Täällähän tapahtuu! Tsemiä kaikille Meillä alkoi aamu hermoromahduksella, kun mulle oli sanottu, että ysiltä pääsen poitsun luo. Mutta tuo liikkuminen jaloilla ei multa ole onnistunut ja juuri silloin alkoi jokin häslinki osastolla ja hoitaja joutui olemaan toisen äidin ja vauvan luona, eli mua ei päästy työntelemään rullatuolilla poitsun luo. Miehen sitten soitin siinä hereille, mutta ennen kun pääsi lähtemään oli koiralla maha sekaisin ja kaikkea mahdollista. Melkein kaksi tuntia istuin yksin huoneessa ja itkin kun ei asialle pystynyt mitään tekemään. Kun vihdoin mies pääsi paikalle niin loppupäivä menikin poitsun luona ja päästiin hoitamaan sekä testailemaan imetystä (hamuilee paljon, mutta kun ei hirveesti palkintoa tuolta tule niin ei ihan sujunut. Toivottavasti lähtisi vielä sujumaan). Poitsu siirtyi tehohuoneesta ihan vaan seurantahuoneeseen. Illan vikoissa labroissa kaikki arvot kohdillaan! Nyt vaan joutuu vielä odottelemaan hetken, että ne pysyy hyvänä niin ei tartte sitten takaisin mennä! Sormet ristissä käskin poitsua pitämään lukemat kohdillaan jotta huomenna päästään köllöttelemään vierekkäin ❤❤
Tänään jo tuijoteltiin toisiamme, simmut on syvän meren siniset ❤ Vaavi vähän kakkasi anopin päälle ja kameraa räpsyteltiin :D
Ja minäkin jaksoin illalla kävellä itse suihkuun ja takaisin, eli täältä vielä selvitään!