Täälläki yö menny päin honkia. En tiiä johtuuko siit rota:sta vai mistä mut Tyyne on taas syöny tosi huonosti. Se söi eilen illal joskus kaheksanmais, ja sit seuraavan kerran vast aamul neljältä! Pari kertaa se heräs välissä kitisee mut ei kuitenkaa halunnu syödä. Sit herättii kaheksalta ja tarjosin rintaa, ni ei kelpaa niin mitenkään päin. Yheksält mult meni hermot ja lypsin sit maitoa purkkii ku pakko se jonneki on tyhjentää. Sittepä alkaaki kunnon huuto et "maitoo mulle nyt ja heti" ja sittekii kelpas vast kumin kans ja sitäki vastaa piti vähän tapella. Niin ärsyttää tollanen et nälkä on mut ei syödä
Nyt sit toiselle noist tisseist tuli 13 tunnin tyhjennyskatko ja varmaa näkyy se sit tuotannos parin päivän sisää ja sit sitä vast tapellaaki tissiä vastaan. Ja ei muuten mut tosiaa just ollu tiheen imun kausi ja parhaimmillaa syöty tunnin välein ni sitä maitoa tulvis vaik parille muulleki. Ja tosiaa ku alko imetys taas muutenki sujuu niin loistavasti ilman kumii yms. Oon ihan varma et se johtuu tost rota-rokotteest ku viimekski ongelmat alko kunnolla sen jälkeen 
Nyt sit toiselle noist tisseist tuli 13 tunnin tyhjennyskatko ja varmaa näkyy se sit tuotannos parin päivän sisää ja sit sitä vast tapellaaki tissiä vastaan. Ja ei muuten mut tosiaa just ollu tiheen imun kausi ja parhaimmillaa syöty tunnin välein ni sitä maitoa tulvis vaik parille muulleki. Ja tosiaa ku alko imetys taas muutenki sujuu niin loistavasti ilman kumii yms. Oon ihan varma et se johtuu tost rota-rokotteest ku viimekski ongelmat alko kunnolla sen jälkeen