Ei tää voi olla näin vaikeeta!

LaraS mulla pitäisi alkaa menkat torstaina mikäli tänään ei mitään vuotoja tule niin testaan huomenna kun ei millään malta odottaa torstaihin ;)

tylsä tylsempi nega testissä ja tuskimpa luomusti menkatkaan alkaa. Pelottaa ihan hirveästi soittaa polille, kun olen niin 100% että he nostavat kädet pystyyn ja sanoo voi voi.. Pelko perseessä ja mieli maassa :(

Tsemppiä kaikille ja voimia ihan hirveästi oman kiertonsa vaiheeseen :) :) !!

Niin, en varmaan minäkään jaksa viikonloppuun asti :rolleyes:
Nyt alkoi taas "oireet" tulla, kun kuumetta ei oo :shy: kyllä ketuttaa, jos/kun tääkin kierto vaihtuu kp1 :oops:

LaraS
Miula oli eka letro kierto ja siellä oli upea folli, mutta ei se yksinään riittänyt.
Täällä syöty teroja pian jo vuoden päivät . ( Epäilen , että se aiheuttaa niitä kystia miule )
Kun söin sen 3kk e pillereitä ja tauko oli terosta niin ei ollut himputin kystia. ja heti kystat kun terot alkoi :(.

Ottaisin nyt niin ilomielin nuo menkat vastaan ,tänne taas voitte teidän kaikki menkka oireet lähettää :D

onko olemassa mitään toista valmistetta terojen tilalle?

Tuskin miun kohdalla edes vaihtoa enään mietitään, näytetään vaan ovea :´(

Heipsan! Olen joskus vuosi-pari sitten kirjotellut täällä foorumilla enemmänkin, joten en tiedä muistaako kukaan :) mutta yritystä ollut vuodesta 2013 ja edelleen samassa pisteessä.

Nyt ihan siihen asiaan, mitä aattelin lähtee kyselemään että kun nyt mulla on kiertoja ollut ihan ilman lääkkeitä, epäsäännöllisiä mutta on kuitenki menkat tullu ja nyt päätin tikutella ovista. Clearbluen digeillä, niillä vilkkuvilla se naama on nyt vilkuttanu siinä jo 10pv. Sitä ennen oli ihan nega, eli ei voi rikkikään olla. Gynellä ei ollu aikoja ja oli sitä mieltä et seuraavasta kierrosta vasta ultrataan.. mulla on kylläkin pco, et se sotkee noita tuloksia jokseenkin.. mut silti näin pitkään?? Onko kellään muulla vilkkunu se pitkään?

Kettuli: PCO:ssa LH-hormonitasossa ei välttämättä esiinny selkeää ja ohimenevää piikkiä, vaan LH-hormonitaso voi heilahdella, pysyä matalalla tai pysytellä pitkään korkealla (ilman ovulaatiotakin). Usein LH-taso on PCO:ssa korkealla kierron alusta lähtien, eikä piikkiä koskaan tule, eikä siis myös ovulaatiota, sillä munasarjat tarvitsevat tuon LH-piikkiviestin aivoilta ovuloidakseen.

Clearbluen digi mittaa estrogeenin lisäksi LH-hormonia, joten testin tulos usein vääristyy PCO-tapauksissa. Ovistestit eivät siis välttämättä toimi kohdallasi. Mutta onneksi ovulaatioon ei tarvitse positiivista testiä. Seksiä vaan joka kolmas päivä oletetun ovulaation tienoilla, niin ei mene mahdollisuus ohi :)

Muokattu viimeksi:
Kettuli: mulla pisin on 9pvä kun on vilkkunut. Käsittääkseni vilkkunaama tarkoittaa nousevaa estrogeeniä. Estrogeeni nousee ennen lh piikkiä. Pysyvä hymynaama on sitten lh-piikki. Mutta tosiaankin pco voi tehdä temppuja ovistestille...

Vaapukkamaa miks syöt teroja koko ajan? En muista... Tuntuu mun korvaan hassulta jos letroilla kasvatellaan folli ja sitte syödään kuitenki teroja. Eikö vois käyttää irrotuspiikkiä varmistamaan ovulaatio.

on: tänään käytiin hakemassa kaksi palleroista matkaan eli neljäs pakastealkion siirto oli meillä. Toinen oli ihan hyvä alkio, eilen sulatettu ja tänään jakautunut. Toinen vähän rupusempi, ei ollut vielä jakautunut. Nyt sitten taas odotellaan, virallinen testipäivä on 24.1.

Eikai Vaapukkamaa niitä teroluteja läpi koko kierron syö? Mullaki ollu terolutit suurimmaksi osaksi loppukierrossa oviksen jälkeen tukemaan keltarauhasta ja pitämään kierron säännöllisenä. Tosin ihmettelen miksei mulla niitä oo vaihdettu lugesteroniin kun suurimmalla osalla on letrojen kanssa luget..

Takaisin