Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana nähdä muiden masukuvia! :)Tuossa ehkä vähän huonosta asennosta kuva kun samalla itse kuvaa ja joutuu olla kääntyneenä, mutta siinä vähän näkyy minkä kokoisella masulla täällä mennään, viikkoja siis 32+2 :) Ihan kivan kokoinen tuo vielä on, mutta katsotaan mitä se on kun elokuu lähestyy ;)

Liitteet

• IMG_5896.JPG
    IMG_5896.JPG
    647.4 KB · Katsottu: 58
Mullakin sitä nopeaa tärinää välillä. Ei oo musta hikka kun on niin nopeeta. Tuntuu aina ihan ylämahalla oik.rinnan alla tuo tärinä. Lisäks potkuja tai nyrkkeilyjä kohdunsuulle tulee nyt usein.. Tänään teki jonkun ison liikkeen ja punki kovasti ylös oik. Kylkeen niin että ihan sattui ekaa kertaa, en kyl nyt yhtään tiiä mitenpäin on tuolla :rolleyes:

Ihania masukuvia ootte laittanu!:)

Huhhuh, meillä on nyt alkanut kunnolla muuttourakka. Haettiin tänään taas lisää muuttolaatikoita ja oon nyt päivän mittaan pakkaillu ja pessy vauvanvaatteita. Noin viikon päästä sitä ollaankin jo uudessa asunnossa, saa viimein alkaa laittaa sitä vauvan huonetta.:)

643965c9947876f9f2f0ddef07bee009

No ei tosiaan kyllä näy + 15kg ^ :) Ihania masuja kaikilla. Edelleen tullut omaa kumparetta liian vähän kuvailtua.. Sellainen ihan valokuvaajan ottama kuva olisi houkutellut, mutta sillekin rahalle lienee muutakin järkevämpää käytöttä :wink

Nyt 32+1 neuvola takana. Sf 29.5cm ja keskikäyrällä tai himpan yli mennään. Hyvä niin, isoa en pienehkön oloisella lantiolla haluaisikaan.. lääkäri 3vkon päästä lääkäri ja hän saa arvioida tuleeko tarve synnytystapa-arvioon. Pienen lisämausteen tuo puuduteyliherkkyys/-allergia, mikä mulla hammaslääkäreistä tuttua...

Meillä kuuluu täällä rv 36 lääkärikäyntiin synnytystapa-arvio, tosin vaan käsikopelolla mutta noi lantion luut koplataan. Kaipa siitä sitten mennään eteenpäin jonnekin jos on häikkää..? Onkohan samasta kyse mutta vaan eri nimityksillä? Mulla oli sf 32+5 29cm..

Heh, mä en edes tiedä mikä meidän Sf-mitta on. Ultran painoarvion mukaan vaavi painaa nyt n.2400g, mikä kuulostaa musta jo aika isolta. Tosin siltä se kyllä tuntuukin, kun ahistaa joka suunnasta. Puskee takapuoltaan tohon navan ja rintojen väliseen alueeseen niin kovaa, että luulis sen syntyvän niinko Alien kohta: suoraan vatsanahkan läpi.

Työaikaa vähennettiin 60%iin seuraavaks 2vk ajaks ja sen jälkeen alkaa Loma :)

Kiitos, kotona nyt oltu reilu kaksi viikkoa taas. Vai kolme aika tarkalleen? Kipeitä supistuksia ollut pahimpina päivinä "vain" vartin välein eli mun mittapuulla varsin rauhalliset kaksi viikkoa. Perätilassa tanssii eli julmettomasti tuppaa juilimaan, mutta tämä on tämmöistä vaaratonta epämukavuutta tämä. Niin voittajaolo!!!

Onko ollut puhetta synnytystavasta? Uskalletaanko tossa tilanteessa lähteä kääntämään?
Kyllä noi nyrkitki aika hyviä osumia saa tonne virtsarakkoon ja muualle saati sit kantapäät, auts.

Meillä päin on n. rv 36 rutiinisti lääkärineuvola synnytystapa-arviota ajatellen. Siihen on vielä kolme-neljä viikkoa aikaa pyörähtää (ja tämähän pyörähtelee...) Tuon jälkeen sitten mahdolliset kääntelyt, käsittääkseni niitä yleensä ottaen tehdään vasta rv 37, jolloin saakin jo syntyä. Uskon, että vauva vielä itsekseen kääntyy (pariinkin kertaan) ja sit jos ei niin mennään sen mukaan. Pääasia että saadaan lähisairaalassa ihmisen kokoinen olento synnyttää, muuten olen aika joustava niin synnytystavan kuin kivunlievityksenkin suhteen. :)

Mietin vain että lähtevätkö kääntöyritykseen kun on supisteluherkkyyksien herkkyys :) eikös näillä ennenaikaisiksi meinaavilla ole se tapa että kun annetaan lupa tulla niin sitten ei tullakkaan :D

... Lääkäri sanoi, että loppuun asti mahdollisuus että kääntyy, eli älkää turhaan vielä hermoilko, jos ei vielä pieni ole raivotarjontaan asettunut. Kokonainen heinäkuu laskennallisesti aikaa kaikkien meidän beibeillä. :)

Takaisin