Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hcg oli alle 2, ja sain silti hailuran viivan normi rtestiin! Eli tosiaan, diagnoosiksi sain
Sisäsynnytintulehdus. 2 eri antibiootit sain. Vasemmassa munasarjassa oli paljon pieniä kystia. Suurin oli 1.3cm, ja oikea munasarja oli täysin normaali.

Viima hyvä, että pääsit nopeasti nyt hoitoon ja diagnoosi on selvä. Toipuminen vie varmaan aikaa. Kovasti tsemppiä ja jaksamista :Heartred

Toiveissa; Miulla koski aina molempiin munasarjoihin. Ja folleja oli kuitenkin toisella puolella enemmän ja parempia.

Viima; Tsemppiä sinne, koita parantua :Heartred

Viima, parane pian! ❤ Hyvä, että pääsit hoitoon ja sait diagnoosin näin nopeasti.

Täällä selvä O+ bongattu tänä aamuna. Taisi olla ensimmäinen kerta kun sain näin selkeän plussan tikkuun napattua, jospa se lupaisi jotain hyvää... ? :shy:

Liitteet

• IMG_20170106_090611_01_01_01.jpg
    IMG_20170106_090611_01_01_01.jpg
    951.8 KB · Katsottu: 201
Viima, voimia sinne!! <3 Voi kunpa toipuisit nopeasti.

Jellis, onnea uuteen yritykseen. Hienoa että keho on toipunut. Mieli on se vaikeampi monesti.

Kissankulta, selvä o-plus!! Tiedät mitä tehdä.

Noista ovistuntemuksista. Mä en oo koskaan tutenut oikei mitään, en ees silloin plussakierrossa. Mut se mikä oli mielenkiintoista, ni varhaisultrassa valittelin ku nippaili oikealta, ni lääkäri totesi, että useimmat tuntee nippailuja juuri OIKEALLA puolella. Huolimatta siitä, onko ovuloinut siltä puolelta tai ovuloinut ollenkaan!

Suuren suuri plussapuhallus tähän ketjuun naiset. Toivottavasti jokainen saa ansaitsemansa pikku tuhisijan syliinsä. Alkaen isosta plussa-aallosta tähän vuoden alkuun. :) <3

Jellis, hieno kuulla, että fyysinen toipuminen on mennyt hyvin ja henkinenkin taisi olla Ok ❤ Koska alkaa tän kierron piinailu?

Viima, hirmuisesti tsemppiä ja pikaista toipumista!

Kissankulta, onnea talletteluihin!

Kiitos kaikille! En tosiaan tiedä onko tuo tulehdus tullut keskenmenosta vai mistä. Noh, antibiootit kuitenkin sain joten ei mitään hätää. En vaan tajunnut mistä ne kystat on tullu.

Viima: oliko sulla muuten clomit käytössä? Clomit tekee joskus kystia... Hyvä että sait antibiootit, paranemisia! :)

Myy, jos mun tuntemukset meni oikein niin viikon päästä voisi alkaa jo kuumottaa tikkuun pissaaminen. Täytyy kyllä sanoa näin jälkeenpäin, että onneksi maltoin inssin jälkeen odottaa niin pitkään ennen testaamista, koska oli lyhyempi aika innostua turhasta.. Vaikkakin olot pisti jo ajoissa epäilemään raskautta.

Hyvä Viima, et asiat selvisivät ja ovat hoidossa! :-) Nyt vaan uuteen nousuun tervehtymisen jälkeen!

Kissankulta: Nyt vaan makkariliikuntaa, niin saamme parin viikon päästä ihailla toistakin plussaa! :-)

Jellis: Kiva lukea, että fyysisesti olet tervehtynyt, henkinen vie varmasti enemmän aikaa, mutta kyllä sekin varmasti vielä tapahtuu <3

Ovistuntemuksista: Mulla vaihtelevasti tuntemuksia, mut en ole laittanu merkille, kummalta puolelta. Toisinaan on niin kipee, että istuminenkin hankalaa, kun tunne että on ilmapallo alavatsassa :O

On: Täällä ensi viikolla piinapäivät. Ovis ainakin bongattu ja hyödynnetty tälle kuule, saas nähdä :-)

Nyt plussia kehiin naiset! Plussien vuosi 2017! :-)

Nyt tulee avautuminen ku niin ärsyttää;
Mulla on yks tuttu, ei mikää läheinen kaveri. Se on sellanen et on saanu aina kaiken mitä haluaa ja rikkaat vanhemmat on mahdollistaneet sille melkeinpä kaiken mitä toivoa saattaa. No kerran oltii samassa kahvipöydässä ja tuli puhetta lapsien hankkimisesta. Tää nainen oli sillee että " mulla on iha selkeä kaava. Mä käyn koulun loppuun, menen naimisiin ja sitte oonki raskaana." tuumailin sille ääneen että ei se raskaaksi tulo ole välttämättä niin yksinkertaista. Ja vähä loukkasiki tuo sen ajatusmaailma.. Omassa päässä mietin että jokohan tuo olis sellainen asia mitä se ei saisikaan heti ja helpolla niin ku on tottunu kaiken saamaan. No ei. Tänään se oli ilmoittanu et "täähä meni just niinku ajattelinki. Oon raskaana ja la 1.8."
Varmaan pitäs olla onnellinen toisen puolesta mutta nyt en kyllä osaa. Jotenki tuntuu niin epäreilulta. Varmaan oon jo niin katkera ämmä. :D

Toiveissa, äh.. toisilla tuntuu elämä sujuvan ihan ärsyttävän sujuvasti. Lisäksi "täydelliset" ihmiset ovat fiksuja, kauniita ja suosittuja sekä hyviä laulamaan ;)!
Useimmiten jokaisen elämässä on joissain vaiheissa vastoinkäymisiä. Meille lapsettomuuden kanssa kamppaileville se tiivistyy ehkä enempi yhden otsikon alle. Tää menee niin paljon enemmän tunteisiin, kuin mikään opiskeluun, työuraan tmv. liittyvä.
Nyt kun vauva lopulta on maailmassa, tunteet ovat pinnassa joka käänteessä, nyt itkeskelen kun ristiäisiä suunnitellaan. Varmaan pitää vedenkestävä ripsari hankkia.
Katjusha ja tyttö 6 viikkoa

Voin samaistua suhun toiveissa<3 mua on alkanut niin ärsyttää ihmiset. "Tehdään talo loppuun ja baby kehiin" näihän se menee mustaavalkoisella.

Aika moneen asiaan voi tosiaan ite ainakin jotenkin vaikuttaa, opiskeluihin, työhön yms. Mutta tää lapsettomuus on yks niistä mihin ei välttis voi ite vaikuttaa. Viime aikoina oon yrittänyt muistuttaa itelleni mitä kaikkea mulla on, kuten ihana mies rinnalla ja terveyttä. Oon myös yrittänyt kehitellä kaikkee kivaa tekemistä, jotta ajatukset olis edes vähän muualla ku tässä raskautumisessa... Siinä onnistuu sitte vaihtelevasti :) raskausuutiset ei helpota sitä kyllä yhtään.

Takaisin