Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla taas täälä vissiin raskausmyrkytys tekemässä tuloaan, LA ens tiistaina joten saas nähdä mitä meinaavat tehdä..
Verenpaineet nousee kokoajan mutta olo on muuten ihan ok. Nyt neuvola ja sitten varmaan tays osotteeks tänään tai sit viimestään pe kun on sinne aika.

Neuvolassa käyty ja kaikki ok. On se oma neuvola täti kyl niin paras :) nyt mulla sitten yli aikais kontrolli sunnuntaina sairaalassa toivottavasti tulis nyt aikaisemmin :) mutta ei ne kyllä sairaalassa periksi anna kun yritin saada aikaa aikaisemmaksi ja käynnistämään ne suostuu vasta 42+1 :\ näin Hyvinkäällä.

Zeinika, tekeekö Hyvinkää yliaikakontrolleja myös viikonloppuna? Mulla nimittäin olisi 41+5 ensi viikon lauantaina ja olin aivan varma, että mulla kontrolliaika siirtyisi maanantaille, jolloin olisi 42+0. Toivotaan, että vauvat päättäisi tulla ihan omin päin, niin ei tarvitsisi noihin kontrolleihin ja käynnistyksiin mennä.

Joo yllätyin itsekkin että antoi yli aikais kontrolli ajan sunnuntaille mutta ei mua haittaa ollenkaan :D mutta joo kivenpaa olisi jos vauvat tulisi itsekseen mieluiten heti :D

Voi tsemppiä kaikille, jospa kaikki saisi piakkoin tuhisevat nyytit syliin :) Meillä neiti jo 2,5 viikkoa. Nyt uskon kun kaikki sanoo että aika menee vauhdilla ja niin todella menee.. tuntuu että vastahan minä olin siellä synnärillä ite :D

Tsemii mirmeli! sullahan hyvinkin voi illalla olla jo baby sylissä <3 minäkin menin aamulla 7.00 silloin synnärille ja vasta illalla 21.31 neiti syntyi, joten kyllä hän jossain vaiheessa tulee maailmaan sinullakin :)

Mikä tää väsymys on? Nukuin koko yön kun tukki ja nyt ollu ylhäällä muutaman tunnin ja olisin niin valmis jo sänkyyn. On muilla vastaavanlaista ollu?

Tsemppiä Mirmeli, jospa ne supistukset siitä pian vahvistuu, ja vauva olis pian maailmassa.:)

Heidix1: Mulla on ollu, pahimmillaan oli joskus viikko sitten ja eilen kans oli aika väsyttävä päivä. Ajattelin viikko sitten että jee, ehkä enteilee synnytystä mutta ei ainakaan mun kohdalla. Olin nukkunut hyvin yön, heräsin puol ysiltä ja tunnin jälkeen piti päästä takas nukkumaan. Koko päivän väsytti ihan älyttömästi. Eilen otin kans päikkärit, tosin nukuin edellisen yön huonosti. Varmaan nämä lämpimät säät tekee ja kun mulla ainakin tulee nukuttua nyt niin huonosti.

Mulla kyllä tuota väsymystä on aina vähä päivästä riippuen.. Toiset päivät on semmosia että voi yön jälkee nukkua kolmet päikkärit keposasti ja toiset päivät on muka virtaa niinku pienessä pitäjässä.. Mutta tämähän kuuluu ihan asiaan :) Meillä oli tänään neuvola ja olipa ylläri ku olivat saaneet meillä neuvolaan ultralaitteen :D pääsi kattomaan neitoa taas :) toisaalta tuli mieleen siinä että toivottavasti eivät ihan alkuraskauden mammoille laitetta mainosta kun laitteet oli vähä vanhat jo ja terkka itsekkin mainosti että eihän he oo juuri mitään koulutusta tähän saanu.. Näkymät oi no... aika paljon sumeemmat ku mihin oli tottunu ;D Löydetttiin sieltä kuitenki sykkivä sydän ja pää :)

Neuvolassa käyty ja leukkarit plussilla. Aamulla pissanäytteen vientiin. Vauva kuulema ei alemmas enää pääse muuta ku syntymällä :D! Muuten kaikki oli hyvin. Hui saa jännätä kun ensi yön oon yksin kotona, että tuleeko lähtö just tuollon. Ukko lähtee mökille metästyksen alotukseen kun ei moneen vuoteen oo päässy. Onneksi sieltä kuitenki ajaa puolessatoista tunnissa takasin tänne. Toki yöllä varmasti ajaisi kovempaa :D..

Tsemppii synnyttäville :) mullakin oli neuvola tänään ja terkkari sano että ihmettelee kyllä jos menee paljon yli, niin alhaalla vauva jo on eikä alemmas pääse. Toivottavasti ei nyt antanu turhaa toivoa :D la siis tänään, onhan tässä nyt tietty etappi kuitenkin saavutettu! Mulla myös väsyttää mutta uni ei tuu päivällä, oon jotenkin levoton ja varmaan tää kuumuus saa sen aikaan...yöt menee ihan ok, muutaman kerran pitää heräillä.

Imme ja Zeinika: Täällä kans yks jolla huomenna 41+0 ja pe aamuna (41+1) pitäis sitten neuvolantädin ohjeesta varailla Hyvinkäälle yliaikaisuuskontrolli, mulle mainittiinkin et niitä tehdään myös viikonloppuna. Mutta itellä se ajoittuu tod. näk. nyt sitten ens viikon maanantaille tai tiistaille. Eli peräkanaa mennään sinnekin jos ei muutoin rupee tapahtumaan ennen sitä :)

Tyy: ei ole vauva lähelläkään syliä... supistuksia tulee mutta kipeimmät saa vähän pidättämään hengitystä ja jos liikkeellä niin pitää pysähtyä mutta tä on nyt ihan sanonko mistä.. alunperinkin pelkäsin että joudun näihin tabletteihin.. -_- no mutta ei auta kun odottaa. Aamulla lääkäri kuulemma katsoo tilanteen ja mietitään miten jatketaan. Yks piltsu vielä 21:20 ja sit on yö taukoa. Argh.

Voi ei Mirmeli <3 Vauva nauttii yksiön rauhasta viimeiseen hetkeen asti :D Koita saada nukutuksi yöllä ja Jospa sitten huomenna vihdoin!!

Onko muilla ollu nyt loppuajasta kuiva suu? Nyt illan ollu kokoajan suu kuiva ja juonu oon minkä kerenny :D..

Täällä neljös yö ja nyt ei silmällystäkään unta. Välillä käy kipeitä suppareita jopa 3 min välein mut sit taas häipyy vähän pidemmäksi aikaa. Ja nääkin kipeät on vielä semmosia että järki lähtee mutta "pärjää" vielä kotona. Kaiken lisäksi nuo supparit on parhaimmillaan aina ku yritän levätä/nukkua. Sit ku nousen jumppapallon päälle halavatunmoinen leka otassa, niin supparit loistaa poissaolollaan, mutta hirvee jomotus vaan säilyy. Ei näytä etenevän tää homma yhtään ja alan olla niin kettuuntunut että tekis mieli hajottaa paikkoja!

Hiivatti mitä hommaa tää "synnyttäminen"!

Ps. Anteeksi huolellinen avautuminen, mutta pakko purkaa johonki kun mies nukkuu enkä viitti herättää

Takaisin