Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Junttura, hyvin jaksoi lukea, kiitos tarinastasi. :) Huh, onpa teillä ollut pitkä tie tuohon asti! Ja joo esim. Clomien syönti ilman ensimmäistäkään seurantaa kuulostaa edesvastuuttomalta! Uskon, että usko meinas loppua ja nyt pelottaa, mutta pysyköön pieni tällä kerralla kyydissä loppuun asti! :) Ja toivottavasti sinun oireesi pian helpottavat!

Tsemppiä kaikille muillekin! :) Mikä on Pätkis sinun vointisi? Upeaa, että on plussiakin tähän ketjuun nyt tullut!

Junttura ymmärsinkö oikein, et siis kun kaks siirrettiin, niin teillä on mahikset saada tuplat nyt? :)

Juntturalle onnea ja toivotaan pieni/pienet tarraa kovasti kiinni.

Frozen: Minulta on luomu kierrossa otettu tuo progesteron arvo loppukiertosta ja silloin olin ovuloinut. Muutenkin säännöllinen kierto ja tikutetun o+ jälkeen parin viikon päästä alkaa menkat.

Saan pistää tuon pregnylin tukemaan omaa ovulaatiota ja varmistamaan sen vaikka ei epäilläklään etten ovuloisi ilman. On kuitenkin niin edullinen lääke ja ei haittaakaan.

Simpat on testattu ja ne ok. Mitään vikaa ei ole löytynyt kummastakaan.

Tänään kp9 ja ensimmäinen vilkkuva :) testiin. Viime kiertossa vilkkui kp8 eteenpäin ja pysyvä :) tuli kp13.

pätkis onpas suloista, miten mies on vielä pöllämystynyt tilanteesta :happy: varmaan sama fiilis sullakin, onhan tuo nyt melkoinen tujaus :joyful:

Täällä kp 1. Ei tuottanut ensimmäinen gonal-ovitrelle-luge yhdistelmä toivottua tulosta. Hoitoja olisi voitu suoraan jatkaa, mutta meillä on reissu edessä ensi kuussa. Eli nyt siis välikierto primolutilla ja huhtikuussa jatkuu pistely. Toivottavasti saataisiin silloin myös inssi tehtyä. Tässä kierrossa ovis osui viikonlopulle.

Pitkä tie teillä takana Junttura! Nyt paljon tsemppiä! :)

Eilen oli jo melkein o+, en saanut kuvaa ladattua millään, mutta miehen kellistin. Jännittää maanantain polikäynti. En ole lappujakaan vielä täyttänyt.
Näin yöllä unta, että eilen tekemäni o-testi olikin r-testi!
Onneks on nyt paljon lunta niin on valoisampaa ja jaksaa touhottaa!

Pätkis, en jaksa nyt selata taaksepäin, niin oliko teille jo jokin hoitoratkaisu millä lähdette kokeilemaan vai tuliko plussa ennen lääkärikäyntiä?

Mamma-10 on hyvä, että auki on :) mulla ei tosta endosta oo simppatuloksiin toivotaan huippu-uimareita!

Paapu Kiva, että käynti sujui hyvin :) harmi, että simppatuloksissa menee niin kauan :confused: varmaan tuon mainitsemasi muutoksen takia on jonot kasvaneet ja aiheuttaa odottelua. Mahtavaa päästä kuitenkin asioissa eteen päin, eikö? :)

Eleanoora hyvät uutiset aukkarista ja simpoista :) nyt vaan pikaista plussaa!

Junttura teilläkin jo paljon mahtunut taipaleelle :oops: onneksi nyt kyytiläinen / kyytiläiset matkassa, toivon niin että pääsee syliin saakka :happy: ootko miettinyt kaksosten mahdollisuutta millä mielin?

Untuvainen olisiko enneuni :rolleyes: Niin mikä polikäynti teillä on, ensikäynti? Sori, kun en muista :oops:

Untuvainen: Meillä olisi ollut ensikäynti klinikalla 1.3. Joten meillä ei mitään lukkoon lyötyä hoitosuunnitelmaa vielä ollut. Icsi-hoitoa klinikalla kuitenkin veikattiin meidän esitietojen ja miehen simppatestin tulosten perusteella olevan tehokkain hoito.

Pikaisesti vain napailua. Huh, aukkarista ja vastekontrollista (letrot) selvitty!

En voi kyl sanoa, että olis ollu mikään miellyttävä toimenpide. Jälkikäteen myös menkkamaista kipua, mut onneks panadolit auttoi siihen. Onko muilla ollut vuotoa aukkarin jälkeen? Onneksi olin hoksannut pikkuhousunsuojan laittaa ja laukusta löytyi myös terveysside, kun ihan jonkun verran tuli myös verta. :confused: lääkäri ei sanonut mitään, että onko normaalia?

Tulokset kumminkin siis hyvät, johtimet on auki ja muu tilanne näytti kierron päivään (kp 8) sopivalle. Ensi viikolla tiistaina Pregnylin pisto ja perjantaista alkaen luget kahdeksi viikkoa, jonka jälkeen r-testi. Eli jännittämistä riittää vielä muutamaksi viikkoa! :rolleyes:

Päivitän tännekin pikaiseen oman tilanteen hiljaiselon jälkeen. Eli meillä lähdetään nyt tekemään 2.ICSI -hoitokiertoa ja mennään yllättäen pitkällä kaavalla. Eli huomisaamusta alan vetämään Synarela -nenäsuihketta jonka tarkoitus on lamauttaa omaa hormonituotantoa. Vedän sitä pari viikkoa ja sitten aletaan kasvattelemaan munasoluja Menopur-pistoksilla. Punktio n. viikolla 12. Syy tälle pitkälle kaavalle se että halutaan varmistaa se että kasvaa mahdollisimman paljon kypsiä munasoluja, viimeksi kun lyhyellä kaavalla saatiin vain 3/9. Tuli vähän shokkina alkuun mutta nyt on jo ok.

Tsemppiä kaikille yritykseen, ja toivotaan että kaikille pärähtään testiin yhtä iloinen yllätys kuin Pätkikselle :) Ihan huippua!!!!!

Yksityinen gyne laitto lähetteen naisten/lapsettomuuspolille ja maanantaina mulla olis siellä aika. Meillä on siis kolme muksua jo ennenstään ja siksi ihmettelen miten nyt oon menossa tuonne julkiseen. Vai tuleeko siellä sitten vasta se seinä vastaan.
Toivottavasti olisikin enneuni tuo plussaus ja kävisi samalla tavalla pätkiksen kanssa!

Rive Kiva kuulla sunkin kuulumisia :) kökkö juttu tuo pitkä kaava, kuulostaa varsin työläältä :confused: Mutta toivottavasti tulos on sillä sitäkin muhkeampi! :smiley-angelic001 ja tietenkin se paras palkinto lopussa syliin saakka :love017

Täällä lopultakin asiat nytkähti eteen päin, kun viime kierto vaihtui 2 viikon tiputtelun ja vieläpä "kaksien menkkojen" merkeissä. Olin yhteydessä fertipolille, että minkä mukaan lasken kp1 ja siitä kp15-24 seuraavan tero-kuurin. Ketutti tietysti, että niiden toisten menkkojen mukaan :confused: ja kierto oli siten 36pv :sad001
Kätilö soitti kuitenkin sit eilen ja sanoi lääkärin perehtyneen vielä mun asioihin ja määränneen jo verikokeet, virtsanäytteet ja simppakokeet otettaviksi :happy: Näihin siis olisi mulla ollut lupa soitella vasta ensi kierron alussa, mikä olisi aiheuttanu vielä lisää odottelua :arghh: ymmärsin, että ens kierrossa päästäis jo ehkä vastaanotolle, ekalle parikäynnille :) siellä sitten onkin jo kaikki tulokset nähtävillä ja suunnitelmat tehdään niiden mukaan.
Ja kuulemma kilpparikokeissa otetaan nekin vasta-aineet, joita joillakin tässäkin ketjussa on ollut vaikeuksia saada lääkäri määräämään.
Kaikkiaan tyytyväinen fiilis, että konkreettisesti asiat etenee :) puolet labroista kävin jo otattamassa, loput sitten kp3-5 seuraavassa kierrossa.

LaraS kp7-27/30?

Hienoja uutisia laras, hyvä että sait jo nyt annettua verikokeita ja homma etenee. Paikoillaan junnaaminen on raskasta sekin. Kysyit millä mielin oon ajatellu mahdollisia kaksosia... en oo hirveesti sitä miettiny. Jotenki ei vielä uskalla oikeen hirveesti mitään miettiä raskauteen liittyen. Miehenkin kans kumpiki todettu vaan että pelottaa ihan hurjasti jos tää ei onnistukaan. Ar-ultrassa se sit selviää. Jos onkin kaksi niin erittäin erittäin kiitollinen olen molemmista :)

Kissankulta mullakin oli aika ikävä toimenpide tuo aukkari aikanaan. Olin tosi kipee sen jälkeen ja useamman päivän tuli vuotoa. Mullekaan lääkäri ei sanonut mitään sen mahdollisuudesta. Mutta googlesta taisin löytää että on ihan normaalia.

Junttura niin vähän ajattelinkin, että teidän kokemuksella ei uskalla kovin pitkälle ajatella; itsellä ajatukset ja toiveet lähtee vielä liian voimakkaasti lentoon :shy: ollaan niin alussa vasta, ettei paljon vastoinkäymisiäkään ole kertynyt.
Milloinka sulla se ar-uä on?

Takaisin