En minä lahjojen takia pidä kemuja :) Haluan vain juhlistaa pojan puolen vuoden etappia ja onpahan syy kutsua mummuja kylään. Appia ja anoppia kun poika ei tunnu näkevän muutakun sillon kun on jotkut juhlat yms. muuten ne käy täällä kylässä tosi harvoin
Viime yönä poika nukkui klo 21-05.15 ihan putkeen ilman minkäänlaisia heräämisiä

Taisin olla itse aika väsynyt kun tuntui siltä, että just illalla laitoin silmät kiinni ja kun ekan kerran katsoin kelloa niin en meinannut uskoa että se oli viisi aamulla

Siinä hetken pyörin ja sitten poitsu heräsi syömään.
Oli aika märkä olo itsellä kun illalla laitoin vikat liivinsuojat paketista päälle ja tuon pitkän syömisvälin takia ne oli aamuyöstä jo ihan märät!
Pari tuntia jatkettiin vielä unia kunnes seiskalta tapansa mukaan poika heräsi niin pirteänä että!
Miten ihmeessä vauvat voikin olla heti aamusta noin hyväntuulisia??:)
Tänään onkin sitten otettu kohteeksi olkkarin verhot ja kovaa vauhtia aina ryömitään niiden kimppuun. Sieltä siten kuikuillaan verhon takaa ja aina kun itse katsoo sinne päin niin saan niin maailmanluokan hymyn osakseni että :)
Tuossa on nyt sitten vedetty sikeitä viidestä asti. Soittaisi joku mulle edes niin tulisi vähän ääntä tänne... Ei tuo telkkari ainakaan yhtään unta häiritse ekä halua mennä herättämäänkään.