Elokuiset sadot

SaRo: Toivon sulle voimia ja koita pysyy koossa, vaikka on varmasti vaikeaa. Oma gyneni sanoi, että vuotoa voi tulla, ei kannata pelästyä. Tsemppiä!

viesti tuli vahingossa kaks kertaa, kun ekaa ei jostain syystä näkyny. miten täältä muuten voi poistaa viestin?

Helou!
On täs pitänyt varmaan jo reilun viikon ajan liittyä mukaan keskusteluun, mut eipä oo aikaisemmni joutanu eikä jaksanut.[:)]  Tämä on minulle ensimmäinen raskaus ja miehelleni jo neljäs. [:D] Että on ainakin kokenutta seuraa. Laskettu aika olis noin 6.8.2010. Minulla ei ole ollut mitään ihmeitä oireita, muuta kuin rinnat todella turvonneet ja kipeät. Masussa viiltelee menkkamaisesti välillä. Varsinkin jos töissä oikein riehun. Olen kaupassa osastolla töissä eli joudun paljon nostelemaan painaviakin juttuja. Sitä paljon mainostettua pahaa oloa olen odottellut saapuvaksi (äitini esim joutunut syömään pahoinvointi lääkettä minua ja pikkuveljeäni odottaessaan) mutta paria satunnaista pahan olon aaltoa ei mitään! Ainoa vaan että jotkut ruuat ei maistu ja sekin vaihtelee. Olen kyllä muutenkin vähän ronkeli syömisten suhteen. [:)] Masua on alkanut nyt turvottamaan, matalavyötäröiset housut on pop! Synnäri tulee olemaan Oys, täällä taisi olla joku muukin samoilta huudeilta?!

Onnea uusille plussanneille minultakin!

Toivottavasti Sarolla ja pikkuisella on kaikki kunnossa!!! *VOIMIA*

*huokaa*

Noh, ajatelin käväistä vielä näin yön tunteina kertomassa, että kesken meni, joten minut saa elokuun odottajista poistaa :(
Kaikille teille muille oikein ihananaa ja tuloksekasta odotusta! <3
Minä vetäydyn kokoamaan itseäni uuteen yritykseen, mikäli sellaiseen nyt vielä joskus jaksaa ryhtyä.... eiköhän... :)

Oikein lämmintä joulua ja parempaa uutta vuotta KAIKILLE ;))

Ninnu77 pahoittelut keskenmenosta, itse tuon saman kahdesti läpi käyneenä tiedän menetyksen tuskan[:(]
voimahalit sinulle ja perheellesi.

Ninnu77, jaksamista ja voimia sinulle

SaRo, toivottavasti kaikki on hyvin.

Mulla on tänään varhaisultra, jännittää ihan hirveästi.

Tulin just ekasta neuvolasta ja olin kyllä hiukan pettynyt, kun tuntui, ettei sieltä saanu mitään uutta. Sydänääniä ei edes yritetty kuunnella, kun ei ne kuulu niiden laitteilla vasta ku vkolla 12. Tuntu, että kaikki mitä se kerto, olin jo jostain saanu tietää.

Eka ultra on 12.1. sitä odotellessa [:)] Vähän harmittaa, kun isäni vaimo tosiaan oli meillä viikonloppuna. Perjantaina hän oli töissä yksityisellä lääkäriasemalla tekemässä ultria täällä meillä päin ja jos olisin kertonut hänelle raskaudestani ennen hänen työpäiväänsä hän olisi voinut tehdä varhaisultran "töiden ohessa". Hän on täällä töissä vaan 1-2 pv/kk, joten se tilaisuus meni siinä. No, ei voi mitään...

Yökköolo jatkuu edelleen. Tai rannekkeet on kyllä auttaneet, mut sellanen etovaolo vieläkin päällimmäisenä tunteena.

Onneks nyt alko loma, töihin vasta 4.1. joten saan rauhassa kotona voida pahoin. Ei tarvi kenellekään selitellä mitään. Pientä flunssanpoikasta kyllä rupes puskeen ja siihen on hyvä vedota, kun ei jaksa kavereita ennen joulua nähdä. En halua heille vielä kertoa ja etovaolo kyllä paljastais mut aika nopeesti!

Nyt lepäileen, jos sitä vaikka jaksais tänään vielä kirjastoon lähteä ettimään lukemista jouluks.

Minä puolestaan varasin ekan neuvola-ajan. Se on 14.1 -- siihen on vielä tosi pitkä aika [8|]  Ja sit jos siellä ei vielä saa edes tietää mitään uutta.. tosin mulla pitäisi silloin olla viikot 8+0, eli jos joku aparaatti on millä sydänääniä voisi kuunnella, niin ne voisi kuulua. Neuvolantäti oli puhelimessa tosi mukava, jutteli kaikenlaista ja kyseli vointia ja muuta, tuntui mukavalta ettei vaan antanut aikaa vaan oli kiinnostunut.

Mulla on ollut tosi paljon alavatsakipuja, jomotusta ja satunnaisia vihlaisuja ja joka vessareissulla jännitän onko vuotoa. Ei ole ollut vielä ainakaan. Terkan mukaan kivut on normaaleja. Muita oireita on etova olo ja jano (omenamehu vissyllä on pop) ja tissikipu..

Heipsan kaikille odottajille :)

Täältä liittyis nyt joukkoon uusi tapaus..Olen 23 ja mieheni 30, ensimmäistä lasta nyt odotetaan. Tohmajärvellä asustellaan, miehen kanssa kohta 6 vuotta ollaan yksissä oltu. Kuukautisten mukaan nyt menossa rv 4+4, varhaisultraan mennään 8.1 ja ensimmäinen neuvolakäynti on 12.1 :) Tämänhetkinen LA on 26.8.2010.

[font="trebuchet ms"]Onnea HP86:lle!
[font="trebuchet ms"] 
[font="trebuchet ms"]Miten voikaan olla niin vaikeaa keskittyä töihin? Odottelen epätoivoisesti iltapäivää jolloin pääsen endokrinologilleni juttelemaan tarviiko lääkitystä muuttaa. Huono olo, välipalat loppu jo, ja kello on vasta puoli kaksi. Äiti lähettää tekstaria Thaikkulandiasta että älä syö sitä ja älä syö tätä... Onko vaikeaa ymmärtää että salmiakki on ainoa asia mitä tekee mieli ja nyt se jo kieltää senkin multa...
[font="trebuchet ms"] 
[font="trebuchet ms"]Voi sinä ihana pieni kuvotukseni, toivottavasti voit edes sinä hyvin..
[font="trebuchet ms"] 
[font="trebuchet ms"]Onko muilla keskittymis vaikeuksia/ hyviä harhauskeinoja työpäivänvaralle??

Lohtu hali pettymyksen kohdanneille!!!!

Itse sain hyviä uutisia ultrasta.Pienen pieni sintti(2,7mm)näkyi ja viikkoihin/kokoon nähden voimakas syke[:)]La ultran mukaan 15.8.10
Tänään siis 6+0

Hei taas kaikki! Ja onnittelut uusille [:D]
Kävin viime to neuvolassa ja sydänääniä kuunneltiin, mutta ei kuulunut. Näkyi kyllä että pieni sydän lyö 144 <3 ihanaa!
7 tammikuuta uudelleen ja 15 ultraan. nyt olis menossa rv 7+4 ja eka tulossa.
Oikein hyvää joulua kaikki!

Hei taas masuasukkien kasvattajat[:D]

Onnittelut uusille plussan saaneille mameille[:)]

Tää mamma vietti ensimmäisen lomapäivänsä kylillä shoppaillen, nyt on jalat rikki, poikki ja olo toooosi väsy.
Hurjan yökkö olo on ollut koko päivän, vessassa sai juosta vähän väliä ja arvata voi että aina sai jonotella ruuhkassa[&:]
Jotenkin hassua miten sitä katse takertuu nykyään useammin odottavien äitien masuihin, nyt kun itsekkin on pieniin päin niin sitä tuntuu että kaikkilalla on isomasuisia mammoja[:D]
Ai..niin meninpä sitten ostamaan ihan pienen 56cm vauvan nallehaalarin, olihan tuo aika varhaisessa vaiheessa hankittu mutta se suorastaan huusi mua ottamaan sen mukaan[:-]mies vaan pyöritteli päätään ja hymyili, onneksi osasi olla hiljaa.

asali: itse ainakin vetoan työpäivän aikana lisääntyviin vessa reissuihin, selityksellä..että olen taas juonut liian monta kuppia kahvia[:D] (tosiasiassa olen vähentänyt kahvin juontia)[:D]
Lisääntyneeseen ruokahaluun taas selittelen etten ole kerennyt kotona syömään aamiaista.
Ja kuvottavaa yökkö oloa olen yrittänyt pitää loitolla mandariinejä popsimalla[:)]

Toisaalta eräät työtoverit ovat huomioineet etten juo enään kahvia, vaan raahasin töihin teepaketin, en myöskään tupakoi ollenkaan vaikka toisinaan töissä ennen raskautta saatoin lähteä porukan mukana savuttelemaan.

Onneksi on tämä loma niin saan lisä aikaa peitellä salaisuuttani [;)]

ihanaa lunta sataa ja saadaan valkea Joulu <3

No niin, siellähän se kölli ja sydän hakkasi kauheaa vauhtia [:D] Oli niin hienoa kun sai hetken kuunnella sydänääniä, ihan kun pieni juna olisi tuksuttanut.

Oli tosi ammattitaitoinen ja kiva ultraaja-setä, sama tekee mulle myös np-ultran tammikuussa.

Laskettua aikaa setä siirsi parillä päivällä eteenpäin, 6.8, joka sattumoisin on myös mun syntymäpäivä [:D]

Maksoi Turun mehiläisessä 130€, mukaan sai pari kuvaa.

Ou jees,hienoa Tweety!!
Aivan mahtavaa,sitten me vaan jännätään syntyykö se samana päivänä kuin sinä olet syntynyt!!!!![:)]
En oo ite perunu viel sitä varhaisultra aikaa..tiedä sitten..
huomenna se pitäis sit tehä,eli perua jos meinaa perua.

Noopi,hienoa että sinä myös siellä näit elämää[:D]jihuuuu!!!

heippa kaikille!
Pelon sekaisia tunteita ollut eilisestä asti. Eilen alkoi pientä vuotoa (siis ihan olemattoman pientä), mut se pisti mielen hieman matalaks. Soitin tänään TYKS:in ja se lääkärii sanoi, että se voi olla ihan normaalia. Jos vuoto on runsasta tai kivuliasta, niin pitää hakeutua päivystykseen. Vuoto onneks loppuikin jo, mut silti se huolettaa. oon nyt kuudennella viikolla raskaana. Keskiviikkona on sitten ultra ja lääkärikäynti, et sit selviää, asuuko tossa yksiössä enää ketään, vai pitääkö alkaa tekee uutta vuokralaista. Mun tuttava kertoi, että sen ystävällä oli menkat vielä 7kk positiivisen raskaustestin jälkeen. Se vähän anto toivoa :/

Ei auta kuin toivoa, että kaikki olis hyvin ja pysyisin tässä porukassa mukana.
Ilmoittelen sitten ylihuomenna miten meidän kävi..

Takaisin