Elämää vauvan kanssa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän poika on aloittanut "suuhyökkäilyn" naamaan..kuuluu kova huuto ja sit hyökkää,ottaa käsillä poskista kiinni, imee ja hinkkaa suullansa koko kasvot.
Innostuu mitä enemmän nauran. Hyökkää myös isin naamaan kun ottaa syliin kun on riehakkaalla tuulella.
Illalla sängyssä meidän välissä se paijaa isin sänkeä,nauraa ja kääntyy ja vertaa äidin poskeen,,,,ja toistaa 10kertaa.
Välillä taputtelee ja hakkaa.
Vauvat on ihania.

Ei varmaan meilläkään nukuttas välissä, jos ois esikoinen kömpimässä viereen kans. Kyllä sit jännittäs liikaa vauvan turvallisuuden puolesta.

Annika. Meillä kans poika hyökkäilee.. hän on hyökkäilly ihan pienestä asti, mut nyt isompana alkanu tekeen sitä hauskuuden vuoksi.. juuri kuten teilläkin. Hyökkää poskeen kiinni ja sit nauraa, kun isi tai äitikin nauraa hänelle. :D Heiluttaa päätään suu auki nopeasti ja nappaa kiinni.. ihania märkiä suudelmia! :D

Joo koko naama aivan märkä käsittelyn jälkeen :D

Mä aluksi kans pelkäsin kieriväni vauvan päälle mutta meillä poitsuli nukkuu mun ja seinän välissä ja oon ehkä liiankin herkkäuninen, herään jokaiseen huokaisuun ja käden liikkeeseen ja katson onko kaikki hyvin.Omat unet jää vähäisiksi mutta sellainen vaan oon,on se sitten pinniksessä tai vieressä. Muutenkin mies meinaa pudota sängystä kun annetaan puolisänkyä vaaville.
Nyt yritän olla ottamatta enää yöllä viereen,muuten kehitän kyttyrän niskaani.

Voi jumpe. Niin tosiaan kun olen kehunut lapseni uni taitoja 21-08 heräämäti. No yöllä 00.30 täyshuuto yritin rauhottaa omaan sänkyyn, otin viereen, silittelin, hyssyttelin jne mikään ei toiminut ja kävin lämmittämässä velliä ja vaihdoin vaipan. otin syliin ja sit se pikkuhiljaa rauhottu.... eihän se velliäkään suostunut syömään kun 100 ml. Röyhyytin ja pistin takasi häkkisännkyyn nukkumaan - sinne nukahti 01-02 välillä ja nukku kasiin asti aamulla... :wtf

Niinhän minäkin lesoilin kauan, et yhdellä syötöllä mennään. Nykyisin mennään kahdella ja ennätys on neljällä. Edelleen 21-22 nukkuun, mut syö kaks kertaa ja heräillään aamulla häilyvästi 07-08 aikoihin. Ei se silti paha ole.. ja kohtahan mekin aloitellaan kiinteitä.. alkaa se 6kk hiipimään täyteen, nii näkee sit, vaikuttaako yöuniin miten.

Eipäs tullu meijän aamupäiväunista meidän sängyssä mitää,tyttö pyöri kun tuulimylly,potki ja huito minkä kerkes,no eihän se sinne rauhottunu ollenkaa.piti sitte kantaa se taas tonne sitterii ja siellä se nyt sitten nukkuu tyytyväisenä.

meillä nukkuu edellee huonosti yöt,vaikka ei kertaakaa syö.pahin pyöriminen ja potkiminen alkaa puol kuus kun mies lähtee makkarista pois,tiiä sitte havahtuuko se siihen eikä sitte saa enää kunnolla nukuttua.

Miten ihmeessä saatte nukkuun lapsenne sitteriin???!!!?!?!?!???? Meillä otetaan kunnolla vauhtia ja keinutaan sitteris eikä nukuta ollenkaa :DD

Poika nukahteli vielä kakskuisena sitteriin, mut ei enää sen jälkeen.. oon jopa yrittäny, jos ei oo muuten päikkärit onnistunut, mut ei niin ei. Jätskin tyllerö tykkää olla sitterissä, niin antaa hänen olla. Hyvä vaan, että on tyytyväinen.. nukkuu missä nukkuu. :)

Joo,pitää iloita että se ylipäätää nukkuu,on ollu päiviä että ei ees kunnolla nuku.eipä se tos sitterissäkää nuku kun jonkun max. puol tuntia ja sitte se herää.Mitenhän sen sais nukkumaa pidempiä aikoja??

Meilläkin otetaan max puolen tunnin torkkuja mutta 11-14 ottaa kunnon päikyt :) eipä se haittaa vaikka noita minipäikkyjä ottaa... Eilen herra päätti nukkua 12-16.30 pitkät päikyt - täyty käydä kyllä välillä kattomassa että hengittääkö se :D Nyt oon saanu sen sisälle nukkuun päikkyjä kun pistän kevyet ulkovaatteet päälle vaunukoppaan ja makuupussiin makuuhuoneeseen + tuuletusluukku auki :) ennen ei onnistunut mutta tuo vaunukoppa autto asiaa. täällä vieläkin pakkanen huitelee -20 ja -26 välillä.

Samaa se oon minäkin miettiny.. yleensä puolen tunnin nokoset vaan pari, kolme kertaa päivässä. Joskus yllättää ja nukkuu puolitoista tuntia jopa.. eikä näemmä oo väliä, vaikka hilluis ja matkustas ympäri huonetta.. ei nukuta siltikään yhtään enempää.

meillä ei tydy nuku ees sikeesti,nyttekkii se tuolla samalla huokailee kun nukkuu(on vissii rankkaa toi nukkuminen) ja tutti heiluu suussa.kohta se kaiketi jo herää.

Annika ja Sinbbu: Täällä on "hyökkäilty" jo jonkin aikaa samallatavalla kun teijän muksut :D

Täällä nukutaan kans nykyään välillä vaan puolen tunnin päikkäreitä x3, kun aikasemmin vetäs 2-3h päikkärit aina vaunulenkin jälkeen. Välillä on vieläkin noita 2h päikkäreitäkin :) Just meni aamun ekoille päikkäreille, saas nähä miten pitkään nyt nukutaan.. Vaunulenkille ei vielä lähetty, kun on n. -20astetta. Jos vähä lauhtuu niin sit käyvään iltapäivästä vaunulenkillä. Toivottavasti ei huomenna oo hirmu pakkanen, kun meillä on vauvajumppaan meno.

Millasilla pakkasilla ootte käyny vaunuilemassa?

mä oon pitänyt pakkasrajaa sen -15,ja sekii vaa jos on aurinkoinen ilma et se aurinko vähän lämmittäis.tänään ei tarvi ulos mennä kun on -19,5 ja aurinko paistaa suoraa mittarii niin siellä on varmasti yli sen 20.

Meillä on -14 ja tänään ois neuvolapäivä. Täällä tuulee vaan tuolta mereltä, niin toikin pakkanen tuntuu ihan järkyn pahalta.. pitää koittaa kävellä aina talojen välissä, ettei tuule. Neuvolaan tosin matka vie tuulisen alueen läpi.. paleltaa jo valmiiksi nenää ja poskia. :D

meillä on neidin kans päiväsaikaan nukkuminen vähän heikkoa. joitakin pyolentunnin pätkiä siellä täällä,parhaiten nukahtaa tosiaan meidän sänkyyn,mutta ei siis nuku pitkään. voi vaan haaveilla niistä 2-3tunnin päikyistä. parvekkeella vaunuissa on muutamia kertoja satunnaisesti nukkunu ton pari tuntia. nooh,onneks edes öisin nukkuu suht hyvin! :)

Me ollaan kyllä käyty vaunuilemassa ilman pakkasrajaa, koira kun täytyy kuitenkin joka päivä ulkoiluttaa.

Takaisin