Elämää vauvan kanssa

Täälä on hulinaa kerrakseen..likka harjottelee konttaamista samalla sit harjottelee nousemaan kovan ärinän,ähinän ja kiukkuamisen kera...ja viel viisi hammasta samalla tulossa..Tänään tosin näytti mummolle kuinka noustaan seisomaan ilman että tartteis auttaa..ite oli vaan äheltäny tukea vasten ylös ittesä..Ja mie en ite ollu tietenkään näkemässä :D..meillä on tänään tuota ihmeellistä ollu että joku lelu suuhun ja sit pitkin taloa se suussa mennään :D..
 
Meil tehdään Keijuli samaa :D lelu suuhun ja kauheet vauhtii konttaamaan. siks epäilenkin et entises elämäs ollu joku koira :D
 
Meilläkin poika legoukko tai jokin muu lelu suussa konttailee, jos ei sit oo tutti suussa. Jotain siis aina oltava suussa :D
 
Huhhuh, meillä opittiin nyt konttaamaan! Tosin kun samalla noustaan tukea vasten seisomaan, niin on käynyt melko mielenkiintoiseksi tämä elämä. Tänäänkin kolme(?) kertaa pää kopissut lattiaan, kun ei millään aina ehdi väliin. :sad001 Meillä ei kyllä suussa ole nykyään enää niin paljon kaikki, kun ennen. Tuttia ei tarvii juuri ollenkaan, eikä ne lelutkaan sinne suuhun nyt enää hirveesti mene. Pölöttää vaan koko ajan. :)
 
meillä on tänään lennetty kaks kertaa turvallee,mut huutoo ei tullu kummallakaa kertaa.joko se on tottunu siihen lentoo tai sit ei vaa säikähtäny.
 
Vaihdoin äsken kakkavaipan nukkuvalta tytöltä. :dance011Typy kakkii nykyään usein just ennen kuin nukahtaa, ja sitten sen huomaa, kun on liian myöhästä...Kerran meni uudelleen nukuttamisessa 1,5 tuntia, joten oli pakko yrittää. Ja sehän onnas! En olis ikinä uskonut....:)
 
Eikä meillä... poika kyl sen verran herkkä heräämään. Vaan oon mä kerran nostanu pojan unessa autosta rattaisiin ja jatkanut shoppailemaan ja kun hän oli pari kk vanha, nii vaihdoin täyden pissavaipan niin, ettei jätkä heränny. Mut ei tosiaan oo toiste erehtyny nukkumaan tällaisten ohi.. :D
 
meillä ei vieläkään onnistu toi mahallaa nukkuminen,heti on yritttävä konttaamista tai lähettävä ryömimää ym kun mahallee kääntyy
 
Meillä ei poika tosissaankaan suostu nukahtamaan, jos on kakka housussa. Sit ei nukuta ja kiukutellaan niin kauan kunnes joku älyää vaihtaa vaipan ja sit vasta unille. Poika ei muutenkaan viihdy kakat housussa, kun just sen aikaa, et lämmittää.
 
meillä tytsy nostaa kans metelin jos sillä on likanen vaippa.ja itellee tulis kyllä huono omatunto jos laittasin sen nukkumaa paskasella vaipalla.
 
Täällä on sellanen syli kausi. Poika haluaa olla paljon sylissä ja sit osottelee kaikkea ja pitää kertoa mikä se on. Omaa tahtoakin löytyy. Höpöttää hirmuisesti, vaikkei sanoja vielä tulekkaan. Väsyneenä rupeaa tekemään "kolttosia" ja kiukustuu, kun kielletään.

Minkälaisia päivä ja nukkumaanmeno rutiineja muilla on? :)
 
Täälä likka veti ekaa kertaa herneen syyyvälle nenään..kun syötin iltapuuro..yleesä pitää olla joku härpäke käsissä että suostuu aukasee suunsa..no nyt oli sellanen pieni kauha jonka tiputti sit tuhannen kerran lattialle enkä enää sit nostanu sitä..ja sit likka yritti ite ruveta kurottamaan ja tietenki kielsin sitä kovemmin..JOSTA sit likalle lensi herne nenuu ja hirveeee itkuhuuto alko..dääm sentäs :)..rauhottu sit vasta isänsä syliin :D
 
Must tuntuu että meillä tulee itkupotkuraivarit sata kertaa päivässä, mutta ne menee yleensä ohi yhtä nopeesti kun alkoikin. Mä taidan ilmoittaa sen johonkin teatterikouluun... :)
 
Väsyneenä meilläkin otetaan nokkiinsa helpommin. Mut meillä ei enää niin helposti säikähdetä ja aleta huutamaan, jos vähän kaatuu tai pää osuu johonkin, mut ei kuitenkaan paljon satu.
 
Täällä tua likka nukkuu valla mahallaa, ja kuorsaa!! :D
Ja jos en hajusta tiiä et likal o pökäle vaipas,ni siitä,et likka istuu vaan hiljaa paikoillaan.. :D
Välillä päiväunien jälkeen hän on kaikes rauhas päästelly vaippaansa heräämättä.
Musta noi vekarat o hauskoi ku saa jonku raivarin. kädet ja jalat vaan käy.. neiti alko olemaan niin väsyny ni sekos kynälle..heitteli sitä ympäri ja kädet ja jalat heilu vaan! :D

Kiips , meillä oikeen ängetään syliin,jos istutaan sohvalla tms.. yks ehtoo kun oli kaveripariskunta vauvansa kanssa kyläs,ni neiti päätti istua mun kaverin polvelle "lukemaan" kirjaa ku toinen imetti :D täällä ei kyl osoteta mitään lelua tai muuta.. kaukosäädintä ja puhelinta ollaan kyllä kovin mun korvaan tunkemassa, ja syöttäessä munkin pitäis mukamas maistaa leipää :D toinen on tää kun hän tunkee sormen mun nenään.. :D oon yrittäny päikkäreille siinä 12 maissa,mut nyt menny ihan kuralle unirytmit,kun aamusti heräilly 6-enne 7 ja tullu uni ennen ruokailua :/
 
Takaisin
Top