No se, meilläki taapero rakastaa rattailua, mutta äiti ei niinkään kun lapsi nukahtaaMä kans oon joskus haaveillu sauvakävelystä mut nyt mulla kävelyllä mukana vaunut + koira, ei onnistuis vaikka haluisin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No se, meilläki taapero rakastaa rattailua, mutta äiti ei niinkään kun lapsi nukahtaaMä kans oon joskus haaveillu sauvakävelystä mut nyt mulla kävelyllä mukana vaunut + koira, ei onnistuis vaikka haluisin
Meillä ei rattaillessa nukuta kuin vasta äärimmäisen väsyneenä. Vastaavasti hän näyttää kädellään kätevästi: seis! nähdessään/ kuullessaan jotain kiinnostavaa ja niitähän täällä kaupunkialueella aina riittää. Käytännössä ne lenkit ovatkin todella vähän pulssia nostavia ja paljon kerrontaa vaativia.No se, meilläki taapero rakastaa rattailua, mutta äiti ei niinkään kun lapsi nukahtaa
Joo mää asun täällä "landella" kun ei tämä paikkakunta mikään metropoli ole niin on hyvät lenkkimaastot. En mäkää tajua miten tuo ei jaksa muka rattailla koko matkaa vieläkään :DMeillä ei rattaillessa nukuta kuin vasta äärimmäisen väsyneenä. Vastaavasti hän näyttää kädellään kätevästi: seis! nähdessään/ kuullessaan jotain kiinnostavaa ja niitähän täällä kaupunkialueella aina riittää. Käytännössä ne lenkit ovatkin todella vähän pulssia nostavia ja paljon kerrontaa vaativia.
Minä oon ite vannoutunut Piia Pajusen Provetreeneihin! Piialla on semmonen rento ote tuohon valmentamiseen, mikään ei ole kiellettyä ja homma keskittyy perustekemiseen pienillä twisteillä@Ginger kiitos, hyviä vinkkejä! Valmennuksia oon miettinyt itsekin, mutta aina niiden hintoja katsellessa totean että pärjään kyllä itse Mutta ehkä kun taloudellinen tilanne on ennustettavampi, voisin kokeilla jotain valmennusta. Nyt on tulossa lapsettomuushoitoja ja muutto, niin rahaa tulee menemään niihin paljon.
60-65 kg välillä muistan myös olleeni tyytyväinen ja voineeni hyvin, ennen kuin paino pikkuhiljaa hivuttautui 70 kieppeille, ja raskauden jälkeen vaikka palautui 75 kiloon, nousi sitten vielä sinne 82 asti. Ei mua haittaisi vaikka paino vielä sinne n. 65 kg paikkeille laskisi. Mutta se ei ole mikään varsinainen tavoite, enemmän haluan arvioida peilikuvaa ja oloa
Tutkiskelin tätä vähän, ja vaikuttaa kyllä ihan hyvältä. Pidetään mielessä siis! Ymmärsinkö oikein että saliohjelma on kuitenkin joku ns. valmisversio, vai tehdäänkö se henkilökohtaisten toiveiden pohjalta?Minä oon ite vannoutunut Piia Pajusen Provetreeneihin! Piialla on semmonen rento ote tuohon valmentamiseen, mikään ei ole kiellettyä ja homma keskittyy perustekemiseen pienillä twisteillä
Siinä on periaatteessa joo valmiit ohjelmat. Ite ainakin tunnen tehneeni noidenkin kanssa kun noudattaa sitä RIR asteikkoa (reps in restore) mutta pystyy myös muokkailemaan tosi kivasti valmentajien kans esim. facen ryhmän kautta mieleisekseen.Tutkiskelin tätä vähän, ja vaikuttaa kyllä ihan hyvältä. Pidetään mielessä siis! Ymmärsinkö oikein että saliohjelma on kuitenkin joku ns. valmisversio, vai tehdäänkö se henkilökohtaisten toiveiden pohjalta?
Mulla on ehkä ongelmana, etten haluaisi luopua mun ohjelmasta, kun oon vihdoin saanut siitä sellaisen mitä on kiva tehdä ja minkä jälkeen on aina olo, että on tullut tehtyä Teen ylä/alakroppa-jaolla kolmesti viikossa yleensä, kiertäen, eli jos tällä viikolla on ala-ylä-ala niin ensi viikolla on ylä-ala-ylä.
Oivoi, se on ihan kauheeta, otan osaa! Voimia, kyllä se lopulta menee ohi! TsemppiäAivan hirveä karkkihimo iski tähän aamuun. Onneksi ei ole mitään niin ei voi myöskään syödä. Kauheeta, tämmösiäkö ne vierotusoireet sitte on ja väsymys kun ei tietty saa totuttua piristystä sokerista.
Kiitos. Mietin kyllä tosin, että laukasko toi kahvikupponen tämän Voiko niillä olla yhteys, no eniveiOivoi, se on ihan kauheeta, otan osaa! Voimia, kyllä se lopulta menee ohi! Tsemppiä
Jos oot tottunu aina kahvin kans ottaa nii todellakin mä jossai vaihees aina ruuan jälkee otin vähän jotain makeeta ja tosi kovaa elimistö ehdollistu siihen et ruuan jälkeen pakko saada makeeta! Mut kyl se assosiaatio lähtee poisKiitos. Mietin kyllä tosin, että laukasko toi kahvikupponen tämän Voiko niillä olla yhteys, no enivei
Joo totta, useinhan mulla tosiaan on makeeta sen kaverina kun en muuten edes tykkää kahvista.Jos oot tottunu aina kahvin kans ottaa nii todellakin mä jossai vaihees aina ruuan jälkee otin vähän jotain makeeta ja tosi kovaa elimistö ehdollistu siihen et ruuan jälkeen pakko saada makeeta! Mut kyl se assosiaatio lähtee pois
Mulla iskee makeanhimo aina illalla. Yleensä sen jälkeen kun on syönyt päivällisen. Mielenkiintoista kyllä, että treeni-iltoina ei tule, mutta jos vain on sohvalla niin se iskee. Sit vedän jotain lapsen vanukkaita, jos ei muuta löydy.Aivan hirveä karkkihimo iski tähän aamuun. Onneksi ei ole mitään niin ei voi myöskään syödä. Kauheeta, tämmösiäkö ne vierotusoireet sitte on ja väsymys kun ei tietty saa totuttua piristystä sokerista.
Hei tämäkin on mulle tuttu ilmiöMulla iskee makeanhimo aina illalla. Yleensä sen jälkeen kun on syönyt päivällisen. Mielenkiintoista kyllä, että treeni-iltoina ei tule, mutta jos vain on sohvalla niin se iskee. Sit vedän jotain lapsen vanukkaita, jos ei muuta löydy.