Elokuiset elämykset

Saispa olla kotona, ei oo varaa :/ tai edes osa-aikasta työtä, seki ois mukavaa! Toisaalta tyty tulee olemaan "vaan" noin 8pv kkdessa , että eipä se hirveen paljoa siellä joudu olemaan. Mukavaa aktiviteettia hänelle :) itellä vaan tuppaa väsyttämään ja kohta ukkoki palaa töihin ni saadaan tapella et kumpi saa nukkua ku tytöllä yöhulinointikausia välillä :D
 
Mulla myös tilanne se, ettei ole työpaikkaa odottamassa, mihin vois vaan palata. Eikä muutenkaan haluta näin pientä vielä hoitoon laittaa. Eli oon kotona niin kauan kun pystyy, mahdollisimman pitkään.
 
Mä palaan tammikuussa töihin. Kituutellaan loppu vuosi, jotta saan olla tytön kanssa kotona. On mulla vähän säästöjä, mutta tiukkaa on.
 
Kuin voi ihminen olla tyhmä, just ku oli saanu tasattua väsymyksen tässä arkeen opettelussa ni pakko ottaa vähän ekstravuoroja töissä?? o.O noh, eilen jaksoin käydä ekaa kertaa viikkoon salilla mutta se jää nyt taas ku tekee 16 tuntista työpäivää muutaman tunnin yöunilla :cool: saapa tasattua vähän hoitovapaakuukauden kaivertamaa koloa lompakossa :shy:
 
Takaisin
Top