Meillä on myös käynyt yllättävän paljon porukkaa ja ollaan itse käyty kyläilemässä. Ollaan kuitenkin suurin osa ajasta kaksin tai kolmisin niin ollut mukavaa, että porukkaa käy :) Ja kaikki on kohteliaasti osannut kysyä etukäteen kuitenkin.
Meillä koira on ottanut vauvan todella hyvin vastaan! Uteliaana seurailee vaavia ja tulee paikalle heti jos itku tulee. Kovasti olisi pussailemassa vauvaa, siinä joutuu kieltelemään vähän väliä...
Toinen kissoista myös utelias, mutta näin puolentoista viikon jälkeen ei enää välitä. Epäilen, että toinen kissoista ei uutta asukkia ole huomannutkaan :D
Mulla oli loppuraskaudessa myös närästyksiä joihin ei auttanut mikään
Tsemiä Kaunatar!
Meillä koira on ottanut vauvan todella hyvin vastaan! Uteliaana seurailee vaavia ja tulee paikalle heti jos itku tulee. Kovasti olisi pussailemassa vauvaa, siinä joutuu kieltelemään vähän väliä...
Toinen kissoista myös utelias, mutta näin puolentoista viikon jälkeen ei enää välitä. Epäilen, että toinen kissoista ei uutta asukkia ole huomannutkaan :D
Mulla oli loppuraskaudessa myös närästyksiä joihin ei auttanut mikään
Onko siellä lähteny kaikki hyvin sujumaan? Huomenna on minun henkilökohtainen arvaus päivä siihen millon neito syntys, että ehkä se odottaa sitä? 

ajattelin vielä hetken aikaa katsoa muuttuuko miksikään. Mun kätilötkään ei tiedä miksi repesin näin pahasti