Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Junibea: se mun tekemä "plussatesti" oli pc mutta sitä mä en varmaksi osaa sanoa oliko mun viivanpaikka vai joku kiinnittymis yritys... Mutta noin yleisesti pcllä on kyllä tapana tehdä viivanpaikkoja...

pätkis: niin minä muistan lukeneeni :wacky: noh.. eipä sitä tullut yhtään viisammaksi tuon testin jälkeen.. ei auta kun odotella, mutta on hyvin mahdollista että teen aamulla uuden.

Katjusha: ihana että tyttö on nyt vihdoin teillä siellä paijattavana ja kaikki meni hyvin!!! :)
Junibea
: kyl mä jos oikein,oikein tihrustan niin nään jotain siellä,jospa se vahvistuisi!!!!!
Muoks: minä oon vielä sinnitelly, ostin apteekista digin ja apteekin oman tuplapakkauksen kylläkin, ne odottelee kaapissa..tosin vähän oon huijannu ja tehnyt ovistestejä kylläkin jo.. mut ei oo tullu kovin vahvoja viivoja vielä, tänään alkoi myös selkää jomotella...
Helinä: dpo 10 ja kp.27

Junibea: ei muutaku uutta testiä huomenna tai ylihuomenna. Kyllä tuossa sun testissä jotain näkyy... :)

On: vaihteeks on sitte tällaiset kunnon menkat, kunnon vuodolla ja kipujen kera.. Pitkään ollu niukkoja menkkoja ja vähän mitään kipuja...

Junibea, tässä kierrossa kp 24 sain tuonnäköisen testin ennen kp 25 plussaa!:woot:
Läpivalaise testi, ja katso näkyykö siinä mitään:wink

Eltsi
Harmi kuulla, kun sinulle kävi lääkärin "ajatusvirhe".

Miulehan lääkäri kirjoitti, että terot aloitan 3 päivä joulukuussa.
Mutta en muistanut muuta, kuin joulukuussa, joten aloitin ns. Kolme päivää liian ajoissa.
Jos olisin mennyt täysin lääkärin ohjeen mukaan niin hoidot jatkuisi vasta ens vuonna.
Liekö näillä lääkäreillä on tälläinen taipumus "tehdä kiusaa"...

Onnea katjusha tytöstä.

Huh, hurjasti tullut luettavaa muutamassa tunnissa! :happy:

Ms.Lemon sinne myös pahoittelut tädin visiitistä :sorry:

Junibea mun silmään sun testissä näkyy hentoa punaa, ei pelkkää viivanpaikkaa :nailbiting: kunpa se siitä vahvistuis pysyväksi ++++
Tein just muutama pv itse 2 pc testiä, oli ihan vitivalkoiset, eikä mitään viivaan viittaavaakaan. Eli sun testissä kun jotain näkyy, niin.... :happy:

Christine negatiivista tihrustamalla näkyy jotain! Huu, jännää!! Vahvistuksia kunnolla :joyful:

Katjushalle paljon onnea!! Luin teidänkin taipaleesta täältä ja oon niiiiin iloinen, että lopultakin saitte ihanan pienokaisen :love017
Pitikin sulle huhuilla, kun oot muistaakseni liputtanut tuon ubikinolin puolesta, niin käytitkö koko raskauden? Sanoiko lääkärit missään vaiheessa mitään sen puolesta/vastaan?

Täällä kp4 ja ootan innolla, että pääsen taas jännäämään r-testiä :laughing002 ubikinonit on nyt 1caps päivässä mun pilleriohjelmassa, ainakin ovikseen saakka. Olikos gelee royale raskausaikana hyvästä/pahasta?? Mietin, et ottaisko sitä terolut-kuurin loputtua vai ei olenkaan...

LaraS kp4/28

Täällähän on jännät paikat monella :joyful:!!! Plussatuulia kaikille!

Täällä metsästetään edelleen kadonnutta ovista. Nyt kp14 ja taas semmoinen normiviiva. Eihän tuo nyt myöhäinen vielä ole mutta yleensä saan plussan aiemmin. Raivostuttaa tämä odottelu taas kerran:mad: Mieskin on nyt kuumeessa eli on hieman tähdet huonossa asennossa taas. Noh, katsellaan. Nyt on vaan niitä epätoivon hetkiä kun en edes pysty mielessäni kuvittelemaan että jonain päivänä olisin maha pystyssä. Ärrinmurrin.

Tsemppiä kaikille kierron vaiheesta riippumatta :Heartred

Rive joskohan ovis oottaa miehen toipumista, että on kaikki tähdet linjassa just oikeaan aikaan :wink tsempit ovisbongailuun!

Pahoittelut menkoista! :/

Toiveissa: kiva kuulla sinustakin :) vietähän rento loma ja mitä ihanammissa puitteissa! Täällä ootellaan kans tätiä tulevaksi viimeistään aattona...testi kyllä oottelee perjantai aamua kaapissa. Eilen päivällä oli puhdas nega. Latasin puhelimeen sen negatiivi kuvasovelluksen ja epätoivossa senki kautta tiirasin tikusta otettua kuvaa. Oon näkevinäni haamujen esiäidin mutta mielikuvituksen tuotetta se on :D pessimisti ei pety ;)

tsemppiä ja ihanaa joulunodotusta kierron eri vaiheisiin :)

Viima: aivan mahtavaa ku viiva on tummunut <3
Hei kuule, minkä niminen tommonen sovellus on, mistä löytyy? :)

Kyllä teillä vaan on melkoset viivalasit :grin
Toivotaan että huominen testi näyttää vähän paremmalta. Kyllä voi sanoa taas olevansa pettynyt itseensä kun ei malttanut odottaa :banghead:

Christinen testissä minäki nään siinä negaatioverisossa jotain :happy:

Oliskohan se "saunakielto" perustunut mmc-vamman riskitekijänä (sama, jota foolihapon puute voi aiheuttaa). Tosin taitaa melko pienet riskit olla jos normaalisaunoja on, ettei siis ruumiin lämpötila älyttömästi nouse pitkäkestoisesti ja usein.
Samoin raskaana ollessa usein saunassa alkaa heikottamaan helpommin ku ei-raskaana, ja se kannattaa tietysti huomioida ettei välttämättä pysty enää samaan malliin saunomaan. Eli saunaan vaan, jos ei saunomiskisoihin osallistu ja vointi on siellä hyvä, sanoisin minä :)

Mä jo unohdin ketä kyseli siitä sauna kiellosta mutta teille vastauksena siis tayssin naistentautien polin gyne sanoi koska minäkin olen himo saunoja :D totesi että ensimmäisellä kolmanneksella sauna ja sen kuumuus eivät ole hyväksi. Näin hän sanoi. Toki voi olla että tämä ohje oli sit vaan minulle omasta tilanteestani johtuen? mut näin hän sano ja en ainakaan uskalla enää mennä kun kaks mennyt kesken. Kyllä sitä ehtii saunoa sit myöhemminki :) MUOKS* tulipa mieleen myös yks endokrinologi joka sanoi että jos sairastaa vajista ei tartte saunaan mennä.. :D enkä muuten olekkaan saunasta sen jälkeen välittänyt kun sairastuin kun ei henki kule eikä äly kolise päässä ja ihokaan ei hengitä niin ei se enää herkkua oo.. vaikka lihakset se rentouttaa ja olis kiva siellä loikoilla

Pitihän mun tehdä uus testi vielä tälle iltaa.. tällä kertaa 4 tunnin pidätyksellä.. ja arvtakaas.. siinä on selkeämpi viiva :wideyed: Laitan teille vähän myöhemmin kuvaa... Kyllä nyt alkaa toiveet nousta.. :sad010:Heartpink

Testejä löytyy vino pino one steppejä joista ei oo mihinkään.. 2 pc:tä, apteekin ultrakos se oli ja 2 apteekin omaa.. huh.. digia en aijo tehdä koska se ei kerro mitään.. viimeksikin viikot nous normaalisti ja niin vain oli tuulimunaraskaus.

Takaisin