Moi kaikille!
Osa onkin tuolta "esikoisketjusta" tuttuja, mutta ajattelin tulla tännekin juttelemaan, kun jonkun aikaa oon seuraillut tätä. :) Tsemppiä ja voimia kaikille, kyllä mekin vielä onnistutaan!!
Oma tilanne: Molemmille ekan yritystä takana nyt 9 kk, eli ei vielä hirveän kauaa, joten toivottavasti en pahoita pidempään yrittäneiden mieliä. Mulla todettiin syksyllä PCOS, miehellä kaikki OK. Söin n. 7 kiertoa Teroluteja, jotta saadaan edes menkat, mutta pulmana siis PCOS:n takia ovuloimattomuus. Kun aukkari sekä verikokeet OK, sain metmorfiini- sekä Clomifen-reseptit. Nyt yksi kierto Clomeja takana, seurantaultrassa (kp12) näkyi hyvänkokoinen folli, limakalvo oli paksu ja tallettelujakin tehtiin, mutta tänään alkoi menkat (kierroksi tuli 27 päivää). Toisaalta oon tyytyväinen tuohonkin, koska se tarkoittaa ainakin sitä, että ekaa kertaa tämän 9 kk:n aikana edes ovuloin (en saanu tikutettua ihan oikeaoppista ovisplussaa, joten epäilin ovuloimattomuutta tässäkin kierrossa). Mennään siis Ms. Lemon aika samoilla kiertopäivillä, kun mulla siis tänään kp1. Oon kateellinen sun murheenhukutukselle, itse pidän herkutonta tammikuuta. :)
Pätkis, en löytänyt ihan koko tarinaasi tuolta, kun viestejä on niin paljon, mutta siis monesko "ovulaationbuustauskierto" tämä oli? Ja voihan olla, että mahdollinen raskaus ei vielä näy, kun vasta dpo13. En halua valaa "liikaa" toivoa, jottei pudotus ole liian raju, mutta jotkuthan saa plussan vasta esim. viikko oletettujen menkkojen alkamisen jälkeen. :) Tsemppiä sinulle (ja kaikille muillekin tietysti)!! :)