Elämää vauvan kanssa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nappo: kuullostaa tutulta. Meillä ei monesti se tyynnyttely auta ja pitää laittaa tissi suuhun että on hiljaa :)

Hyvä kysymys Sinbbu :D varsinki kun olin kaikesta samaa mieltä... Noo, kuulun nykyään facebookissakin oman kotiseutuni koiraharrastajiin, eikä mulla oo koskaan ollu koiraa. Enkä oo heti kehannu poistua ryhmästä, kun ovat mun liittymispyynnön hyväksyny :) Et vissii mun luuri elää välillä omaa elämäänsä ;) Virhe korjattu :)

Hyvä kun kysyit, en koskaa käytä noita eri mieltä/peukku alas painikkeita nii jäi itteeki häirittee :) Miksköhän noi ees on, kun tänhän pitäis olla positiivinen foorumi ja ainha voi esittää oman mielipiteensä perään...

mä en ikinä käytä noita alas peukkuja tai ruksia.jos oon erimieltä niin kerrron sen tai jätän kommentoimatta kokonaa.suotta aiheuttaa toisille harmia negoilla:)

Voi nyt meidän söpö pikku rottinkinen vauvansänky on vaihtunut isoon pinnikseen ja siellä se meidän pikkuinen nyt nukkuu, isompien tyttöjen sängyssä. Tuntuupa haikealta .. Laitoin sängyn oman sängyn viereen..pääsee hipsuttamaan ja ottamaan viereen tytön :)

Hmm poitsu on alkanut ryömimään/mönkimään lattialla innoissaan,hyökkäilee nyt myös lattiaa kohti ja imee ja nuolee sitä haltioissaan...ajatuskin että siinä me kävellään paljain jaloin mun miehen kanssa...Yök.Siinä samalla lyö otsansa/päänsä lattiaan kops.
Pesen tolulla aina lattiaa usein, voiko sitä liueta suuhun?
Tämä varmaan kuuluu asiaan ja kasvattaa vastustuskykyä mutta äitiä ällöttää :)

Hehheh.. :D Meidän poika kans maistellu lattiaa.. mä pesen kans koivutolulla lattiat. Nyt oon pessy laimeemmalla pesuvedellä, ku itekin vähä miettiny tota samaa.. ja paljain jaloin mekin tassutellaan ainakin lämpöisempinä aikoina ja onhan tuo poika hyökänny mun varpaaseenkin kiinni kerran.. :D Ällötyksestä viis, vastustuskykyä siis. :D

Meilläkin pestään tolulla. Ei meillä vielä edes ryömitä kyllä :D En usko että tieijän jätkä sais sitä niin suuria määriä nuolemalla lattiaa että se oireilis siitä :) En ainakaan itse laita ämpäriin puolta korkkia enempää tolua kun lattioita pesen :)

Eilen epähuomiossa pumpatessa se nappas varpaan suuhun, siis sekunnissa ja nauroi kun kiljuin kun hullu;HYYYIIII EI SAA SYÖDÄ VARVASTA...ahhaaaaaa.

Muutenkin sekoaa kun heiluttelen varpaita sen edessä.

...MÄ laitan aina ihan liikaa kun rakastan sen hajua,taidan tehdä kohta ihan vesipesun tälläkertaa.

Parempi, et syö varpaita ku esim. vessaharjaa.. voi kauheeta.. täytyy kattoo <3 babystylestä <3, et oisko siel jotain ovinipsuja joilla sais ovet pysyyn kiinni (oisko siel?).. siis kaappien ja laatikostojen lähinnä keittiössä. Ja siivouskaappi pitäs saada jotenkin pysyyn kiinni. Ei täs ny vielä ehkä oo kiire, mut kyl nää niin vauhdikkaasti kehittyy, et joku päivä se syö mun imuria tuolla kaapissa..

Meidän poika se rakastaa juniorilla sitä ohjelmien välistä taukoa, missä ne pienet keltaiset pöllönpoikaset kurkkii eri reunoilta.. aina kääntyy katse telkkariin, kun kuulee sen taukomusiikin. :D Ja Puntti ja Piipertäjät on ihan ykkönen kans. :) Muuten se ei kattele telkkaria vaan leikkii lattialla leluillaan.. ja aina tauon kuullessaan kääntyy katsomaan niitä pöllöjä... :D

Meillä toi tissitakiaisuus loppu ihan itekseen. Nykyään osaa jo odottaa, et syödään iltapuuro. Sitte vaipan vaihto, yökkäri ja maitoa nassuun. Siitä sit tutti suuhun ja uniladet (kyllä, niitä on jo kaksi. Pitäs raaskia pestä toi toinen, tuoksuu pikkasen makeelta :D) viekkuu, peitto päälle ja joko minä tai mies pitelee käsiä sit sen aikaa, et nukahtaa.

Öisin herätään pari kertaa syömään, mikä on ihan hyvä, koska päivällä ei tissi kelpaa. Tahtoo sit niitä kiinteitä. Ei oo maidontuloon vaikuttanu, joten en stressaa.

Mitä noihin tykkäämisnappuloihin tulee, ni mäki tällä padilla aina painelen mitä sattuu. Facessa mullaki oli ilmestyny, et oon käyny minkä lie korkeakoulun :D

Aloin kasaamaan pojalle youtubeen omaa soittolistaa.. täällä nyt fiilistellään hienojen lasten laulujen parissa.. nyt laitellaan muumibiisejä listalle. Ollaan tähän mennessä kuunneltu pojan kans mun suosikkiartisteja ja-yhtyeitä, mut ajattelin noita ihania lasten laulujakin kasata.. muistuu itellekin paremmin mieleen, kun niitä tulee ukkelille kuitenkin laulettua paljon. :) Lapin äidin kehtolaulu tuudittaa ukkelin joskus päikkäreille.. :)

Tyyne on tykästyny Pokoyoon (oliko se kuitenkin c:llä) eli suomeks Naperoon, mikä joskus pyöri pikkukakkoses. Netflixist se löytyy ja sen pari kertaa oon laittanu tohon sille pyörimään, ni silmät suurina tuijottaa sitä hiirenhiljaa :love017 No mut on se mustakii tosi ihana :)

mä tykkään siitä juniorilla pyörivästä junnu ja nuppu-laulusta,kuuntelin sen youtubestakii,harmi vaa et se on niin lyhyt:grin

Meillä katsotaan jääkiekkoa aina niska pitkänä :) <3

Niin ja raskautta yrittäessäni olin suositellut fb ssä vauva.fi sivuston ovulaatio testiä... Joo... Sen näki sitten kaikki sukulaiset ja työkaverit... Koita siinä sitten keksiä jotain :/ äkkiä poistamaan ko julkasu mutta olihan sen kaikki ehtineet näkee... :) :)

Meillä vauva katsoo todella harvoin telkkaria. Aina kiinnostaa enempi ne sisarukset, jotka katselevat telkkaria :grin Isoveljestä on suuri apu, jos esimerkiksi syöminen keskeytyy. Aaa pyytää pojan oman selkäni taakse viihdyttämään Ericiä, niin kyllä ruoka taas menee suuhun ihan huomaamatta :thumright

Takaisin