Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kissankulta, itse olin juuri ma aukkarissa kp7. Minulla oli kolme päivää veristä vuotoa.

Minulle aukkari oli helppo ja kivuton eikä mitään kipuja ollut myöskään jälkeenpäin.

Täällä vieläkin vilkkuva :) testissä, jos menee sanalla kaavalla kuin viimeksi, niin su varmasti o+. Tallettelut on aloitettu lääkärin ohjeen mukaan ;). Pregnyl odottaa jääkaapissa.

Toivottavasti saataisiin kunnon plussa-aalto tänne ketjuun.

LaraS: Kiva kun sielläkin asiat nytkähti eteenpäin ja vähän etuajassa jopa :) Miulla ensi tiistaina varattu aika labraan niitä alkuviikosta määrättyjä testejä varten.

Täällä kp10 ja ovitestailun aloitin aamulla, hyvin lähti tummumaan jo. Alkuviikosta varmaan pääsee tositoimiin. Niin sydämestäni toivon että nyt tärppäisi ja voisi unohtaa ne simppatutkimukset ja muut! Ja varmaan mieskin toivoo, hyvä ettei yöuniaan menettänyt niiden purkkien takia :eek::D

Rivelle paljon tsemppiä hoitoihin!

Muokattu viimeksi:
Rive Kiva kuulla sunkin kuulumisia :) kökkö juttu tuo pitkä kaava, kuulostaa varsin työläältä :confused: Mutta toivottavasti tulos on sillä sitäkin muhkeampi! :smiley-angelic001 ja tietenkin se paras palkinto lopussa syliin saakka :love017

Tosiaankin, toivotaan muhkeaa saalista!
Pitkässä kaavassa on se etu, että punktioajankohtaa voi paremmin ajoittaa. Lyhyt kaava ei anna armoa, punktioon mennään kierron mukaan ja sillä hyvä. Itselleni pitkä kaava mahdollisti sen, ettei työhön kuuluvia säännöllisiä ulkomaanmatkoja tarvinnut perua yms.

Rive, hurjasti tsemppiä pidempään kaavaan! Tulkoon sieltä nyt toivottu tulos. :)

Kissankulta, multa tuli aukkaripäivänä vuotoa, tutkimuksen tehneen lääkärin mukaan on normaalia. Toivottavasti sulla kivut pian helpottaa. Mulla ainakin seuraava päivä oli jo täysin oireeton/kivuton. :)

Mulla kanssa pitkä kaava taustalla, eikä tuntunut mitenkään työläältä. Vai onko lyhyessä vähemmän ultrakontrollikäyntejä? Sen nenäsumutteen suihkiminen on kuitenkin tosi helppoa verrattuna pistoksiin, joita tarvitaan sekä lyhyessä että pitkässä:)

Laras en oo vieläkään varannu aikaa ar-ultraan. Ihan aikasintaan kahen viikon päähän perjantaiks sen vois varata. Saa lääkäri päättää ajsnkohdan sit ku varaan aikaa.

Rivelle tsemppiä tulevaan hoito kierrokseen!

Yritin sitten saada itselleni yksityiseltä varattua ar-ultraa sopivaan ajankohtaan. Oli yllättävän vaikeaa. Oli sitten pakko ottaa 14.3 kun ei muuta ollut tarjolla. Onhan se noin niinku raskausviikkojen suhteen ihan hyvä aika, sillon olis 7+4. Olisin kyllä halunnu ehkä vähän aikasemmin mennä ehkä joku 6+4 - 7+0 olis ollu toiveena... Huh huh vielä reilu 2 viikkoa odottelua että pääsee kattomaan onko sielä kaikki hyvin...

Tsemppiä Pätkikselle ja Juntturalle ar ultrien odotteluun.

Täällä aamulla tuli o+ ja pistin äsken myös Pregnylin. Vielä pitää tänään talletella ja ehkä huomenna. Viimeksi to lääkärin ohjeen mukaan.

ImageUploadedByVau Foorumi1488004933.294603.jpg

Eleanoora: minkä hintainen tuo pregnylin pistos on? vitsit saisinkohan minäkin sitä tähän letrokiertoon,kun meille ei onnistukaan inssi nyt johon se pistos oli suunniteltu annettavaksi lääkärissä.

Kissankulta mulle kätilö joka oli mukana aukkarissa, sano että vuoto on normaalia ja kehottiki minua siinä lähtiessä laittamaan siteen siinä huoneen vessassa, oli siteetki tarjolla siellä.

Helinäkeiju Pregnyl on kai vain jotain 5-6e. Varmasti kuitenki alle kympin. Ovitrelle on muistaakseni ~50e. Oon tutkinu näitä jo valmiiksi, niin tietää sit mielummin pyytää ton pregnylin ku on reilusti halvempi :p

Joo, Pregnyl on tosi paljon halvempi kuin Ovitrelle. Pregnylissä täytyy käsittääkseni sekoittaa itse se "cocktail", kun taas Ovitrellessa se on valmiina, siitä johtuu hintaero. Ei kuulemma Pregnylkään silti mitenkään vaikeakäyttöinen ole. :)

Onko täällä ketään, joka on syönyt Letroja 2 tablettia/päivä? Minulle siis määrättiin noin. Clomeja söin kaks kiertoa 1 tabl./päivä ja vastetta oli johtomunarakkulan muodossa (muttei kuitenkaan oviksen muodossa). Mietin, kuinkakohan helposti tuolla kahdella tabulla tulee jo liiankin hyvä vaste...

Minä olen syönyt yhdellä ja kahdella ja ajattelin tänänä aloittaa kahdella tabletilla kun itse saan päättä kummalla. Itse kuulisin silti myös kokemuksia että millaisia vbasteita tullut kun itsellä kysta surkastutti johtofollin silloin. (yhdellä ei tullut vastetta ja kahdella tuli yksi johtofolli,mutta enempää en kerennyt kystan takia kokeilla)

Tuo Pregnyl on tosiaan edullinen, noin 8€. Pitää itse sekoittaa, mutta ei mikään kummoinen juttu. Sain klinikalta silloin opastuksen ja ohjeet tuohon.

Minä syön 1tbl/vrk letroja ja minulle muodostunut nyt näissä molemmissa kierroissa se 2x johtofolli ja ei muita isoja. Ilmeisesti jos tulee yli 2x, niin yhdyntäkielto, koska riski yli kahden sikiön raskauteen?

Joo toi yli 2 rakkulaa mua just pelottaa... Mutta kai mä kuitenkin sen 2 tabua sitten vedän, kun niin on ohjeistus. Tässä on tosin vielä aikaa pähkäillä, koska nyt on vasta kp18 menossa, Teroja napsittu neljänä päivänä (eikä siis toivoakaan tärpistä, koska en ovuloinut tässä(kään) kierrossa).

Mä alotin letrot tänään 1tbl/vrk, ens viikon perjantaina kp9 nähdään onko vastetta :) Tosin mulla kai kasvaa siellä muutenkin jotain, selittämätön diagnoosina toistaiseksi.

Mietityttää vaan, kun luultavasti viime kierrossa ovis tuli vasemmalta, ja jos nyt tulee oikealta niin mitenhän ne meinaa selvittää onko siellä folleja vai ei ku mun oikeeta munasarjaa ei löydy ultraamalla :hilarious: On siis ilmeisesti kohdun takana vasemmassa munasarjassa kiinni, "kissing ovaries" oli lääkäri kirjannu.

Muokattu viimeksi:
Mä oon syönyt letroja 2 tablettia päivässä. Yksi johtofolli tuli kuitenkin vaan ihan samoin ku 1 tabletilla... On tosi yksilöllistä kuinka kukin reagoi...

Helinäkeiju: tää oli ihan luomukierto en ottanut mitään. Ajattelin että turha mun on mitään syödä jos kerta luomu plussa epätodennäköinen miehen siittiöiden takia.

mie söin muistaakseni letroja kahtena päivänä 2 ja kolmena yksi. täällä silloin joskus marraskuussa samaa pohdin ja päädyin "kultaiseen keskitiehen" .

Täällä pitäisi vielä 10 päivää odottaa ,menkkoja ja testata olematon plussa ,kun nega saan aloittaa primot.
ja tiiviisti ultria tähän kiertoon, jos tarvitseekin pistos hoitoja väliin, kun viimeeksi tuli liikaa folleja yhdestä clomista kp 3-7.

Takaisin