joko uudelleen olet testaillut? đŸ€—

Noniin! Nyt tein RFSU:n liuskan, sama joka toissapĂ€ivĂ€nĂ€ oli vielĂ€ haalea. Eikö ole aika hyvĂ€ nyt! Toki mulla on jo 4+6
68F5B951-2E5B-47E4-9A98-F537688AAF5A.jpeg

Jee @Elliephant leffaviivoille! Mulla myös viikkodigi kuitenkin black fridaysta hamstrattuna :D En tiedÀ milloin sen uskaltaisi tehdÀ..

Noniin! Nyt tein RFSU:n liuskan, sama joka toissapĂ€ivĂ€nĂ€ oli vielĂ€ haalea. Eikö ole aika hyvĂ€ nyt! Toki mulla on jo 4+6
View attachment 117386

Jee @Elliephant leffaviivoille! Mulla myös viikkodigi kuitenkin black fridaysta hamstrattuna :D En tiedÀ milloin sen uskaltaisi tehdÀ..
No tÀÀ on tosi hyvĂ€đŸ€© Ja siis jokaisellahan se nousee yksilöllisesti ja raskaudet erilaisia, miulla kyllĂ€ hyvĂ€ tunne siun raskaudesta, kaikillahan meillĂ€ tÀÀ epĂ€varmaan siihen asti kunnes se pieni sylissĂ€ asti elossa ja kunnossa â€ïžđŸ™ˆ

Ja lisÀÀn vielĂ€ et noi on kyl tasavahvat sinullakin jo, onnittelut leffaviivoista đŸ„°

@Elliephant ja @plih teillĂ€ kunnon leffaviivat! Onnea siitĂ€ đŸ„° IVF:ssĂ€ lasketaankin viikot hieman eri tavalla joten mulla huomenna 5+0. Eilen ei niitĂ€ leffaviivoja nĂ€kyny mut en olis itestĂ€ni huolissaan ku just esikoisestakin nous hitaasti:) jĂ€nskÀÀ toki
 milloin uskaltais tehĂ€ viikkodigin jos toiveena 3+? 😝

@Elliephant ja @plih teillĂ€ kunnon leffaviivat! Onnea siitĂ€ đŸ„° IVF:ssĂ€ lasketaankin viikot hieman eri tavalla joten mulla huomenna 5+0. Eilen ei niitĂ€ leffaviivoja nĂ€kyny mut en olis itestĂ€ni huolissaan ku just esikoisestakin nous hitaasti:) jĂ€nskÀÀ toki
 milloin uskaltais tehĂ€ viikkodigin jos toiveena 3+? 😝
Viikonloppuna ? đŸ€—

Mietin kans et varmaan digi jo nĂ€yttĂ€s sen 3+ kun oli niin vahva tuo viiva, mut perjantaina tulis 5+0 tĂ€yteen eli periaattees sit olis se 3 viikkoa ovulaatiosta đŸ€­ Mut voi olla et polttelee uteliaisuus tekee sen digin lojumasta huomenna aamulla 😅

MinĂ€ ajattelin, ettĂ€ digi aikaisintaan ens ti kun on 5+0, tai pikkusen sen jĂ€lkeen
 SiinĂ€hĂ€n on aika korkea se hcg mÀÀrĂ€, mikĂ€ pitÀÀ olla 3+:aan. Mutta pĂ€ivystĂ€n teidĂ€n muiden tuloksia jos teette ennen :D

Viikonloppuna ? đŸ€—

Mietin kans et varmaan digi jo nĂ€yttĂ€s sen 3+ kun oli niin vahva tuo viiva, mut perjantaina tulis 5+0 tĂ€yteen eli periaattees sit olis se 3 viikkoa ovulaatiosta đŸ€­ Mut voi olla et polttelee uteliaisuus tekee sen digin lojumasta huomenna aamulla 😅
Kerro sit miten kĂ€vi đŸ„° josko sitĂ€ tekis viikonloppuna sit ois 5+4! Onneks tulee ystĂ€vĂ€ kylÀÀn ni saa muuta aateltavaa 😝

MinĂ€ ajattelin, ettĂ€ digi aikaisintaan ens ti kun on 5+0, tai pikkusen sen jĂ€lkeen
 SiinĂ€hĂ€n on aika korkea se hcg mÀÀrĂ€, mikĂ€ pitÀÀ olla 3+:aan. Mutta pĂ€ivystĂ€n teidĂ€n muiden tuloksia jos teette ennen :D
Pakko ite odotella reilusti yli 5+0, stressaa vain enemmĂ€n jos tuleekin 2-3 vaikka yksilöllistĂ€ onkin đŸ˜«

Helou! Liityin keskustelemaan tĂ€nne kans 💕dpo 14 vĂ€hĂ€n hailakalta vielĂ€ nĂ€yttÀÀ. 3+3 ois nyt.
Dpo 13 tuli digiin ”raskaana”

Liitteet

• 9258CC13-996B-41F4-9DD7-28D00896648D.jpeg
    9258CC13-996B-41F4-9DD7-28D00896648D.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 72
Helou! Liityin keskustelemaan tĂ€nne kans 💕dpo 14 vĂ€hĂ€n hailakalta vielĂ€ nĂ€yttÀÀ. 3+3 ois nyt.
Ihanaa, onnittelut ja tervetuloa! đŸ„° Hienot viivat nuo jo ❀ Tule pĂ€ivittĂ€mÀÀn kuvien kanssa jos vielĂ€ innostut uusia tekemÀÀnđŸ€—

Ihanaa, onnittelut ja tervetuloa! đŸ„° Hienot viivat nuo jo ❀ Tule pĂ€ivittĂ€mÀÀn kuvien kanssa jos vielĂ€ innostut uusia tekemÀÀnđŸ€—
Kiitos❀ Kaapissa ois vielĂ€ muutama testi joten meinasin tehĂ€ kunnes saisin kans ne leffaviivatđŸ«ąđŸ˜

Tervetuloa!!

Haha elin vissiin eilen vielÀ viime viikkoa. TÀnÀÀn tuli jo 5+0 mutta en uskaltanut tehdÀ digiÀ. Sen sijaan tein viimeisen pregcheckin ja nyt oli oikeat leffaviivat, eli testiviiva oli ehkÀ jopa tummempi kuin kontrolli!

Tervetuloa!!

Haha elin vissiin eilen vielÀ viime viikkoa. TÀnÀÀn tuli jo 5+0 mutta en uskaltanut tehdÀ digiÀ. Sen sijaan tein viimeisen pregcheckin ja nyt oli oikeat leffaviivat, eli testiviiva oli ehkÀ jopa tummempi kuin kontrolli!
Ihanaa!! đŸ€©â€ïž

HyvĂ€n nĂ€köinen viivahan tuo on jo! Onnea! 😍

Kiitos 💕💕
VĂ€hĂ€n vahvistun ehkĂ€đŸ«ą
Mulla flow sanoo et 3+4 ja libero 4+0 đŸ€”
Hyvin on vahvistunutđŸ€©â€ïž itellĂ€ kans erilailla viikot laskee osa. Itse katsoin tÀÀltĂ€: https://www.aava.fi/preg-calc/raskauslaskuri/ ovulaatiopĂ€ivĂ€n mukaan ja preglife antoi samat viikot. Ovulaation siis tunnistin todella voimakkaista kivuista. Mutta ne viikot sitten pĂ€ivittyy kun ultra đŸ‘đŸ»

Takaisin