Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Paapu- onnea! :Heartred Mä oon tätä ketjua nyt vähä huonommin seurannu, niin oliko teillä jo jotain hoitoja alotettu vai tuliko luomuplussa? :)

Heitsu, olen niin pahoillani mitä olette joutuneet läpi käymään! Toivon teille pikaisesti pysyvää onnea!

Meritähti, jatkuva odottaminen on kyllä niin syvältä! Miksei sulla aloiteta ensi kierron alusta ivf:ää? Vai miten tuo menee lyhyellä kaavalla? Meillä tulee pitkä kaava, jos nyt sinne asti joskus päästään. Hienoa, että simppatuloksissa oli parannusta!

Ilpuri, kiva kuulla, että siellä vointi tuntuu paremmalta ❤

LaraS, jos tädin on tultava, toivottavasti tulee ajallaan. Paljon mieluummin ihailisin kyllä plussatestiäsi!

Paapu, onnea ja kaikkea tahmaista matkaan!

Tervetuloa uusille!

Heitsu: Onpa annettu paljon taakkaa yhdelle ihmiselle, voimia!

Ilpuri: Tosi hyvä, jos ruokavaliollakin saa olotilaa paremmmaksi :-)

Paappu: Hurjasti onnnea! Elämä yllättää! :-)

On: Tylsät päivät menossa. Kp15, odottelua, välillä optimismi nstaa päätään, vaikka nyt voi sanoa, että ainakin viimme kuussa oltu taas niin syvissä vesissä ja raskausvatsojakin tulee vastaan kaikkialla.

Ms.Lemon Niin tuntuu olevan vatsa pystyssä vähän yks jos toinenkin (juhannuksen jälkimaininkejako vielä :grin). Milloin meidän vuoro... :shy:
Saitko o+ jo vai vieläkö tulossa? Toimiiko se sun sylkipuikko vielä? Oliko siinä jotain häröä välillä, muistanko oikein...?
Jospa se plussa sut nyt yllättäisi :smiley-angelic001

LaraS: En tsekannu tässä kuusa ovista. Oireiden mukaan tuli kuitenkin ja hyödynnettiin. Sylkitesti on luultavasti toiminut, mutta en ole vaan ovista bongannu aina. Välillä se on tosin hämärä, kun näyttää ovista montakin päivää. Lääkäri soittaa ensi viikolla. Toivottavasti sieltä uusia eväitä.

Onnea paapu! Mahtava plussa jo :)

Myy, en tosiaa tiedä miksei heti aloiteta, ilmeisesti ruuhkaa ja sen takia odotellaan :( aion kyl yrittää siihen toukokuulle sitä ivf, silloin olisi tosi helppo päästä kun ei ole koulua eikä töitä! Seuraavasta kierrosta olis hankala päästä kun olisi sekä koulua että töitä :/ mut pakko sit yrittää päästä!

Kiitos kaikille, saa siirtää plussanneisiin :) Vaikka ihan hirveä stressi koko ajan että oonko edes raskaana vaikka digissä plussa. Montahan paketillista testejä ehdin vielä tehdä..

Tää meni ja osti testin kaupasta, kun ne niin huus mua siinä hyllyssä. No Negahan se ja vasta kyl dpo8? Juilii kyl silleen et taitaa täti olla tulossa jo.

Takaisin