Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hehee, mielitekoja kyllä! Mies tekee mulle parasta aikaa guacamolea :happy: Laitan sitä kokojyvätortillan sisään ja syön sellasenaan. Voi mitä namia!

No joo-o, koko ajan tekee mieli jotain makeaa, enemmän kuin aikaisemmin. Lähinnä suklaata tekee mieli ihan jatkuvasti.

Ostin muuten tänään kappahlista kahdet imetysliivit, nää tuntuu kyllä kivalta päällä, toivottavasti tuntuu sittenkin kun maito nousee.:)

Hot wingsit siipiveikkojen kastikkeella! Ai että! Mutten uskalla syödä kuin kerran viikossa. Mieli tekisi kyllä syödä vaikka joka päivä, mutta ei, jottei mene överiksi... :P

Satsumat oli suuri intohimoni, kunnes ne alkoi muuttua mauttomiksi eikä oikein enää löydy edes Prismasta :meh: Vaahtokarkkeja himoitsen myös päivittäin, mutta olen hillinnyt itseni..

Minä kävin myös Kappahlista ostamassa imetysliivejä, kun täällä oli niitä kehuttu, ja oikein kivasti istui päälle. Ja pienenpienet tossut lähti myös mukaan pienen varpaita lämmittämään sairaalasta kotiutumismatkalle :Heartred

Höh,kaikki aina kyselee noista mieliteoista multaki niin vähän tylsää vastata että ei sellasia oo!? Jos se vaan kertois siitä että ruokavalio on monipuolinen eikä minkään ainesosan puute oo... :rolleyes:

Ei mullakaan oo ollut. Herkkuja on ehkä mennyt enemmän kuin ennen mutta sekin varmaan johtuu vaan siitä että niitä on ns. luvalla syönyt raskauden aikana.

En mäkään kohdallani varsinaisesti mieliteoista puhuisi. Seurassa syödessä harmittaa, kun joku itselle tosi mieluinen juttu on pannassa, ja siitä on sitten hyvä hetkensä obsessoida :D Makeaa taitaa mennä mulla lähinnä tylsyyteen ja yleiseen mielihyvän puutteeseen, kun erinäisten komplikaatioiden ja kipujen vuoksi kaikki hauska tuntuu olevan kielletty. En ihmettele yhtään, että ihmiset niin monesti masentuu ja lihoo pitkäaikaisesti sairastuttuaan tai jäätyään esim. työttömäksi.

Ei ole erityisesti mielitekoja ollut, mutta maitokaakaota olen alkanut juomaan yhtäkkiä tosi paljon. Ei se sen paremmalta maistu kun ennenkään, mutta joka päivä on tullut kupillinen viime aikoina vedeltyä. Ja joka aamuinen tuoremehu on vähän jäänyt, masu ei ole tykännyt :O

Kirsikoita makin oon syony tosi paljon, ja sit mansikoita ja mustikoita vaniljajatskin kanssa melkein paivittain. Normaalisti en syo jatskia juuri koskaan. :rolleyes:

Kaurapuurovaihe mulla oli joskus alku/keskivaiheilla, kun pahoinvointi loppui ja aloin himoita hiilareita, just puuroa meni monta lautasellista paivassa, ja leipaa ja pastaa.. sitten sekin loppui kuin seinaan. :shy:

Mullaki oli kaurapuuro vaihe ja se oli ainoa mitä sain alussa syötyä mutta lopulta sekin tuli pihalle niin oo sit sen jälkee tehny mieli.. tekis kyl niiin hyvää tälle jämähtäneelle vatsalle. Kaikki hedelmät (vesimeloni♡) ja marjat maistuu. Oon vaan onnistunu löytää huonoja mansikoita :(

Takaisin