Ei tää voi olla näin vaikeeta!

testasin tänään ja samanlainen viivanpaikka siihen tuli,en usko että on kinnityymisestä johtuvaa,viimeksi alkoi juuri näillä dpo.lla tuhruttelu.. Laparoskopia voi tosiaan auttaa,tosin leikkaus aiheuttaa yleensä kiinnikkeitä ja tuhoaa hyvää kudota,joten mieluusti ei siihen haluaisi. Aukkarin jälkeen saan ehkä lugestonit käyttöön ja ovikseen tukea,tosin en sitä välttis haluaisi kun ne letrot/clomit voi räjäyttää taas endoa ja aiheuttaa kystia niinkuin minulle jo aiemmin kävi. Jospa aukkari ja luget auttaisi.
Tai tietysti olisihan se huippua jso vielä plussaksi muuttuisi mutta pääasia että selviäisin ilman laparoskopiaa ja kovia kipuja, sitä lähinnä toivon.
Toiveissa: pahoittelut sinne ja Pätkikselle myös.
ja kiitos Laras, sinulla on ihana asenne,tuli jotenkin itsekin paremmalle mielelle. on tämä foorumi ihana paikka, vaikkei välillä jaksakkaan enää kirjoitella niin aktiivisesti.

Helinä niin, eihän se toivo vielä oo menetetty, jospa kuitenkin + :happy:
Totta tuo leikkaus ja siihen liittyvät riskit ja kiinnikkeet, mutta leikkauksessa ja endon poistossa omat puolensa... Jos ei nyt plussaa ja laparoskopiaan pakko lähteä, niin ehkä sen jälkeen tosiaan alkaisikin se paras hoito - raskaus :Heartred

Kiitos kaikille kommenteista muuten.
Oon nyt itkut itkeny ja olo on suht normi. Välillä mietin niitä tuloksia, mutta täytyy varmaan antaa vielä toinen näyte niin näkee hiukan että oliko vaan huonoa tuuria että oli just tollanen satsi vai onko se tavara oikeasti tuollaista... täytyy repiä kaikesta vaan jotain toivonkipinää aina :)
Pahoittelut uusista kierroista :( ne on tylsiä!

Ultrakuulumisia: tällä kertaa ei ollut kystia tullut, mutta ei myöskään johtofollia. Eli gonali piikittely jatkuu ensi viikolle. Maanantaina uus yrkkä! :)

Eltsi kp 10.

Kamala katkeruuden tunne hyökyi päälle kun näin tutun järkyn iso maha pystyssä semmoinen ärsyttävä "olen onnellisesti raskaana" -hehku kasvoillaan. Onneksi on ihan "moikka vaan sullekin" -tuttava, joten ei tarvinnut vaihtaa kuulumisia... Äkkiä kotiin. Pieni kylä, jossa vaikeaa välttää ihmisiä, mutta tänä keväänä taidan vain luikkia kaikkia pakoon. Kukaan ei tiedä km, enkä kestä mitään sääliä. Ei taida sittenkään olla pää vielä ihan kunnossa. No ei ole multa pois vaikka kaikki maailman naiset saisivat tänä vuonna vauvoja, mutta tuntuu silti pahalta. Ei mulla muuta...

Pahoittelut menkoista ja tsemppiä kaikille!

Untuvainen juuri niin, että koittaa positiivista mieltä pitää yllä :) itkut ja surut on märistävä ja sitten uuteen nousuun :happy093.

pätkis kurja kp1 :sad001 mutta ihana ylläri mieheltä :happy: toivottavasti tulee hyviä uutisia uimareista!

Eltsi onneksi ei kystia :) tsempataan folli kasvuun ens viikoksi:smiley-bounce013

Lady Bug Kyllä se vaan joskus niin syvälle pistää ja varmaan vielä vaikeempaa km kokeneena :sorry: Täällä saa onneksi sen pahan olon purkaa ilman, että tulee tuomituksi :shy: Kaikki jollain tasolla ymmärretään, mitä tollasessa tilanteessa mieli miettii. Jaksamista km käsittelyyn ja niihin tilanteisiin joissa tunteet pintaan nousee. Vielä se aika koittaa niin teillekin kuin meille kaikille :Heartred

Mitähän tää nyt tarkoittaa.. Kp 10/28-29 menossa ja aamulla sain suht hyvän viivan jo ovistestiin. Nyt illalla testasin uudestaan ja testiin sain ihan haalean, juuri silmiin erottuvan viivan. Ei se ovis voinut ohi mennä koska tunnen sen tosi selvästi, mutta mihin ihmeeseen se hyvin vahvistunut viiva katosi? Juon kyllä päivän mittaan pari litraa vettä ja kahvia join pari tuntia ennen testin tekoa, voiko se laimentaa pissaa noin paljon? Kuva aamuisesta testistä.
4b92f4bad8fbceb88a3e812ec942b993

En saa kuvaa lisättyä mutta mulla on täällä haalea viiva r-testissä :rolleyes:

Kp27 siis keskenmenon jälkeistä kiertoa, dpota en tiedä koska en saanu plussaa testiin. Veikkaan että n. 13tms..

Tämä siis nyt ihan luomuna. Hämmentävää. En osaa oikein edes iloita. Tai joo, mutta.. Toivotaan nyt. :shy:

Paapu lh huippu voi mennä ohi ihan muutamassa tunnissakin. Mulla esim joskus testi näytti puolen päivän aikaan vahvaa viivaa ja kahen tunnin päästä se oli jo hävinny. Mutta todistetusti ovuloin siinä kierrossa, koska esikoinen synty. Ja mulla oviskivut tuli ja meni aina miten sattuu. Joskus saatto sattua viikko ennen ovista ja joskus sitten h-hetkellä.

Pätkis, ihan mahtava yllätys mieheltäsi! Harmi, jos kääntyi uudeksi kierroksi... :sad001

Eltsi, iso peukku kystattomuudelle! Ens viikolla sit hyvä folli! :)

Lady bug, voi ei! :sorry: Voimia kovasti! Tule tuonne keskenmenon kokeneiden salaiseen ryhmään kanssa juttelemaan :)

Paapu, uskon, että sulla on vasta tulossa ovis. Mulla on kerran käynyt noin. Nyt oon huomannut, et hirveen moni taistelee noiden testien kanssa. :wideyed:

Jellis, voi kumpa! :smiley-angelic001

Jellis, varovaiset onnittelut sinne! <3 toivotaan että kaikki menee hyvin!
Kokemuksesta voin sanoa, että kaikki voikin mennä hyvin. Mun toisen keskenmenon jälkeinen ylläriplussani nukkuu tuolla omassa huoneessa <3

Myy82, mie myös uskon ja luotan näin. Tunnen omaa kiertoa ni sen verran etten pidä kovin todennäköisenä että ovis olisi noin aikaisin ja huomaamatta mennyt ohi. Tänään uutta testeilua :)

En vissiin ole itsestäni kertonut vaikka muutaman kuukauden ahkerasti teidän muiden juttuja lukenut. Täällä tosiaan kaksi lasta ennestään jotka tulivat ihan ongelmitta, toinen ihan kertalaakista. Nyt kolmatta yritetään. Ehkäisy jätetty 10/15 ja oikein yrittämällä yrittämistä menossa nyt 4. kierto kaikkine poppaskonsteineen, kun vuoden jälkeen havahduin siihen ettei "tulee jos on tullakseen" tuota toivottua tulosta.

Kp11/28-29 meneillään ja toiveikkaana odottelen sitä ovista, ekaa kiertoa käytössä myös vehnänalkioöljy josta lukenut paljon positiivista :)

Paapu: minulla kans käy monesti noin ja sen jälkeen lähtee viiva taas uuteen nousuun ja tulee se plussa.

Täällä kp.1 tänään,ensi viikon torstaina aukkari, ja tilasin varulta ulkomailta luonnollista progesteronia, josko se auttaisi luteaalin pituuteen ja heikkoon keltarauhaseen,kun nyt tiputellut. Se ilmeisesti monesti endolaisilla haittaa raskautumista, alan käytää sitä mikäli lääkäri ei anna suoraan jo tähän kiertoon lugeja tmv. koska yhteiskäynti miehen kanssa siellä vasta helmikuun lopussa ja jos johtimet on auki niin haluan heti päästä yrittämään kunnolla, ennekuin endo ne tukkii.
Tsemppiä kaikille.

Jos tilaamasi valmiste on Suomessa luokiteltu reseptivalmisteeksi, jää se hyvin mahdollisesti tulliin..

Paapu Mulla ei oo koskaan vielä tullut läheskään tasavahvoja viivoja (pco), kierron aikana kovasti vaihtelee ja tulee noita lähes näkymättömiä kanssa. Toivottavasti saat selkeen o+ pian ja sitten hommiin! :love022

Jellis mahtavaa!! Viivalle vahvistumista ja kyytiläiselle napakat vyöt :happy: laita kuvaa tiirattavaksi, jos onnistuu? Niitä on kiva katsella :joyful:

Helinä hyvä, että kierrot nyt tasaantumassa kystan jälkeen :) pahoittelut kp1 :sorry: olishan se plussaa ollut parempi :Heartred elaffyn lailla epäilen, että pääseekö tullista läpi sun tilaus... Toivottavasti, niin pääset valmistautumaan tosi koitokseen :happy:

Takaisin