Meillä Kiira nukkuu edelleen äidin ja isin vieressä. :) Saan siten itse parhaiten nukuttua, koska meidänkin neiti syö yleensä vielä muutaman kerran yössä, vaikka kiinteitäkin jo menee. Nyt on tosin pari yötä mennyt jo vähemmillä syötöillä, kun on otettu iltapuurokin kuvioihin. Saa nähdä, alkaako yöt nukkumaan paremmin vai onko tämä vain hetkellistä. Tosin ihan hyvinhän tuo nukkuu, kun se ei muuta yöllä tee: siis nukahtaa taas heti syönnin jälkeen uudestaan. Ja nukkuukin vielä niin rauhallisesti, ettei paljon paikaltaan liikahda. Esikoinen nukkuu vielä samassa huoneessa omassa sängyssään, mutta jos hän nyt joskus sattuu viereen haluamaan, niin herään siihen kyllä heti, vaikka muuten en joka äännähdykseen enää herää. Eli vauva ei ole vaarassa. Enkä ole koskaan itse pelännyt kääntyväni vauvan päälle, kun meillä on monesti ollut niitä muutaman viikon ikäisiä kissanpentujakin unikavereina, eikä yksikään niistäkään ole koskaan alle jäänyt. :) Ne on kuitenkin vähän pienempiä kuin vauva.
Kiira nukkuu kyllä aika hyvin päikkäreitä. Aiemmin oli ne yhdet iltapäiväunet, jotka kestivät jopa viisi tuntia, mutta ne ovat nyt historiaa. Nukkuu tuo silti pisimmillään pari tuntia ja muutamat unet tosiaan päivässä. Esikoinen nukkui kyllä vauvana paljon vähemmän, silloin oli ihan luksusta, jos se nukkui parikin tuntia. Ne on niin erilaisia nuo vauvat. :)
Meilläkään ei ole paljon pakkasrajoja pidetty, kun koirahan on ulkoilutettava oli keli sitten mitä tahansa. Jos mies on poissa kotoa, niin sitä on minun ja tyttöjen vaan ulos lähdettävä. Tarpeeksi vaan päälle kaikille, niin pärjää siellä. :) Ulkonahan meillä ei vauvaa nukuteta muuten.