Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nyt on ivf-suunnittelukäynti takana!
Meillä tulee erikseen pistoskoulutus, nyt ei käyty ollenkaan sitä läpi :/

Miehellä siemennestenäyte oli parantunut hienosti, ku alkutilanne oli ihan paska :D eli operaatio on auttanut, mut ei vielä tarpeeks eli inseminaatiota ei lähetä yrittämään. Toki suositteli luomusti jatkamaan yritystä, jos simpat on parantumaan päin.

Vituttaa tää, et julkisella kaikki kestää :/ nyt loppukierto menossa ja vasta huhtikuun kuukautisista saan soitella hoitoon liittymistä! Mun tapauksessa siis huhtikuun lopussa, jolloin aloitus menee toukokuun loppuun tai jopa kesäkuulle!
Mut näin tää kuulemma menee. Ei auta ku odotella taas lisää.

Lyhyellä kaavalla ivf toteutetaan, jotain hyvää edes.

Ärsyttää tää venailu! Ajattelin et huhti/toukokuussa olis jo päästy tositoimiin :(

Meillä johtofoli ultra Huuhtikuussa ja inseminaatio menee toukokuulle jos ei ennen ole tärppiä tullut.

Meritähti ymmärrän tuon jatkuvan venailun tuskan :confused: hyvät uutiset kuitenkin simpoista! :) Voihan se olla, että aikaa ootellessa jo tärppää :rolleyes:

Laras, sais tärpätäkki :dead: mun mielenterveys ei kestä tällaista ainaista odottamista:grin

Onkos kellään tääl piinaviikot menossa? Kuka testailee seuraavana? :woot:

Täällä yksi piinailija ilmottautuu. Perjantaina testipäivä, eka ovulaatioinduktio siis nyt tässä kierrossa ollut letrozol-pregnyl-lugesteroni kombolla. Myös aukkari tehty tässä kierrossa.

Tänään erittäin heikko luotto onnistumiseen, mut nähtäväksi jää. Vielä muutama päivä sitten olin varma, että onnistumiseenkin ois mahkuja.

Meritähti, tosi kurjaa kyllä tuo odottelu...

Mulla olis dpo6, jos jomotukset tosiaan oli ovis. Edellisen kierron mukaan olis kp32/28. En oikeen tiiä että oonkohan jotenkin menettänyt uskoni tähän touhuun, kun odottelen vaan menkkoja jne...

Täällä dpo 9 ja just hain postilaatikosta paketillasen testejä! Niin vannoin etten testaa ennen dpo 12 mutta minkäs himotestaaja itselleen mahtaa :D Viime kierrossa sain dpo 9 ja 10 haamut jotka valitettavasti oli vain kiinnittymisyritystä.

Ei kyllä oo mitään odotuksia että plussaa tulisi mut on siinä testaamisessa aina oma jännityksensä..

Täällä olis dpo2 mut en vielä usko luomuplussaan :)
Tallettelut oli dpo -4, dpo -1 ja dpo 0.

Mitkä olikaan parhaat päivät harrastaa seksiä? Jollain oli joskus tosi hieno kaavio tästä :D

Tässä sitä onkin jännättävää muutamaksi päiväksi, haamuhan sieltä tuli parin tunnin pidätyksellä! :eek:
3f7e1f0ad0b2c2599f745b9b7e4b399e

Paapu, vau mikä haamu!!! Siitä vain vahvistumaan! :)

Täällä kans piinailua on, tänään vissiin dpo9. Välillä jotain tuntuu mut en nyt mitään intoile. Sunnuntaina varmasti testaan jos ei ala menkat aiemmin.
Mun viljatonta ruokavaliota on nyt takana 2.5vk ja fiilis on tosi hyvä. Tuntuu et jaksaminen on parempaa eikä tee mieli napostellakaan. Ainut kumma juttu et viime viikon lopulla iski ihan hirveä suolaisen nälkä :D hyvin meni ohi oliiveilla :)

Paapu, toivotaan että vahvistuu.

Alinah, kuulostaa että sulla vois olla tuo pcos, mulla kans tosi epäsäännölliset kierrot ja primolut tasaamassa kiertoa. Ultratessa selviää onko monirakkulaiset munasarjat.

Clomeista mulla hyvää sanottavaa, ei tullut sivuvaikutuksia, ovulaatio saatiin aikaiseksi. Siitä plussa, joka nyt jo puolivuotias. <3

Söin alkukierrosta minimiannosta, sitten ultrattiin ennen kierron puoliväliä, ettei tuu monikkoriskiä ja petipuuhakieltoa. Ne ultrat on ilmeisesti aika välttämättömät oikean annostuksen määrittämiseksi.

Suuri plussapuhallus tähän ketjuun naiset!!

Toivotaan paljon tärppejä ++++++++++++++++++++++++++

Tsemppiä piinailijoille ja ennennäkemätöntä plussa-aaltoa!!
:wav
:wav

Untuvainen jospa nyt yllättäiskin plussa :Heartpink

Täällä eilen kierron viimeinen terolut ja odottelen menkkoja saapuvaksi perjantaina. Eilen r-testi näytti negaa, joten eiköhän täti kurvaa - ja toivottavasti tuleekin ajallaan. Edellinen kierron vaihdos oli 2vk tiputtelua ja vuotoa, niin ei sellasta pliis! Pääsen sitten alkuviikosta kp3-5 labroihin :)

LaraS kp26/27-30 (dpo17?)

Paapu; Kyllä tuo miun silmään näyttää plussalta!! Varovaiset onnittelut, toivotaan että alkaa vahvistua :happy:

Plussatuulta kaikille muillekin :dummy::dummy1::dummy1::dummy:

Enni ja Salamatkustaja rv 39+1

Töiden jälkeen ei mieli antanut periksi ja piti kurvata apteekin kautta hakemassa digi. Nyt tosiaan vasta dpo 10 ja olin melko varma ettei mitään näytä, mutta tälläinen sieltä tuli :) Oon ihan pökerryksissä, en vaan ymmärrä että oon oikeasti vihdoin raskaana 1,5v jälkeen. Ja tuli todistettua että kerta riittää, meillä oli seksiä tasan yhden kerran 5.3 kun sain ovistestiin plussan. Jännittää!
0104ed05a875d3384cbc774f27f9bd27

Takaisin