Elämäntilanne

Tiiiu

Puuhakas puhuja
Lokamammat 2017
Onko täällä muita joiden elämäntilanne ei välttämättä ole helpoin mahdollinen vauvan kannalta? Varsinkin kiinnostaisi onko täällä muita opiskelijoita? Ja olen siis superonnellinen raskaudesta, ei ole kyse siitä Tiedän vaan, että tilanne tulee vaatimaan vähän järjestelyjä ja varsinkin rahatilanne huolestuttaa hieman. Ja olen siis 25-vuotias yliopisto-opiskelija, eli en mikään teiniäiti
 
Minä olen myös opiskelija mutta vauva on niin toivottu ja pitkään ollaan yritetty niin ei ole väliä mikä elämäntilanne on :) on kaikkien vaikeuksien jälkeen muutenkin todettu että kyllä kaikki selviää :)
 
Minä olen myös opiskelija mutta vauva on niin toivottu ja pitkään ollaan yritetty niin ei ole väliä mikä elämäntilanne on :) on kaikkien vaikeuksien jälkeen muutenkin todettu että kyllä kaikki selviää :)
Meidänkin vauva on toivottu ja etukäteen suunniteltu. Tuntuu vaan että jo kaikkien läheisten ensimmäinen reaktio oli "entäs sun koulu". Se oli jopa miehen reaktio plussaamisen jälkeen ja se oli sentään mukana tässä touhussa. Jännityksellä odottelen, miten kauhistuneen vastaanoton saan esim. koulukavereissa :D