Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Eleanoora, ehkei meille sitten tehty laajinta mahdollista siemennesteanalyysia..? Minäkään en ole ekspertti, joten en yhtään tiedä, olisiko tarpeen. Noissa tutkimustuloksissa lukee määrä, tiheys ja liikkuvuus (sekä jotain vasta-aineita), mutta niiden kolmen ensin mainitsemani ominaisuuden perusteella on tehty diagnoosi, että kaikki on spermassa normaalia. (Vika siis minussa ja siinä, ettei munasolu irtoa, vaikka pari kertaa saatu lääkkeillä rakkulaa kasvatettuakin.)

ON: Kp28, vika Tero napsittu kp24, joten ihmettelen, missä täti viipyy (pari kertaa alkanu jopa kuurin aikana ja lähes aina viim. 2 päivän päästä). Raskaus ei ole mitenkään mahdollinen, koska tämä oli välikierto ja ovistestein ja ultrin on todistettu, etten ole nytkään ovuloinut. Sais nyt menkat alkaa, jotta pääsisin alottaa Letrot ja varaamaan kp8 ultran (jos nyt ylipäänsä saan töissä järkkäiltyä).

Joo, nyt omaa napaa sen verran, kun täällä on teitä kilppariarvojen kanssa taistelevia. No, mullahan kävi nyt niin, että oli TSH 3.1, niin aloitetaan thyroxin 25mikrog., tavoitteena se alle 2. Just sain puhelun fertipolilta. Onneksi ne otettiin ajoissa, niin vielä tässä kerkiää syödä ainakin pari viikkoa ennen ensikäyntiä. Aika pommi oli kyllä, vaikka ite oon epäillyt kilppariepätasapainoa jo pitkään :eek: vasta-aineissa ei kuulemma ollut ongelmia :happy:

Onko täällä kellään ollu sitä tilannetta, ettei menkat ala Terojenkaan avulla? Söin viime heinäkuusta joulukuuhun Teroja, ja sillon yleensä vuoto alko 2 päivää vikasta tabusta; kerran tosin 6 päivän jälkeen ja kaks kertaa kesken kuurin. Sitten tuli kaks Clomi-kiertoa väliin, niissä ei todistetusti saatu ovista aikaan mutta menkat kylläkin. Nyt oli välikierto, ja vuodon aikaansaamiseksi söin Teroja kp15-24 (raskaus ei siis mitenkään mahdollinen kun ei ole ovista ollu). Mulla tulee huomisaamuna 6 päivää täyteen vikasta Terosta, eikä ole minkäänlaisia menkkajomoja. Jos jollakulla on ollu vastaavanlainen tilanne, miten teillä on saatu menkat aikaan? Voihan ne nyt vielä alkaa, mutta jotenkin epäilyttää... Ajattelin huomenna soittaa lapsettomuusklinikalle, jos vaan töissä mitenkään ehdin. Letroja ois tarkoitus kokeilla, mutta pitäis saada se kierto nyt ensin käyntiin. Kiitos, jos joku jaksoi lukea ja jos joku jaksais vastata! :)

Pakko tulla kertomaan, että mulla kävi ovis kylässä! Ainakin jomotukset tuli ja oli pari tuntia, testejä ei enää ollutkaan...
Oon kyllä niin ilonen, vaikka nyt onkin jo kp 26, mutta pelästyin jo ettei sitä enää lainkaan tuu. Hyödynnettyäkin tuli siinä samalla sitten... nyt voi hyvillä mielillä mennä nukkumaan...

Laitoin tämän myös tuonne plussa vai ei ketjuun. Jos tämä on nyt totta, niin aukkari+letrot+pregnyl oli se setti joka toi onnen :)

ImageUploadedByVau Foorumi1489034655.105894.jpg

Katjusha Kahvia juon aika vähän (välillä tuli himo juoda mukillinen joka päivä), mutta oon pyrkinyt vähentämään. Stressata ei tarvitse työttömänä juurikaan. Muutoin tietysti, kuin nämä lapsettomuusjutut kiertoineen, ovis-puutoksineen ja muineen. Mutta yritän suhtautua niihinkin siten, että ajallaan nekin selviää ja oon jotenkin varma, että avustetusti meillekin se pienokainen tulee, jos ei ilman apuja :)
Pitäis nyt panostaa vielä siihen hiilaritietoiseen ruokaan enemmän, kun on lipsunut ruokavalio. Kaipa siitäkin apua olis, varsinkin, jos paino lähtisi nyt kunnolla laskuun metformiinin ja thyroxinin saattelemana :)

Eleanoora Toivottavasti tosiaan on lääkejäämät jo poistuneet ja tuossa pönöttää aito plussa! :happy:

Laras, hienoa et testi otettiin ja sait lääkkeen. Ja tosi hyvä et kuitenkaan tuo "pahempi " tilanne ei ole. Varmasti siitä lähtee alenemaan. Lisäksi kantsii miettiä just mitä laittaa suuhunsa, mulla on nyt tätä viljatonta takana 2 viikkoa ja olosta ja "oireissa" huomaa selvän muutoksen!

Untuvainen, Jes ovis!!! :)

Eleonoora,hieno haamu! Nyt vain se siitä Vahvistukoon! Varovaisesti onnea!

Hei välillä on ollut puhetta et käydään tuolla vyöhyketerapia ssa? Onkohan siitä oikeesti apua tässä raskautumisessa..? Vissii ainakin sitä tehdään jos halutaan synnytys käynistettyä.
Ajattelin käydä kokeilemassa

Ilpuri kyllä huomaan olossani nyt, kun on tullut syötyä mm. perunaa ja vehnäleipiä. Turvottaa enemmän ja on muutenkin väsyneempi ja "tukkoisempi" olo. Mitähän huumeita ne noihin epäterveellisiin laittaa, kun ne on niin hyviä ja etenkin koukuttavia! Vähän tuossa lääkityksessä pelottaa, että heilahtaa yli :oops: Onneksi on kontrolli jo 2 kk kuluttua, niin ei pääse kovin pahasti (toivottavasti) heilahtelemaan :)

Ilpuri, minä kävin syksyllä akupunktiossa ja hoidettiin kehoa kokonaisvaltaisesti. Jouluaattona tuli plussa. Ei tuosta varmasti ole ainakaan haittaa ollut! Hoitaja käsitteli myös kohdun aluetta.. vyöhyketerapia toimii toki vähän eri tavalla, mutta samoja asioita siinä voidaan hoitaa. Kannattaa ainakin kokeilla! :)

Ilpuri, tuun tuolta ivf-ketjusta huutelemaan taas. Minä taasen kävin osteopaatilla ennen alkionsiirtoa. Osteopaatti sit sanoi että keskitytään lantion seutuun ja kohdun ja munasarjojen virtaukset laitetaan kuntoon. Jos siellä on joku jumi niin sen auki saaminen antaa alkiolle paremmat mahdollisuudet. Ja siitä sitten tuli plussa (3. Siirto). Osteopaatti siinä sitten polleana että pitää ottaa itselleen vähän kunniaa :D ja niin minäkin uskon että siitä voi olla paljonkin apua. Samoin vyöhyketerapiasta. Mitäänhän siinä ei menetä jos kokeilee. Paitsi muutaman kympin ;)

Onnea Eleonoora! Plussa se on haamukin! :-)

Olen kuullut, että akupunktiosta voi olla raskautumiseen. Kuinka tuo vyöhyketerapia vaikuttaa?

Untuvainen, kiinalaisen lääketieteen mukaan ei hoideta sairautta, vaan terveyttä. Kun keho on tasapainossa ja voi hyvin, on raskauskin mahdollinen. Tietysti kannattaa mainita vauvatoiveista, jotta osataan keskittää hoito oikeaan suuntaan, mutta neuloilla hoidetaan samalla paljon muutakin. :)

Yhdyn Elaffyn mielipiteeseen. Tasapainoinen keho mahdollistaa raskaaksi tulemisen ja raskauden kantamisen. Moni on saanut apua kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin akupunktiolla, vyöhyketerapialla ja jäsenkorjauksella tai tuolla mainitulla osteopatialla.
Mä kävin rv. 41 osteopaatilla, ja synnytyssupistukset käynnistyi pikkuhiljaa samana iltana. Muutaman kerran lienen jo maininnut, että kävin hoitamassa kehoa akupunktiolla raskautuakseni. Lopulta se onnistuikin, eli saatiin alkio kiinnittymään ja vauva syliin. Lääketiedettä oli käytetty jo monta vuotta ennen tätä.

Untuvainen, hienoo et ovis löyti perille vaikkakin aika myöhään! :) mä just piinailen, että eikö meinaa ovista tulla ollenkaan kun ei testeissä oo näkyny mitään moneen päivään! Pitää kohta taas tehä ovistesti ja toivoa, et olis jo (nyt kp18) eli pitkä kierto tulossa :(

Eleonoora, onnittelut! Hyvältä näyttää ;)

Mäki haluisin koittaa jotain akupunktiota tai osteopaattia mut jotenki en vaa saa aikaseks mentyä :D plus raha vähä tiukilla kun opiskelee :/ mut varmasti tekis hyvää kropalle ja mielelle!

Takaisin