Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pätkis, aivan mahtavaa :) Kyllähän se aika paljon ajatukseen totuttelua vaatii. Ja molemmilta sitoutumista hoitoon. Kaikkea hyvää IVF:ään, ellei sattumoisin ennen sitä tärppää!

Totuttelua kyllä vaatii tämä asia. Mutta onhan tässä vielä pitkä matka ivf hoitoihin. Simppanäyte pitää viedä labraan ens viikolla ja sitten meillä on se lapsettomuus gyne ens viikon maanantaina. Sitten selkenee vähän että mitä lääkäri on mieltä mennäänkö pistoshoitoihin tai inssiin ensin vaiko suoraan ivf:ään... Onneksi asiat alkaa edistymään :)

Nyt ku vielä menkat joutais saapumaan... dpo 16 eikä merkkiäkään...testi tietty nega...

Mun piti jo eilen kirjotella täällä muillekin, mutta unohdin ja muistan tällä hetkellä vain nämä: Untuvainen, vaikka oli varmasti shokki saada tuollaisia tuloksia, niin älkää menettäkö toivoanne! Hirmusesti tsemppiä teille sekä kaikille muillekin tietenkin! Pätkis, upeaa että miehen pää alkaa kääntyä. :)

Nyt vielä tuolta esikoisketjusta törkeästi suoraan kopioitu pitkä omanapailuni:

ON: Gyne soitti tänään ja saan Ovitrelle-irrotuspiikin jo tähän kiertoon (ultran/ultrien kanssa tottakai), koska en saanu viime Clomi-kierrossa ovisplussaa johtofollista huolimatta. Gyne oli sitä mieltä, että jos progearvot on loppukierrossa koholla, on ovis todella tapahtunut. Multa siis ei otettu niitä viime kierrossa, mutta nyt otetaan. Kerroin mun lukemista englanninkielisistä artikkeleista koskien LUF:ia eli tilaa, jossa munasolu ei irtoakaan, mutta kaikki hormonitasot on samat kuin ovulatorisessa kierrossa. Se ei ole yleistä, tiedän, mutta just eilen löysin sellasen jenkkilapsettomuusklinikan (täällä siis ilmoittautuu myös yks innokas netissä roikkuja :grin) tietoiskun, jossa kerrottiin, että LUF:ia on todettu enemmän PCOS-potilailla ja hedelmällisyyslääkkeitä syövillä kuin "normaaleilla" naisilla, eli noi sopis kuin nenä päähän mun kohdalla. Gyne ei joko uskonut tai ollut kuullut tästä LUF:ista (en onneks ehtiny nolaamaan itteeni sen silmissä kertomalla ihan kaikkea lukemaani) vaan sanoi, että kyllä siihen loppukierron progearvoon on luottaminen... No, niin tai näin, oman mielenrauhani takia oon erittäin ilonen, että saan sen irrotuspiikin. :)

Onko kukaan saanut roskishaamuja kiinan herkillä raskaustesteillä? sellanen tuli,mut ei taida olla kovin luotettavia.
Ovistestin tein huvikseni ja seki on vahvistunuy muttei oo vielä plussa. Jasehän kait pitäs myös reagoida raskaushormoniin.
Helinä dpo. 11.

Helinä Mulla tullut kahdessa kierrossa plussa kiinatestillä, virheellisillä testeillä. Eka oli ehkä kemiallinen (oireet oli voimakkaat ja eri myyjältä tilattu kiinatesti), mut viime kierrossa jo dpo6 kävi viiva, sit taas ei mitään ja loppukierrosta taas viiva. Ja ihan testiajan puitteissa. Mulla on vetämässä reklamaatio näistä testeistä. Pc-testeillä negaa negan perään ja täti kylään.

Niin ja siis ovistesteillä mulle tuli hyvin hailakkaa, lähes näkymätöntä viivaa näiden aikaan. Sun tilanne sikäli aivan toinen :) ja tilasin kyllä erilaisia herkkiä testejä ebaysta :rolleyes: samoja nämä nettikaupat myyvät, folion tekstien perusteella.

Toimiiko ovistesti r-testinä samalla perusteella kuin oviksen metsästyksessä? Voiko se näyttää ihan ensin vaan vaaleampaa plussaa?

"... HCG testit ovat kehitetty erityisesti etsimään tätä beetaketjua, jolla hormonit eroavat toisistaan. LH testi tunnistaa beetaketjun alkuosan, eikä loppuosalla ole väliä, joten se näyttää positiivista tulosta molemmille hormoneille.
Ovulaatiotestit eivät tyypillisesti ole yhtä herkkiä kuin raskaustestit, vaikka herkkyyksissä onkin iso kirjo. Ovulaatiotestejä on markkinoilla 20-50miu/ml ja raskaustestejä 10-40miu/ml. Positiivisen tuloksen saa ensimmäisenä herkimmällä testillä. Kannattaa tarkistaa käytettyjen testien herkkyys.

Raskaana ollessa herkempi ovulaatiotesti näyttää ensin positiivisen tuloksen kuin epäherkempi raskaustesti."

https://www.kotitesti.fi/info/ovulaatiotesti-info/18/#raskaustestina

Joo, palailen siis muutaman päivän "tauolta" mestoille. Iski varmaan joku epätoivo, niin en jaksanut paljon näitä asioita ajatella, enkä kommentoida. Pitkä kuukausi vielä edessä, ennen kuin pääsen lapsettomuuspolin kautta verikokeisiin ja miehen simpat viedään syyniin, sekä päästään pariskuntakäynnille. Siihenkin ties kuinka pitkä jono - saati, että saadaan mitään konkreettista aikaan.

Untuvainen pahoittelut odottamattomasta simppatuloksesta :sorry: kuten muut on kommentoineet, tilanne ei ole toivoton. Tsemppiä!

Rive mahtavaa! :) Onnea matkaan!

pätkis ihanaa, että mies alkaa pehmetä ajatukselle! Sieltä se pikkuinen vielä teillekin tulee :happy:

Ilpuri Kiva kuulla sun kuulumisia! kurjaa, että kilpparit vaihtelee ja aiheuttaa harmia :sorry: Jospa stressi vähän helpottais ja arvotkin korjaantuu :)

Ymmärrän, että täällä pitkään olleet ei jaksa enää aktiivisesti osallistua keskusteluun, kun on niin paljon meitä uusia ja ollaan aivan eri vaiheissa tätä pitkää polkua. Mukava kuitenkin välillä kuulla teidänkin kuulumisia! Ja me noviisit saadaan kullan arvoista tietoa teidän kokemuksien perusteella :happy: kiitos siis siitä!

Tässä foorumilla on vertaistuki ihanasti saatavilla ja oman aiheen ketjun voi laittaa, jos tuntuu ettei "kuulu mihinkään". Toivottavasti jokainen löytää just sopivan paikan itselleen purkaa omaa oloaan ja saa sitä tukea, mitä ei välttämättä reaalimaailmassa tule vastaan.
Voimia jokaiselle ja toivon, että jokainen sen toivomansa tuloksen saa :Heartred

LaraS kp6/27
- yritystä vuosi - pco - terolut-kuuri vielä tässä kierrossa - maaliskuussa lupa lapsettomuuspolille

Takaisin