Heipparallaa! Ootte te kyllä kovia kirjoittamaan tänne. Käyn kyllä suhtkot säännöllisesti lukemassa,mutta en oo jaksanu tai ehtinyt kirjoitella ite mitään.Tai sitten ei oo vaan ollu mitään asiaa.
Me ollaan oltu kihloissa 2 vuotta elokuun 20 pvä tulee täytteen.Seurusteltu 3 vuotta. Ja elokuussa tulee myös täyteen vuosi siitä kun ostettiin tämä talo.[:D]
Naimisiinmenosta ei oo sen kummemmin puhuttu.On sitä kyllä kyselty,mutta on vaan sanottu että sen aika tulee sitten kun tulee. Oon kyllä välillä miettinyt että tulisi halvaksi käydä maistraatissa vaan, mutta silti mä haluan kyllä ne kunnon Etelä-pohojalaaset häät. JOtkut ystävät sanonu et menkää samalla kun ristiäiset, mutta mun mielestä sinä päivänä keksitytään juhlimaan Piipiäisen nimen saantia, eikä mitään muuta.
Ollaan myös sanottu kun on naimisiinmenosta kyselty,että meidän suhde kestää kyllä ilman naimisiinmenoakin,mutta onhan siinä toki ne puolensa jos toiselle tapahtuisikin jotain dramaattista. Mutta kumpikin on täysin varman siitä että on löytänyt vierelleen elämänsä puolison, että sekin toki puoltaisi naimisiin menoa.Mutta kyllähän tässä ehtii vielä. Jospa sitten ensi vuonna elokuussa[;)]
Hankinnoista. Kovasti on mies kattellut vaunuja jo netissä ja ollaan käyty turvankaukaloitakin katsomassa.Vielä ei olla kuitenkaan mitään ostettu. Pinnasänky ja hoitopöytä/lipasto haetaan Ikeasta. Oon ni tykästynyt niihin.
Itelle oon huutanut huuto.netistä parit mammahousut,kun omat housut kiristää ikävästi tosta vyötäröltä. On ne mammafarkut kyllä niin ihanat yllä! Henkas ja maukas kävin ostamas pari hienompaa paitaa. Miehen synttäreitä kun juhlitaan ensi kuussa ja huhtikuussa juhlitaan kummitytön 1 vuotis päivää.
Oli ihanaa pyöriä mammavaate puolella kaupassa[:)]
Olo on ollut mitä mainioin.Paitsi nyt on tällä vkolla flunssanpoikanen kiusannu.Menin het tiistaina lekurille,kun maanantai oli aivan kamala päivä töissä. Kurkku kipeenä,sai aivastelle koko ajan,päätä särki ja ihan armoton väsy. Perjantaina saa taas mennä töihin ja sitten onkin taas vkonloppu.Nyt alkaa olla olo taas parempi.
Piipiäisen sydänääniä ollaan kuunneltu kerran viikossa doblerilla. Viime la pelästyin kyllä ihan tosissaan kun en saanut ollenkaan kuulumaan muuta kuin omat sydänääneni.Olin muutenkin nukkunut tosi levottomasti sen yön. Sitten hokasin että käynpäs pissalla ensi, ja johan alkoi kova syke kuulumaan.Mies aina ihan onnessaan kun saa kuunnella niitä<3
Viime yönä näin jotain ihmeunta ja mies kiitteli kovasti herätyksestä keskellä yötä. Olin töninyt sen hereille ja sanonu että nyt tiedän sen värien järjestyksen. Ja kun kyseli että minkä värien olin vaan sanonu että en mä tiedä,taisin nähdä unta ja olin jatkanu nukkumista. Mulla oli kyllä aamulla hämärä muistikuva tapahtuneesta mutta ei tarkkaa.[:D] mUistaisin että makkarissa olisi mennyt joku kisko katossa ja siinä roikkunu eri värisiä putkiloita,joista meidän olisi pitänyt valita oikian väriset. Huhhuijaa, mulla kyllä menee välillä nuo unet ihan yli hilseen[:D]
No tässäpä taas romaania kerrakseen. Voikaapa mammat hyvin!!