Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä todellakin! Oot ihmenainen kun pystyt tossa tilassa tekstaamaan tänne. Mä en pystynyt tossa vaiheessa ees löytämään asentoa missä oisin voinut olla. Helpotti vasta kun jouduin leikkauspöydälle ja siellä mulle laitettiin epiduraali..

Täällähän tapahtuu! Tsemiä kaikille Meillä alkoi aamu hermoromahduksella, kun mulle oli sanottu, että ysiltä pääsen poitsun luo. Mutta tuo liikkuminen jaloilla ei multa ole onnistunut ja juuri silloin alkoi jokin häslinki osastolla ja hoitaja joutui olemaan toisen äidin ja vauvan luona, eli mua ei päästy työntelemään rullatuolilla poitsun luo. Miehen sitten soitin siinä hereille, mutta ennen kun pääsi lähtemään oli koiralla maha sekaisin ja kaikkea mahdollista. Melkein kaksi tuntia istuin yksin huoneessa ja itkin kun ei asialle pystynyt mitään tekemään. Kun vihdoin mies pääsi paikalle niin loppupäivä menikin poitsun luona ja päästiin hoitamaan sekä testailemaan imetystä (hamuilee paljon, mutta kun ei hirveesti palkintoa tuolta tule niin ei ihan sujunut. Toivottavasti lähtisi vielä sujumaan). Poitsu siirtyi tehohuoneesta ihan vaan seurantahuoneeseen. Illan vikoissa labroissa kaikki arvot kohdillaan! Nyt vaan joutuu vielä odottelemaan hetken, että ne pysyy hyvänä niin ei tartte sitten takaisin mennä! Sormet ristissä käskin poitsua pitämään lukemat kohdillaan jotta huomenna päästään köllöttelemään vierekkäin ❤❤
Tänään jo tuijoteltiin toisiamme, simmut on syvän meren siniset ❤ Vaavi vähän kakkasi anopin päälle ja kameraa räpsyteltiin :D
Ja minäkin jaksoin illalla kävellä itse suihkuun ja takaisin, eli täältä vielä selvitään!

Ei malta nukkua, kun tietää kohta pääsevänsä taas poitsun luo! Nukunkohan mä enää koskaan, kun sen vihdoin saa tohon vierelle koko ajaksi.... :D

Woow tsemppiä bubs, vaikka nyt taitaa olla jo nyytti kainalossa. :)

Täällä tehtiin taas kuolemaa viime yö. Eilen aamulla tais mennä pala limatulppaa (joku sellainen ruskea halkaisikaltaan about 7cm klöntsä) ja nyt yöllä toinen moinen.

Koko yön supisteli taas niin kipeästi, että nukkumisesta sai vain haaveilla. Suppareita tuli kuitenkin vain 2-4 tunnissa ja tasasen voimakkaita ja kipeitä kaikki. Ei siis mitään edistystä siihen nähden että oltais lähdössä mihinkään vielä. :(

Toivottavasti nyt päiväksi helpottaa, pakko saada jo vähän unta kun kolmas yö jo tämmönen! Nyt ei kyllä oo synnytysiskussa tää mimmi, huh!!

Jeps! Grammalla panadolia ja kolmesti huti yritetyllä tosi vajaatehoisella epiduralilla syntyi aamuyöstä iso jätkä! Onneksi en tiennyt että alkaa lähellä neljää kiloa jo olla, kun ponnistin :D Pikku repeämä sisuksiin, ei kipeä. Ei tarvinnut epparia onneksi leikata. Tosi virkeä ja seuraileva tapaus, suurilla silmillään katselee ❤ Pitäis malttaa vissiin nukkuakin vähän, mut miten tän tuijottamisen voi lopettaa :D

Täällä päästiin tai jouduttiin osastolle. Niillä tableteilla alotellaan ja katotaan pääseekö tästä tänään edes salin puolelle.

Onnea Bubs ja tsemppiä Mirmelille <3

Täälläkin alkanut ilmeisesti nyt tapahtumaan! Joskus aamuyöllä alko kipeet supistukset, puol seitsemän jälkeen alotin kellottamaan ja 7-15 minuutin välejä oon nyt saanu :) Mies vähän epäröi töihin lähtemistä, mutta uskalsi lähteä kuitenkin kun työmatka on niin lyhyt ja tuskin tässä ihan heti tarvii sairaalan lähteä. Toivotaan, ettei tää nyt oo väärä hälytys! LA oli eilen :)

Mullakin on neuvola huomenna. olis ollut eilen mut se peruuntu. Mä toivoisin ettei tarvis mennä ollenkaan... eilen tuli ihan fiilis, et vauvalle annettiin vielä pari päivää aikaa syntyä ku se neuvola siirtyi.

Tsemppiä Mirmeli ja Tonto!

Mulla tuota limatulppaa irtoilee ja supistelee about 10-20 min välein. Mitähän ne "tosi" supistukset on ku nääkin näin kipeitä välillä. Kaurapusseilla ja akupainannalla mennään toistaiseksi ja todellakin toivon, et tää ois nyt viimeinkin sitä lopun alkua! Onneks nyt on pystyny nukahtaan aina muutamiks minuuteiks suppareitten välillä. Huh mitä hommaa!

Jos tää nappula ei viimestään seuraavien 24 neljän tunnin sisällä löydä oikeaa exit väylää niin täältä lähtee varmaan hiukset yksitellen päästä. :D

Mieluummin ei tapahtus YHTÄÄN mitään ku et 3 vrk tällasta kitumista. Nostan kyllä niiiin isosti hattua kaikille teille joilla on kipeitä supistuksia tullut jo viikkoja/kuukausia ja vieläkin kaikki muumit laaksossa! :D

Onnea ja tsemppiä kaikille :D! Kauheesti tapahtunu lyhyessä ajassa monelle! Täälläki tänään neuvola.. Toissa yönä oli kipeitä suppareita ja viimeyönä ei ollu mitään ja sai nukuttua kunnolla. Oisko tyyntä myrskyn edellä :) toivotaan!

Takaisin