Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea paapu, upeaa! :)

Ms. Lemon, tsemppiä! ♡

Untuvainen, jos oliskin kiinnittymistä? :)

ON: Täällä ei 11 kk:n yritykseen ole mahtunut edes yhtä ovista. Nyt kahden Clomi- ja yhden välikierron jälkeen Letrot, tänään oli folliultra, mutta ei mitään vastetta; oppikirjamaiset PCO-munasarjat edelleen, ja painoakin oon saanu pois niin että enää -6 kg niin BMI on alle 25. Huomenna soitan lapsettomuusklinikalle jatkosta, jos vain ehdin. Tän päivän gyne puhu kovasti IVF:stä. Onko ketään vastaavassa tilanteessa ollutta/olevaa ja onko kokeiltu pistoksia ja jos on niin onko tullu tuloksia? Jotenkin ite haluaisin edes kokeilla pistoksia, kun toi IVF kuulostaa omaan korvaan aika rajulta, kun ongelmana ihan selvästi "vain" anovulaatio (tiedän, ettei oviskaan takaa mitään, mutta olis kiva kokeilla edes kerran ovis + yhdyntä -menetelmää).

Muokattu viimeksi:
Onnea Paapu! :happy:

Frozen, onpa kurjaa, ettei vastetta nyt vielä Letroillakaan tullut :sad001

Pikainen ON: eka letrokierto ei täällä tuottanut vielä tulosta, vaan testasin negan :shifty: nyt odotellaan siis tädin saapumista, lugekuuri siis päättyi eiliseen. Sit polille soittoa, että jatkuuko samalla annoksella ja miten seurataan....

Kissankullalle pahoitteluja täälläkin. ♡

Niin ja lisäyksenä edelliseen, kun kyselin pistoshoitokokemuksia, niin Eltsin muistan, kun ollaan tuolla toisessa ketjussa turistu enemmän. :)

Frozen eikä, onpa ikävää! :sorry: Kylläpä sulla on tiukassa follit :confused: ja niin hyvin oot painoakin saanut pois, vaikkei sulla niin hirmuinen ylipaino muistaakseni edes ollut.
Kannattaahan niitä pistoksia kysyä. Varmaan saat kokeilla, kun onhan se ivf tosiaan sitten rankempi kokemus. Muuten, onko sulla otettu se amh-verikoe?

Kissankulta voi ei, pahoittelut negasta :sorry:

Teille molemmille niin toivoin hyviä uutisia :shy:

LaraS, kiitos. :) Joo en oikein jaksa uskoa, että nää munasarjat ois normaalit vaikka BMI olis sen alle 25 (nyt siis 27), kun ei mitään vaikutusta oo 10 kg:lla ollu, vaikka niin moni lääkäri sano, että mun tapauksessa jo n. 5 kg luultavasti riittää. Ei oo otettu AMH:ta, kiitos vinkistä, täytynee kysyä sitä. :)

Täällä 28kp.Ennen kohtukuolemaa ollut kierto 28-33kp.Yleensä ilman lapsettomuushoito kiertoa kierto ollut 28pvä.Ja kun hoito ollut kierossa silloin kierto on ollut 33pvä.Ei näy menkkoja ei mitään oireita.Runsas valkovuoto tänään vain lisääntynyt.

Heitsu, testiä kehiin vaan ;) eihän sitä tiedä vaikka luomuplussa yllättäis :)

Kipsuli, voihan pahus et tuli nega! :(
Testasitko oviksen?

Tein eilen illalla testin ei oikein pitkää pidätystä ollut aamulla tein myös samalainen tulos oli kuin eilen.Nyt odotan että menee tuon kp33 ylin katson että jos tämä kierto on sen 33kp.Täällä rinnat kipeät ja tuota valkovuotoa että huhuh.Tuossa minun profiili kuvana on eilinen testi.

Tälläinen oli testi.
ImageUploadedByVau Foorumi1489867302.741205.jpg

Mikä dpo sinulla on heitsu nyt? minä haluan paksujen viivalasian kanssa kuvitella tuohon alempaan jotain, mut voin kuvitella omiani ja voi olla viivanpaikkaa... toivotaan että tulisi kunnon plussa!!! samoin että kipsulin yllättäisi plussa vielä!!!

Heitsu ja kipsuli, onpa inhottavaa odottelua teillä kun ei tätiä näy ja testeissäkään mä en mitää näe :/

Muita testaajia lähiaikoina? ;)

Täällä dpo7 ja eilen oli menkkajomoi ja alavatsaa vihlas pari kertaa. Sitä taas kuvittelee kaikenlaista vaikka mahikset luomuplussaan on mitättömät :p

Heitsu ja kipsuli, onpa inhottavaa odottelua teillä kun ei tätiä näy ja testeissäkään mä en mitää näe :/

Muita testaajia lähiaikoina? ;)

Täällä dpo7 ja eilen oli menkkajomoi ja alavatsaa vihlas pari kertaa. Sitä taas kuvittelee kaikenlaista vaikka mahikset luomuplussaan on mitättömät :p

Tää on sairaan ärsyttävää!

Mikä dpo sinulla on heitsu nyt? minä haluan paksujen viivalasian kanssa kuvitella tuohon alempaan jotain, mut voin kuvitella omiani ja voi olla viivanpaikkaa... toivotaan että tulisi kunnon plussa!!! samoin että kipsulin yllättäisi plussa vielä!!!

Luomu kierossa kierto aina ollu 28pvä.Ja lapsettomuushoito kierossa 33kp.Jos mennään tuon 28kp mukaan nyt menkat myöhässä 2pvä jos mennään tuon 33kp mukaan nyt ois menossa 16dpo.Tässä kierossa ei vielä ollut mitään lapsettomuushoito lääkettä.

Pahoittelut negoista :'(

Täällä aamulla sain testiin viivanpaikan ja sellainen se olikin koska menkat alkoi iltapäivällä ihan järkyillä kivuilla. Oon ihan ok asian kanssa koska nyt saan eteen täyden kierron ok kilppari arvoilla ja viljattomalla ruokavaliolla. Olo on tosi toiveikas ja muutenki kohtuu onnellinen joten toivotaan parasta. Katoin nyt typeryyksissäni et mihin tän kierron la sijoittui tällä 29 pv kierrolta mikä mulla nyt on suunnilleen ollut niin 25.12 :D Kylläpä meitä siunattaisi ihanimmalla lahjalla. Mutta eipä nyt pidä tietty toivoa liikoja, tulee mitä tulee. Onhan tätä jo niin kauan tullut katsottua :D

Kävin muuten torstaina siellä vyöhyketerapia ssa, oli oikein positiivinen kokemus :)

Pahoittelut negoista :/
täällä myös menkkamyöhäinen ja negat testit :confused: terolut-kuurin jälkeen olis pitänyt pe tädin kurvata, ei vaan näy. Epäilin aikaista ovista (en taaskaan saanut o+ tikuilla kiinni), mut mikäli on ollut myöhempi, niin hyvin epätodennäköinen ja pieni mahdollisuus olisi ollut raskautua. Kenties ovista ei tullutkaan, koska pco.
Soitto ens viikolla polille, että mitäs nyt, jos teroista meni tehot. Pitäis kp3-5 labroihin päästä ennenku saadaan ensikäyntiin aikaa.

Missä on ketjun plussat :oops:

Liitteet

• IMG_20170319_164333.jpg
    IMG_20170319_164333.jpg
    318.5 KB · Katsottu: 188
Takaisin