Elokuiset elämykset

Hehe, tääki äippä on pari kertaa tässä kesän aikana saanu extempore vapaaillan, ihan on ukko sanonu tyyliin 8lta illalla että mees mamma vähän tuulettumaan tai tee jotain. No minähän oon soitellu kaverit läpi ja saanu yöelämään kaverin , että rairai :D vaikka kuin valittanu että saispa nukkua / ai että oon poikki ni ennemmin sitte kuitenki lähteny viihteelle :D
 
Huomenna nokka kohti kotia. Ois hirveesti tekemistä ens viikolle, mm. metsästää mekon lyhentäjä ja kampaaja, soittaa päiväkotiin tutustumispäivät, 4x salia, jäätävä dieetti pitää pitää päällä ku ens lauantaina ois häät tiedossa.. mummilassa varmaan pitää käydä ku melkein kuolevat ikävään ku ei oo lapsenlasta nähny viikkoon.. mitähän vielä, pitäs selvittää työpaikalla että missä mun matkakorvaukset on toukokuulta jaja.. veikkaan että lopputulos on "eiii en jaksa en tahdo" ja lötköän sohvalla :rolleyes:
 
Nyt en kyllä enää yhtään tajua, että mikä tätä mun lapsosta vaivaa..
Se on jo muutamana päivänä syönyt tosi hienosti isojakin annoksia ruokaa ja nyt se on nukkunut päikkäreitä jo hiukan yli kaksi tuntia!?!

Pitäiskö olla huolissaan? Meillä tää ei ainakaan ole yhtään normaalia..
 
jebsu hys vaan ja nauti niin kauan ku sitä kestää :wink:grin

En tajua , katoin olympialaisia - kouluratsastusta. Eilen just selitin ukolle että ku on hieno vaikuttava hevonen kentällä ni itku saattaa tulla - no niin tuli tänään! Brasilialaisen suoritus oli laiska mutta sen jälkeen tuli hieman kuumis heppa ranskalaisine ratsastajineen ja aijai että oli hienoa ratsastusta! On noissa hevosissa jotain niin sielukasta, ja on ne niin ylväitä hienoja eläimiä! oih :Heartred:rolleyes::Heartred
 
Taas oli syvän liikutuksen paikka.

Prismassa kuulutettiin että "vänni odottaa isäänsä infopisteellä" olin liukuportaissa menossa kakkoskerrokseen ja näin aitiopaikalta kuinka tämän vännin (en muista mikä sen lapsen oikea nimi oli, nyt se on siis vänni :D) isä kiiruhtaa infopisteelle kaupan puolelta, heittäen laskee irti kauppakoristaan ja puikkelehtii sisäänmenoporteista ulos (sisälle päin oli menossa porukkaa ni pääsi vastavirtaan), voi sitä huolta sen isän kasvoilla!! Jatkoa en sitten enää ehtiny nähdä, mutta pääsi siinä portaissa semmonen aaaawww äännähdys ku säälin miestä.

Sit KUN tulee se kerta että ekan kerran hukkaan tytön kaupassa ni varmaan pääsee itku :D jotenki tää mammamoodi on nyt päällänsä ihan täysillä. Liekkö siksi että on näitä isoja tapahtumakynnyksiä (1v synttärit, kohta päiväkodin aloitus) tässä lähekkäin, siitä varmaan super iso tarve saada pikkukakkonenkin johtuu :D ei tää vauvattelu voinut olla tässä!
 
Mulla tuli tänään surku, kun laitoin tytölle pieneks käyneitä vaatteita pois :sad001 Mietin, et saako niitä enää kellään käyttää...
 
Täällä kans itku herkässä, Olympialaisten onnistuneet suoritukset saavat hanat auki! En mä näin herkkis oo ollu sitten heti synnytyksen jälkeen. Tai raskaana ollessa
Mut noi 1v:n kiukuttelut! Aaarrggh! Välillä tuntuu et sitä kiukuttelun aihetta hakemalla haetaan. Sisällä ei viihdytä ollenkaan mut leikkipuistossa voisi yksinään touhuta vaikka kuinka ja kauan. Mut ei sielläkään jaksa ihan koko päivää olla.
Tyttö nukkunu kesän ajan yhdet päikkärit mut tänään jo puol yheksältä oli ihan sippi ku seiskalta noustiin. Nyt nukkunutkin jo tunnin. Saas nähdä miten vaikuttaa päivään ja iltaan. Huoh
 
Pojalle on tullut ihan pieniä punaisia näppyjä/läiskiä :eek: on kyllä ihan perustyytyväinen. Mistähän tämä vois johtua? Epäillyttää että meidän pesukone jättää ainetta vaikka laittaa lisähuuhteluita... :sad001
Läiskät kyllä muistuttaa vähän samaa kuin mitä ihan alus oli niitä hormoonista johtuvia? Voisko imetyksen väheneminen vaikuttaa? Tai kaupan maito?
No onneks ei oo mitään sen kummempaa, on niin rauhallinen ja iloinen ettei varmaan edes kutia.
 
Entä millon on saanu MPR-rokotteen? Siitäkin saattaa tulla näppyjä parin viikon sisään. Vai onko niitä ollut jo kauemmin..?
 
Ollut pari päivää ja rokotteen sai 4.8.
Äiti sanoi että olis hikinäppyjä, mutta tiedäppä sitä nyt sitte. Ukko oli heti että pitää viedä lääkäriin :woot: ehkä sitten jos kuume nousee tai tulee jotain muuta, mutta nyt vaikuttaa aika harmittomalta o_O
 
Ajankohta sopis kyllä tuohon rokotteeseen. Toki pesuaineet tai muu yliherkkyysreaktiokin on mahdollinen ja ne hikinäpytkin. Mutta seuraili häviääkö parissa päivässä. Tuskin kuitenkaan on lääkäriin aihetta, kun ei muuta oiretta oo.
 
Täälläki tuli just noita näppyjä! Veikkaisin mpr:ää, mutta eihän sitä voi olla varma. Ilmat oli lämpimiä ja meillä kämpässä tosi lämmin ni tyttö sai hengailla tosi paljon ilman paitaa ja huuhtelin ihoa vedellä kevyesti aina vaipan vaihdon yhteydessä varuiksi jos oiski vaan hikinäppyä.. näpyt katos aina ja ilmesty uuteen paikkaan ja taas katos jne :)
 
Meillä oli kans pari viikkoa sitten noita näppyjä. Tyttöä ei häirinneet ja hävis aika pian itsestään. Varmaan rokotteesta.
 
Kaks yövuoroa nyt takana. Heräsin molempien vuorojen jälkeen vähän ennen tyttöä (päikkäreillä ollu siis) ja ku napero heränny ja miä halunnu hakea tytön että halitellaan jne (mulla vähän vierotusoireita :D) ni ei käy, tyttö tahtoo isin! :wideyed: :sad001 noh ei kai se sit auta ku juoda aamukahvit rauhassa, kahvi ei ehdi edes jäähtyä ku ei oo lasta hoivattavana :eek: :wacky:
 
Ukko tänään kysy multa että mitä haluaisin tehdä. Mä sanoin että "nukkua", siihen ukko sitten "mene sitten nukkumaan". Oikiasti! :woot: Anto mulle vapauden mennä ottamaan päiväunet, mutta mä sitten sanoon että voin täs sohvalla vartin torkkua. Ei mennyt kun minuutti kun aloin höpöttämään miehelle :hilarious: se sitten keskeytti mut "nuku nyt, sulla on puolelta herätys". Emmä mitään nukkunut kun hymy oli korvilla pelkästä ajatuksesta että saan levätä :grin ja sit ukko ihan oma aloitteisesti anto pojalle väli palaa! Ja ollaan melkein koko päivä vietetty yhdessä, ihanaa :happy:
 
Ei mullakaan joskus tullu uni jos ukko tarjoutu vahtimaan lasta :D just ton takia että on niin innoissaan ja sit tuli tyhjyyden tunne että hä, siis saanko mä tehdä muka ,itä mä haluan, eikä kukaan keskeytä?!? o.O nykysin ilmotetaan ite, minä/ukko jos tarvitaan lepohetki ja se yleensä saadaan ku järkätään . Tulee kyllä hypättyä samantien sänkyyn ja unten maille alle 5minssa :D
 
Pahoittelen kirjotusvirheitä, yhä tabletti käytössä ku kännykkä on huollossa ja sijaispuhelin on antiikin aikanen :D
 
Mäki saan välillä aamulla nukkua, mut mies poikkeuksetta tulee herättää mut n 40 minuutin jälkeen (eli ennen aamu 8...) millon mistäkin syystä. Menee vessaan, röökille.. Yleensä vessaan. Kippaa tytön makkariin ja katoaa niin liukkaasti, etten ehi karjua, että en mäkään sitä sulle tuo ku paskalle meen.. Muuten kyllä laittaa tytölle telkkaria päälle, mutta ei sit sillon voi ku mä saisin nukkua :/ hyväähän se tarkottaa tietysti, aina ei välähdä. Tänään kyl vähän jo nauratti vaikka vituttiki, ku takapihalta kuuluu mun unen katkaiseva huuto "TÄÄLLÄ ON KUUS KENGURUA!!!!" :'D :bag: no olishan se ollu ihan siisti nähdä, myönnän, :hilarious:
 
Onkos täällä muita jotka aikoo vielä olla kotona pitkään? Minä olen ajatellut olla siihen kun poika täyttää 2. Valmistuin raskaana ollessa ja jäin suoraan mammalomalle, joten työpaikkaa mihin palata ei ole. Toki en tiedä miten tässä kaikki menee (mitenrahat riittää), mutta tykkään olla kotona ja ajatus hoitoon viemisestä ahdistaa.
 
Takaisin
Top