Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Myy, olen niin pahoillani! Oliko niin että luomusti ei myöskään onnistu? On tämä maailma niin epäreilu paikka välillä! Toivottavasti löydätte kuitenkin keinot jatkaa elämää sekä löydätte muuta iloa ja onnellisuutta! <3

Meritähti, tässä lueskelen tässä tätä ketjua eteenpäin loman jäljiltä. Onnea teille hurjasti! Olet saman ikäinen kuin minä -90. Olemme jättäneet ehkäisyn pois syksyllä 2014 ja meillä diagnoosina siittiöiden huono laatu ja määrä. Täälläkin miehen kiveskohju operoitiin viime syksynä. Etenemme ilmeisesti samaa tahtia monessa asiassa :D Emme tiedä vielä kuinka operaatio on auttanut tai onko edes. Mutta teidän tilanteenne antoi minulle toivoa :) ♡

Myylle voimia ja jaksamista!! Todella epäreilua :(

Myylle paljon jaksamista :Heartbigred

Mulla oli kyllä niin positiivinen gyne tänään, että harmittaa kun olen tuhlannut rahoja ja aikaa siihen vanhaan! Hän sanoi heti että aloitetaan clomifen ja tänään vielä voi aloittaa. Oon kyllä niin hyvillä mielillä nyt. Jospa tämä toisi nyt sen toivotun tuloksen!
Nyt kaipaisin kokemuksia tästä lääkkeestä..? Onko ollut apua?

Voi Myy. Kyllä on teidänkin polku ollut kivikkoinen. Ja nyt se matto vedettiin sit kokonaan jalkojen alta. Sanattomaksi vetää. Tsemppiä sinne paljon. Toivotaan että elämä tuo teille jotain ihanaa ja yllättävää.

Myylle paljon jaksamista :Heartbigred

Mulla oli kyllä niin positiivinen gyne tänään, että harmittaa kun olen tuhlannut rahoja ja aikaa siihen vanhaan! Hän sanoi heti että aloitetaan clomifen ja tänään vielä voi aloittaa. Oon kyllä niin hyvillä mielillä nyt. Jospa tämä toisi nyt sen toivotun tuloksen!
Nyt kaipaisin kokemuksia tästä lääkkeestä..? Onko ollut apua?

Meillä on saatu kaksi raskautta alulle clomifeneilla. Plussat sain 2. ja 3. clomikierrosta. Sivuvaikutuksia ei tullut.:) Hienoa, että ootte saanu apua.

Myy:Heartbigred miks elämä on näin kovin epäreilua:crybaby2 oon todella pahoillani! Paljon jouduitte odottamaan ja kokemaan, toivomaan ja uskomaan, kärsimään ja nousemaan aina uudelleen. Oot ollu mielettömän vahva, ja kannustava toisia kohtaan, sekä kärsivällinen omaa tilannettasi kohtaan! Muistan hyvin sun historiaa aina niin pitkältä ku täällä foorumilla oon lukenut ja sittemmin kirjottanut.
Muistan sun puhuneen joskus ett miehellesi adoptio voisi olla mahdollisuus. Toivon todella että jonain päivänä susta tulee vielä loistava äiti, ja teistä tulee perhe, niin paljon oot sen eteen tehny ja malttanu odottaa!
Kaikkea hyvää sulle ja teille! :Heartred

Myy, voimia jatkoon! Miten epäreilua tää kaikki voikaan olla :( toivon todella kovin teille ihanaa luomu ylläriä!<3 susta tulis niin hieno äiti, toivottavasti oikeesti tuleekin, tavalla tai toisella. Olet ollut vahva nainen kaiken sairauksien ja odotusten keskellä. <3 kaikkea hyvää<3<3

Täällä epämääräisiä aikoja eletty viikon verran. Herkemmät puikkotestit näytti jotain haamuun verrattavaa, pc ei mitään (jossain näkyi kännyllä kuvattuna joku räkä). Sain tk kautta lähetteen hcg-labraan ja olin aikeissa käydä tänään. Tuhruttelu alkoi eilen ja näyttää, että tänään kp39 -> kp1.
Toivon, että kyseessä ei oo terolutien tehon menetys, vaan jotain yritti tapahtua. Eikä ois ollut vaan kökköjä testejä (täytyy testata menkkojen jälkeen vieläkö näkyy jotain ja laittaa testit vaihtoon, jos ovat susia).

Mies menee tällä viikolla (lopultakin!) infektiolabroihin, joista tulokset pitää odotella ennen simppakokeita. Mutta hiljalleen eteen päin! :) Olisihan se kiva, jos luomuplussa yllättäisi ennen eka käyntiä polilla. Thyroxin ollut kohta 3 viikkoa, 2kk kohdalla kontrollit.

Muokattu viimeksi:
Toivoa ei saa heittää<3
Meillä siis tehtiin clomeista ivfään kaikkia ilman mitään tulosta ja sain hyperin munasolupunktion jälkeen..
Sitten kesäloma ja hoito tauolla tulin luomusti raskaaksi josta tuloksena tuossa kainalossa tuhisee kohta 2v poika <3
Menihän siinä 5 ja puoli vuotta ennen ensimmäistäkään plussaa.
Lapsettomuuteen tutkimuksissa ei oikein

Jatkuu.. tutkimuksissa ei oikein selvinny mitää selkeää syytä thyroxin lääkitys mulla on ollut -11 vuodesta saakka

Myy hyvin pahalta tuntuu sinun puolesta, voimia sinulle ja miehelleni.
En oikein osaa sanoa mitään fiksua olen samaa mieltä, mitä muut kirjoittanut sinulle <3

Viima
Tsemppiä sinulle.

Täällä e-pilleri viikko aluillaan katsellaan joskus huhtikuun lopussa omia menoja lapsettomuus polille. Omaa jatkoa en tiedä, onko se toinen e pilleri kierto vai mitä sitä kokeillaan..

Frozen -onko siun kierrossa muutosta? Edelleen odotat myös?

Untuvainen kysyi clomeista
Täällä tuli yhdestä tabletista yhdeksän follia, y-kielto, eikä edes ovulastiota.
Nyt ne follit jäi kaikki elää omaa elämää ja siksi e pilleri kuukautta väliin..
Toivottavasti sinulla olisi paljon onnellisempi vaste clomeihin.

Viima ootko vielä tehnyt uusintatestejä?
Ite sain herkkään testiin hyvin hentoja viivoja toisinaan lähes viikon ja tilanteeseen kyllästyttyä pyysin hcg-labran. Vuoto tosin alkoi (ei vielä kunnolla) tänään, mut kävin silti; haluun tietää, onko teroluteista mennyt teho vai oliko kemiallinen / tuulimuna.

Voi myy :Heartred;olen todella pahoillani,ei löydy edes sanoja!!!!!

ON.
Tänään kävin polilla endometriooman takia joka siis vas. munasarjassa kasvanut letrozoleilla yli 6cm., uudestaan määräsi kaikki verikokeet otettavaksi, vertaa joulun alla otettuihin sitten, ja pohtivat polilla tiimissä mikä olisi paras hoito meille, leikkaus vai vielä odottelu. Loppuviikosta soittaa sitten, mihin päätyvät, jos leikkaukseen ja siellä löytyy enemmän endometrioosia kuin se munasarjassa oleva,niin sitten suoraan sammutushoidot ja ivf.ään. Leikkausjonot on noin 2kk eli menisi ehkä kesäkuulle, kesäsulku ja sitten sammutushoidot eli syksylle ehkä sit ivf. Itse melkein toivon että pääsis leikkaukseen kun kysta kuitenkin letroilla kasvaa. Tähän kiertoon saan käyttää lugeja,ihmetteli miksi en saanut jo edelliseen jossa oli hyvät follit,nii-in samaahan minäkin sillon ihmettelin,ärsyttää kun joka lääkärillä eri mielipide. Letroja en saa ottaa. Onko se muuten niin että jokatoisella kertaa ovuloi toisesta munasarjasta,eli onkohan tämä kierto hukkaan heitetty nyt sen löydöksen takia joka vasemmalla.

Takaisin