Ei tää voi olla näin vaikeeta!

No nyt se kuva. Sanokaa että mun silmät ei valehtele... selkeämpi kun päivällä???

Liitteet

• 1482258112967.jpg
    1482258112967.jpg
    30.5 KB · Katsottu: 284
junibea mäkin tuun täältä takavasemmalta huutelemaan, että viivan näen ja hieman punaista siinä on.. Voi kunpa se nyt vahvistuis.. :happy:

Pätkis meillä oli miehen kanssa esikoista yrittäessä homeopaattisia. Ei niistä haittaa ainakaan oo. Meillä käytetään vallan niitä, me ei lääkkeitä käytetä ellei pakko. Mä käytin myös synnytyksen aikana ja synnytyksen jälkeen palautumiseen. Tosin en pulsatillaa. :)

Junibea, kyllähän sieltä taitaa kunnon joululahja tulla :Heartred Selkeä "haamuviiva" sieltä hyppäs heti silmille! Nyt kaikki toiveet sinne että pysyy mukana!

Junibea: Jumantsuikka kyl se vahvemmalta näyttää!!! Varovaiset onnittelut!

Miumau: joo play kaupasta löyty. Tais olla toi sama negative photo effect juurikin :)

Mä oon edelleen skeptinen tota mun eilistä testiä kohtaan ja ku toiveet on niin suuret raskautua niin tuntuu et viivan näkee vaikkei sitä oiskaa. Vois vaikka testaa aamulla, tiedän niiin että pettymys tulee. Tissit on kyllä ollu kipeämmät ku ikinä että kai mä megamenkkoja ootan :D

Junibea, kyllä siellä on viiva!!!!! ja tummunut eilisestä, onnea!!!!!!!:Heartpink
ja Viiman testi on myös selkeesti tummunut,ihania jouluplussia!!!!!!!!:hello2

Tein nyt aamupissasta testin mut se oli nega:sad001

Helinä: dpo.11 kp.28

Junibea: Nyt toiveena että pysyy matkassa mukana <3

Viima: Hienot viivat! <3

Kp 26/28-30 tänään. Aamupissasta tikku näytti kyllä puhdasta negaa. Voi kurjuus :/ no ei auta ku ootella menkkoja. Testaan seuraavan kerran vasta sitten jos ovat myöhässä...

Helinäkeiju: pahoitelut negasta, mutta sullahan on kuitenkin vielä toivoa plussasta, vai menetitkö jo toivosi?
Christinellekin pahoittelu, mut sullahan oli kans vielä pari päivää aikaa menkkoihin? Että vielä voi plussaksi muuttua?

Heräsin aikaisin kun mies lähti 5.30 töihin. Tein ne testit ja yritin nukkua vaan ei siitä mitään tullut kun huono olo on.. piti alkaa aamupalalle.

Pahoittelut Cristine.
Junibea. vielä on vähän toivoa kun menkat tai tiputtelu ei oo alkanut ja lämmöt on kuitenkin koholla,ma oli vaan joku pikku dippi niissä,mut heti nousi ylös. yleensä on jo tässä vaiheessa tiputellut niin olen onnellinen että edes luteaali on pidentynyt. Toki nega harmittaa.

Pätkikselle tuun vaan huutelemaan et ite oon joskus useita vuosia sitten käyttänyt homeopaattisia kun edellisen miehen kanssa yritettiin. Sillon ne autto kohdun limakalvoon mutten muista mitä valmisteita käytin. Pulsatillaa käytin edellisen raskauden lopulla ja synnytyksen jälkeen ja sillä sai maidon nousemaan jo synnärillä.

Onnea plussanneille ja pahoittelut niille jotka vielä sitä joutuu odottamaan.

Misu ja masuasukki rv 14+4 (eilen eka ultra ja kaikki hyvin)

Varovaisesti onnea Junibealle!

Viiman viivat vahvistuneet, onnea!

Helinä ja Christine vielä teille toivon ihanaa jouluplussaa :happy:

Sekä muille tikkupiinailijoille: nyt on hyvä plussa-aalto nousemassa vuoden lopuksi, sinne vaan harjalle mukaan menoon!!

:smiley-bounce016

Takaisin