Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Verkkuliini93: jos yhtään lohduttaa sun keho on luotu synnyttämään:Heartred:Heartred Luota vaan itseesi ja sitten juhlitaan kun vauva sylissä.. (huom.itse oon ensisynnyttäjä ja en todellakaan tiedä miltä se tuntuu :( ) Tsemppiä :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Kiitos <3 mua jännittää, luultiin jo et meni vedet mut ballonki vaa puhkes.. :D nää supistukset on jotain ihan hirveetä ja ekaa kertaa myös tässä tilanteessa :(

ou nouuu. Tänään tippu puolet hampaasta kesken aamupalan! ja mää jo ajattelin että selviän tän raskausajan ilman hammasongelmia :(( enään ei saa vissiin puuduttaakkaan?

Mä kävin raskauden ekalla kolmanneksella hammaslääkärissä eivätkä enää silloinkaan halunneet lähteä puuduttamaan. Uudestaan sitten kun vaavi masun toisella puolella. Mutta ymmärtääkseni "pakon edessä" puudutellaan, ei vaan ole suositeltavaa turhaan kuormittaa. Soittoa hamppihoitolaan niin kyllä ne arvioi :)

Masukki painaa tänään tosi lujaa alaspäin, oiskohan hän nyt kiinnittynyt! Malttamaton........ rv 38+0 pamahti käyntiin :)

Hammastoimenpiteet pyritään tekemään miel.toisen kolmanneksen aikana,mutta joudutaanhan sitä joskus hampaan poistoihinkin ym.pakon edessä vaikka olis kuinka viimeinen kolmannes käynnissä.

juu maanantaiksi sai ajan ja tehdään arvio mitä voidaan tehdä.. toidennäköisesti väliaikanen paikka tähän pariksi viikoksi ja uus aika sit ku vauva on masun ulkopuolella eli loppu kuussa/syyskuun puolella.. Pilliruoalla mennään siis viikonloppu sillä aluksi tuntu ettei oo kipee tuo lohennu hammas vaan on se kosketus herkkä nyt kuitenki... :(

Verkkulille tsemppiä synnytykseen! kohta on nyytti sylissä <3

Varautukaa myös jäämään sairaalan useammaksi päiväksi. Meille ilmoitettiin heti aluksi, että kun lapsiveden menosta on 18h niin osastolle täytyy jäädä kolmeksi yöksi. Tänään vauvan keltaisuusarvot olivat nousseet ja kotiin löhtö siirtyi siitä johtuen. Elo yhteishuoneessa on myös ajoittain raskasta kun muiden äitien vieraita tulee ja menee. Yötkin saattavat olla rankkoja jos kaikki vauvat itkevät. Kannattaa sopia puolison kanssa, että tulee heti aamusta sairaalaan, jotta tyore äiti saa nukuttua. Isä voi viihdyttää vauvaa ja vaihtaa vaippoja,msekämtukea äitiä.

täällä ainakin tuo nivusten vihlonta tuttua, ja tosiaan meinaa usein lähtee jalat alta! ja ihmisten ilmoilla hävettää kun yllättäen joutuu vähän kyykkäämään, onneks nyt on ollu melkein aina mies siinä rinnalla ^-^ ei tarvi pelätä että ohikulkijat alkais kyselee onko kaikki kunnossa, vaikka hyvähän se sillon on jos jotain alkais OIKEASTI tapahtumaan :P

Musta tuntuu ihan kummalliselta se, ettei mulla ole mitään isoja oireita mihinkään suuntaan. Satunnaisesti vihlasee jostain jos liikkuu liian nopeasti tai koittaa nousta ylös jalat kaukana toisistaan, muttei oikeastaan muuta. Niin ja maha on pinkeenä vauvaa, mutta ei se satu. Yöllä kovan vessahädän kanssa saattaa olla jotain pientä kipua jossain, mutta oikeasti missä se synnytys viipyy???

Alan olla kateellinen kaikille teille joilla on jotain ennakoivia merkkejä tulevasta synnytyksestä...musta tuntuu että tää yks jää tänne mahaan ikuisiks ajoiks. En mä mitenkään kärsimätön ala oleen, mutta vois tulla jo.

Sama homma Mamatson! La on sunnuntaina eikä mitään merkkejä muuttoaikeista. Turhauttavaa!

Tsemppiä Verkkuliii :happy: Perästä tullaan. Täällä on supistellut aamu seitsemästä asti ja nyt tulee jo kolmen minuutin välein. Istun kotona jumppapallolla tens-laite selässä. Kerran jo soittelin Kättärille ja ne käski olla vielä kotona, kun niin hyvin pärjään ja pystyn vielä puhumaan supistusten välissä :shifty: Tää tens on ainoo, mikä auttaa pitämään järjen päässä supistusen aikana...

Takaisin