Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä on tänään ollut aamulla kunnon eggikset :eek: :eek: olettaisin, että tärppipäivät on alkaneet! Siitä onkin aikaa, kun viimeksi on tällaset liukkaat ollut missään kierron vaiheessa. Toivottavasti pysyykin oviksen ohi :shy: Eka kerran kokeiluun myös tilattu Conceive Plus -liukkari, ellei omat riitä. Viime kierrossa tuo myöhästyi parilla päivällä, kun olikin ovis kai kp11.

Tänään vietän illanistujaisia (toivottavasti viimeisiä piiiiiiitkään aikaan :shy:), tällä viikolla tuli mittariin 34v. Olispa maaginen ikä ja vuosi :rolleyes:

Hyvää viikonloppua kaikille :)

LaraS kp8/27

Progesteroni luokitellaan suomessa lääkkeeksi ja sitä saa vaan reseptillä eli tod näk jää tulliin.

Nii ja pakko kysyä, et miten uskallatte tilailla hormoonipohjasia voiteita/lääkkeitä netistä ja ulkomailta? Niissähän saattaa olla vaikka mitä "kakkaa" seassa eivätkä oo puhtaita. Tää ei oo millään pahalla kirjotettu vaan ihan mielenkiinnosta kysyn. Ite en nimittäin uskaltais vaan mieluummin ettisin sit sellasen lääkärin joka kirjottais reseptin ja saisin ihan suomesta.

LaraS, hyvää syntymäpäivää! Toivotaan, että 34 on se onnen tuova luku :) Täytän itsekin parin viikon päästä saman! :wink

LB kp6/26-28. Menkat ohi ja migreeni taas hetkeksi ohi. Ekat km jälkeiset menkat tulivat silloin kun laskeskelinkin ja vastasivat ihan normaaleja. Oma Kalenteri povaa ovista ensi torstaille. Ensi viikolla voisi taas alkaa metsästämään sitä. Tilasin kasan ovistestejä (ja mukana tuli muutama niitäkin testejä, joita ei turhaan kannata ajatellakaan).

LB kiitos, samoin sulle! Hyvänä vuonna oot sinäkin syntyny :happy:
Mullakin tuo samainen kalenteri käytössä ja yllättävän tarkasti osaa ovikset ennustaa! Oon siihen tyytyväinen enkä muita kalentereja enää oikeastaan käytä :) tsemppiä o-bongaukseen!

Laras, onnea synttäreistä! ;) nainen parhaassa iässä!

Mä aion ens kiertoo hankkia ovistestei taas; kierrot heittelee ja vähä vois alkaa jo taas kuumeilee ku kevääl ehk alkais jo tapahtumaan jotain :)

Stressi vissiin venyttää kiertoa tääl :/ muutto tulossa yms ni vähä oon ollu pinna kireel
Aika hyvin ollu kierrot syksyn ja talven 28-30 pv, nyt kp 32 eikä täti viel oo paikalle kurvannu.

LaraS, paljon onnea! Ja muillekin mukavaa viikonloppua.

Täällä vanhemmat lapset lähtee isälleen viikonlopuksi ja myö päästään miehen kanssa elokuviin ja syömään, ja tietenkin hyödyntämään se tuloillaan oleva ovis ;) Tän aamun testi näytti tältä joten eiköhän se sieltä tule vaikka illalla olikin ihan nega.
e6cc6d5766cd33a456f62247a162e285

Synttäri onnittelut LaraS:lle! :)

On: mies kävi antamassa näytteen.. Oli kuulemma jännittänyt paljon eikä oikein tiennyt tuliko sitä tarpeeks purkkiin... Että saa nyt nähdä menikö pilalle... Nii ja täällä kp1 hanat aukes aamulla..

Pätkis, meillä kävi samalla tavalla. Mies sai näytettä liian vähän. Hän kuitenkin sanoi itse ensikäynnillä, et hän sai jännityksen takia aika vähän näytettä (pikkasen alle raja-arvon) ja näyte oli priimaa tavaraa, niin hänen ei tarvinnut uutta näytettä antaa. Kuulemma, jos olisi sanonut määrän olevan perus, niin olisi pitänyt uusi näyte antaa. Näin lääkäri sanoi. Tsemppiä teille!

:signs003 Rive, täällä kaikki peukut pystyssä! Voi kumpa nyt pysyis matkassa!

Pätkikselle lohduksi, se purkki on niin iso, että näyte näyttää kyllä pieneltä vaikka määrä olisikin normaali!

Paapulle antoisaa viikonloppua!

LasaS onnittelut!

On. Hain kaupasta pregcheckin ja pidättelin 5h, ei tarvi tihrustaa. Toiv. Kuva tulee nyt!

Liitteet

• WP_20170120_16_03_43_Rich_LI (2).jpg
    WP_20170120_16_03_43_Rich_LI (2).jpg
    785.2 KB · Katsottu: 249
Rive, peukut ja varpaat pystyyn!! :) toivotaan parasta <3

Jellis, joo ei todellakaan tartte tihrustaa :"D
Erittäin paljon onnea <3

Onnea plussasta jellis.

Sulla hyvä synttäripäivä Laras, ajattelinkin että joku meissä mätsää! Mulla tuli mittariin 27 tänään 8)

Onnea Jellis! :happy:

Rivelle tiukat vyöt kyytiläiselle :notworthy

Oon taas taustalla pyöriny ja melkeen päivittäin lukenu viestit, itellä niin tylsä vaihe menossa ettei oo jaksanu kirjotella mut kiva käyä kattoo muiden kuulumiset :p Tuolla esikoisketjussa nyt enemmän ollu mukana vaikka sielläki paljo taustalla. Mies kävi tällä viikolla näytteen antamassa ja ens viikolla ensikäynnillä kuullaan tulokset :nailbiting: En tikuttanu ovista tässä kierrossa, kp19/25-26 menossa eikä oo mitään oireita tai tuntemuksia.

Jellis pakko tulla sua onnittelemaan, ei tosiaan tartte tuota viivaa tihrustaa. :happy: Nyt pienelle kaikkea tahmeaa matkaan mukaan, jotta pysyy kyydissä loppuun saakka. :joyful:

Takaisin