Elokuiset sadot

Heipsan taas täältä valituslandiasta[;)]. Mä en pysty oikein edes käymään missään tän kuvotuksen takia. Ruokakaupassa kävin tänään ja sanoin miehelle sen jälkeen et se saa hoitaa kaupassa käynnin täst lähin. Se grillattujen ruokien haju tiskin läheisyydessä.....[:'(]. Se on hyvä et joku pystyy käymään jossakin.

Tosin se hyvä tässä on sanottava, että must jotenki tuntuu et se pahin väsymys on menny ohi[:)]!! JEEE!!! Kuvotus on edelleen samaa mut pitää ajatella positiivisesti. Vai onko tämä vain joku parin päivän juttu. Et palaako se väsy taas??!? kokemuksia?

Meillä myös uusioperhe. Taitaa olla suhteellisen tavallista nykyisin[:D]. Miehellä kaks entuudestaan ja mulla yks. Pojat ovat hyväksi lykyksi saman ikäisiä ja tulevat jo hyvin toimeen. Samaa ei voinut alussa sanoa...

Lapsille ei olla vielä kerrottu, eikä ole tarkotus kertoakkaan. Vasta ehkä joskus rakenneultran jälkeen. Ellei joudu selittelemään tätä etovaa oloaan. Tosin miehen vanhimmäinen jo kohta 11v tyttö on aika tarkkasilmänen. Ovat meillä vain joka toinen vkl et pitää vaan koittaa silloin jotenkin skarpata. Tytölle voisi ehkä kertoakkin, mutta pojat 6v. eivät varmasti oikein ymmärtäis jos "möykky" ei pysyiskään matkassa.

Multa tais jäädä ikä kertomatta jo siinä ekassa viestissä: 32v. Eihän kerrota kenellekkään[:D]

Must alkaa tunta siltä et painelen maanantaina apteekkiin. Tai jo huomenna. Pitää kokeilla noita rannekkeita. Jos ne auttais edes vähän.

Mulla kans hirvee turvotus. Ja ylävatsa on tosi arka. Aivanku olis joku vatsaktarri tai jotain.

Huomentapäivää!

etova olo on vähentynyt, eikä okseta yhtään, eilen tosin nousi oksua kurkkuun, kun laitoin koirille ruokaa...mutta luulenpa sen johtuvan siitä, että a: olin pää vähän alaspäin kallellaan ja b: olin just syöny itseni täyteen. Ainoastaan mahas juilii välil ikävästi, kun kääntyilen yöllä. Eikä liikunta tai seksi kiinnosta yhtään.Paitsi että olinhan uimassa eilen, mut se oli enemmänkin lillumista altaassa. Kävin siellä vaa´alla, joka näytti 64,15kg, viimeksi n. kuukausi sitten 62-63 kg, olen 169 cm pitkä. Että tämmöstä täällä, muuten hyvin. Tiistaina neuvolaan....toivottavasti jotain pienen sydämen väpätystä näkyis..[:)]

Jaksamisia ja kivaa joulunodotusta!

Hyvää sunnuntaita masuasukkien kasvattajille [:)]

Eiliset kinkerit meni suht hyvin, lukuunottamatta sitä kaameaa vatsakramppia mikä iski heti alkuruoan jälkeen. Huono olohan mulla oli jo paikan päälle mennessä[:'(]
Kyllähän nuo työkaverit ihmettelivät alkoholitonta linjaani mutta vetosin että olen autolla[:D]
Yritettiin siinä muutaman kerran taivutella jättämään auto parkkiinkin[:D]
Voi olisivatpa tienneet todellisen syyn!!!!!![:)]
Onneksi onnittelumaljakin oli alkoholiton niin ei tarvinnut siitä kieltäytyä.

nyt se on lähdettävä kauppaan ja siivoushommiin kun ei ole vielä kauhian paha olo iskenyt!

Tervepä terve!
Mä voisin ottaa joltakin ton etovan olon ittelleni, mua kun ei oo etonu viel yhtää.. Olis vähän helpompi uskoo et kaikki etenee normnaalisti ja alkio/sikiö on hengissä..[:)] Tässä koitan päivittäin seurailla että onko oireita ja onneks sentää jotain on. Väsyki ehti iskee jo vaik en oo ollu ku puoltoist tuntii hereil.. Mielialat vaihtelee ja rinnat on aika pinkeenä ja hieman kipeät..
Huvitti tänään aamulla kun katsoin mahaani joka oli aika normaalin näkönen mutta kun eilen illalla sitä kattoin ni se oli ihan järkky turvonnu.. Hassua..[:D]
Mulla on toi eka neuvola aika vasta 11.1.10, oon sillon jo viikol 9 et aika pitkäl menee. Saas nähä millon sit on eka ultra. Niin toivon että saisin sen viikolle 10 tai 11 mut saas nähä. viimeks oli rv 12 mut ei millään kestä sinne asti tahtoo aikasemmin tietää et ollaanko hengis vai toistuuko viimekertanen.. Harmittaa kun ei olis varaa tän joulun takia mennä varhais ultraankaan. Mut ehkä sitä nyt sitten on vaan maltettava mieli ja toivottava että masuasukki voi hyvin..[8|]

[font="trebuchet ms"]Heissan kaikille,
[font="trebuchet ms"] 
[font="trebuchet ms"]yritän tässä toipua shokista kun torstaina tein ihan ex-tempore (miten ikinä kirjoitetaankin) testin ja totesin sen näyttävän hienosti digitaalisesti "raskaana"... olin vielä ostanut kauhean kasan niitä tulevien kuukausien varrelle kun "nyt aloitetaan vauva-projekti uuden vuoden saattelemana".. [:D] ne tosin tuli tarpeeseen koska mies ei tahdo uskoa vieläkään suurta ihmettämme. Itsellä on jo pieni paniikki jos kaikki ei lähdekään menemään hyvin. Iso-siskolla ollut tuulimuna ja pyörittelen päässäni sen mahdollisuutta. Ihana lukea kaikkien kirjoituksia, että sitä uskaltaa olla onnellinen jo nyt.. Onnea myös kaikille muille.. Elokuun loppuun menee laskettu aika laskureiden mukaan, mutta ensikertalainen kun oon niin oon voinut ymmärtää jotain ihan pieleen [8D]. Joulun rauhaa odotellessa.. saas nähdä osaanko pitää salaisuuden aattona kun perhettä kokoontuu (tai edes sinne asti)

Tervetuloa ja Onnea plussasta asali![;)]
Kyllä sun LA varmaan sinne elokuun loppupuolel menee mulla on 22.8 ni sulla vissii sit olis 26.8 jos ny en ihan pieleen laskenu ticeristäsi.[:D]

Kiitos kiitos!! Lämmin tulvahdus meni vartalon läpi kun luin onnittelujanne. Tekee asiasta taas hiukan todellisemman..
Oli kiva lukea Myrsky sun eilis-illan onnistumisesta. Olen itse työssä jossa erilaisia tilaisuuksia tulee aika usein. Erityisesti jännittää jo helmikuussa oleva reissu Himokselle..

Yhtään onnellisempi en voisi enää kuitenkaan olla.. [:)]

Ihana päästä tänne mukaan jakamaan kokemuksia odotusajalta!

Uusi elokuinen ilmoittautuu. Viikkoja 4+3 ja laskettu aika 26.8 Esikoinen olisi tulossa, jos nyt kaikki menee hyvin. Keskenmeno kyllä kovasti pelottaa, kun sellainen on lähipiirissäkin sattunut äskettäin. Meillä tähän ekaan tärppiin tarvittiin 11kk yritystä, enkä ollut uskoa tulosta eilen. Tosin olo on niin huono, että sen puolesta aavistelin ja samoin turvotusta on paljon. Jouluna varmaan joudun miehen vanhemmille raskauden paljastamaan, etteivät pahoita mieltään, kun niin vähän voi joulupöydästä ottaa (kalat ja mäti ja juustot ja kaikki alkoholit..)

Suunnittelin alkuraskauden ultran varaamista - googlailin että olisi hyvä olla viikolla 7 että voisi jotain näkyä, jos kaikki kunnossa. Ikää minulla on 31-v ja pk-seudulla asustellaan..

ONNEA ONNEA ONNEA!

Hyvä että joku muukin panikoi mutta luottaa ei voi vain kun siihen että kaikki menee hyvin.

Joulu on hiukkasen hankala pyhä, onneksi itse olen se joka toimii emäntänä niin vieraat ei ehkä huomaa touhujani [8D]

moi kaikille ja onnea plussanneille! Mulla on tässä menossa nyt jotain tosi outoo, eli viime sunnuntaina vk 4+2 alko aamusta verenvuoto ja ajattelin et no se meni sit kesken. Verta vuosi aika paljonkin sen sunnuntain ja maanantain ajan mut tiistaina se loppu kun seinään, keskiviikkona illalla lorahti taas vähän verta, sen jälkeen ei oo vuotanu.
No mulla oli jotenkin outo olo, ei pahaolo mut sellasia nipistelyitä alavatsalla, finnejä naamassa( yleensä ei oo), rinnat oudon painavat yms. joten päätin viedä tk:seen pissanäytteen perjantaina, joka osottautu negatiiviseks. No mulla sit outo olo vaan jatku, joten päätin hakee vielä itse testin apteekista (prediktor) ajattelin et en usko ennenkun itse nään, no tein testin tänä aamuna ja siihen ilmesty viiva ennenkun ehdin sen edes käsistäni laskee ja se viiva on yhtä vahva kun se toinenkin viiva.....mitä tää nyt on???????? onko muilla ollu vastaavaa?
Huomenna soittoo äitipolille jos pääsis ultraan tarkisttuttaan tilanteen...aika ressaavaa tällänen!

SaRo voi toivottavasti kaikki olisi hyvin.
Yritä nyt pian päästä ultraan että saat mielenrauhan.

voima haleja sinne <3

SaRo, todella ikävää, jos on mennyt kesken -kokemuksesta tiedän sanoa, ettei se oo helppoa!
Tämä juttuhan menee niiin, että jos on tulee keskenmeno, niin raskaushormonia on vielä elimistössä jonkin aikaa sen jälkeenkin (ei poistu hetkessä). Eli se tarkoittaa sitä, että kun tekee testin niin se näyttää positiivista, vaikka keskenmeno oliskin ollut, koska raskaushormoni ei poistu samantien elimistöstä keskenmenon jälkeen. Mutta tuo kyllä kuulostaa jännältä, että ensin ollut negatiivinen tulos, kun oot tk:ssa käynyt.. [8|]

Mutta toivotaan nyt kovasti, ettei kuitenkaan niin olis käynyt, ja joillakinhan saattaa vuotoa ilmaantua raskauden alussa, vaikkei mitään olisikaan mennyt vikaan -toivottavasti sinun tapauksessa olisi kyse juuri sellaisesta! <3 *Voimia kaikille*

Voih SaRo, toivottavasti ens viikko tuo sinulle hyviä uutisia ja joulun Ihmeen.
Tsemppiä!

SaRo,toivotaan että se on ollut jotain ihan muuta vuotoa...
Woimia hurjan paljon,ettei järki lähe tässä rytäkässä!!
Asiat selviävät lopulta.
Halit sinne,muuta en osaa sinulle antaa ja sanoa[:o]

SaRo: Kuulostaapa jännältä, oma gyneni sanoi, että vuotoa voi tulla, ei kannata hätääntyä.
Toivottavasti kaikki on hyvin, voimia sulle ja koita pysyä rauhallisena, vaikka ei varmaan oo helppoa.

Takaisin