Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tässä olisi vielä kuva illan testistä. Se on vasemmalla. Kai se on tummunut hiukan, en tiedä. Nyt pitäisi ottaa rennosti, mutta minkäs teet....Oikealla on eilisen ja aamun testit.

Liitteet

• Screenshot_2016-12-19-20-49-25.png
    Screenshot_2016-12-19-20-49-25.png
    910.1 KB · Katsottu: 274
Viima, veikkaan, että pari päivän päästä saat jo leffaviivat ❤️

Mamamee, mahtia, että lopulta megakierto päättyi! Plussatuulia uuteen kiertoon!

Lady bug, pahoittelut keskenmenosta!

Pahoittelut negoista ja uusista kierroista!

LaraS, tammikuussa sitten leffaviivat, eikös?
Täällä taitaa olla vasta dpo 3. Testipäivä olis vasta 2.1, saatan testata 31.12, jos viinilinjalle lähtee. Saapahan vuosi p:n lopun negoineni :grin

Plussapuhureita! :talk017:talk017:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav

Toivottavasti :)
Ääh, menin 21 aikaan nukkumaan (yleensä menen nukkumaan 3-5 välillä yöllä.) kun väsytti, heräsin klo 23 alavatsakipuihin. Samanlaista kipua/jomotusta mitä ennen menkkoja, muttei niin kovaa. Kesti ehkä vartin, kivun kovuus vaihteli. Nyt oon ollu siitä asti hereillä kun en uskalla nukkua, pelkään keskenmenoa näköjään näin paljon....
noh, lämmöt 37.2 mikä lienee hyvä juttu. Jännä kun yöllä on korkeemmat ja päivällä matalammat.
Tosiaan, ennen plussaa kärsin unettomuudesta. Yksikin yö meni kokonaan valvoessa. Ja niin meni melkeen seuraavakin. :facepalm:

En vaan voi uskoa että tämä päättyy onnellisesti....:sad010kumpa tämä olisi nyt se onnistuva raskaus. Rakas pieni tartu kiinni:smiley-angelic001:Heartred

Voi Viima, tuo unettomuus ja pelko on ihan hirveää, soita ihmeessä verikoe aika niin jos se helpottaisi oloa ja saisit nukuttua ja stressi vähenisi.
Tsemppiä!!!

Täällä herättiin sitten verilammikkoon... Asia on sitten harvinaisen selvä etten ole raskaana ja testi jää nyt sitten johonkin toiseen kiertoon.

Pätkis kp1

Viima, pidän täällä teille kovasti peukkuja, että nyt saatte sen lapsen terveenä syliin asti :Heartpink. Tiedän niin hyvin kuinka tuo alkuraskaus pelottaa, kun sitä lasta on kaivannut jo niin kauan. Tarrasukkia pienokaiselle!

Pätkis, Samat fiilikset. Puol kolmelta heräsin yöllä, kun hanat olivat auenneet :shifty: Täälläkin siis tänään kp1.

Myy toivottavasti :) myös sulla! ++++
Mun ovis sattuu tuohon vuodenvaihteeseen, varmaan jää juhlimatta... Varsinkin, jos mies joutuu olee töissä (riippuu säästä) niin mun pitää olla passissa saalistamassa kotona :sex

Viima voi, kunpa saisit nauttia ja menis hyvin loppuun asti :smiley-angelic001 viivat ainakin on pysyneet, rohkaisevaa!! :happy:
Unettomuusjutuissakin kannattaa hakea apua. Oletko lukenut ns. unihygieniasta? Mun unettomuus ja uupumus johti lopulta masennukseen, tiedän todella miten tärkeetä kunnon unet on. Ja nythän sulla on kroppa jaettu pienokaisellekin, joka tarvii sun voimia :Heartred lähettelen nukkumatin pölyjäkin sinne suuntaan.

pätkis ja Alina pahoittelut tädin tuomisista :sorry:

Kiitos!

Viima, onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin!

Pahoittelut kaikille tädeistä. Ekaa kertaa mä odotan tädin tuloa. Tai tässä vaiheessa vasta odotan, että pääsen odottamaan.

Tänään mulla on se gyne, jonka soittoa eilen odottelin. Olikin käynyt niin, ettei sillä ollutkaan mun numeroa, ja koska mun numero on salainen, niin se oli soittanut mun miehen työpuhelimeen... Ei ole sellainen olo ainakaan, että mut olisi jätetty yksin tämän asian kanssa! Jännittää niin että mahasta ottaa, vielä muutama tunti. Tavallaan onni, että on joulun aika. Ei tarvitse kohdata ihmisiä vielä pitkiin aikoihin, kun voi vedota joulukiireisiin.

Lady Bug yritystä 05/15, km12/16, toinen toiveissa

Nyt vaan pitäis suunnitella mitä seuraavaksi tekee... gyne soitti tunti sitten. Laittoi mulle lähetteen amh ja prolaktiini verikokeeseen. Ne on ainoat mitä multa ei oo vielä katottu... MIehelle pitäis sitä simppatestiä sitte suunnitella. Mutta sovittiin että tehdään se sitten vasta tammikuussa kun on kaikki joulut, uudetvuodet ja loppiaiset alta pois niin on helpompi sitte viedä näyte labraan kun ei oo mitään joulusulkuja yms.

Nyt vaan pitäis miettiä ottaako tän kierron letroja vai antaako vaan olla... eka ajattelin että pidetään nyt taukokierto ku uudeksivuodeksi tulee yövieraita ja mulla ovis just sillon mutta nyt näyttää siltä että se peruuntuu joten ehkä sittenkin onnistuu..hmm..

Viima, kimppaan helinäkeijua

Pätkis ja Alina, suuret pahoittelut Kp1:stä!

LaraS, ei meillä oo tapana juhlia uutta vuotta sen kummemmin, mutta saatan nauttia lasin, kaksi viiniä. Uuden vuoden taikaa toivon teille!

Lady bug, tsemppiä gynekäyntiin!

Oi, ihanaa onnea viima'!!!'! <3<3<3
Minä täällä kanarialla paistattelen ja netti ei oikein meinaa toimia niin nyt vasta pääsin keskuuteenne ;)
Mä tein aamulla testin ja minusta se oli ihan puhdas nega... menkkoja odottelen alkavaksi 24.12. että saas nähdä :D mitään oireita ei ainakaan ole, että tuskin tässä on raskauduttu... mut testataan sit uudelleen jos menkkoja ei näy :)

Pahoittelut tädin vierailuista!

Lady bug tsemppiä!

Viima onnea!

Taas testattu nega aamulla, tätiä odottelen saapuvaksi viim.torstaina.:sad001
Oireet vaan ihmetyttää mutta kaipa kuuntelen niitä liikaa. kauheet menkkajomot monta päivää, kaks viimestä yötä heränny tarkastaa alkoiko.oikealla puolella vihloo niin paljon,välillä koko maha kuin tulessa. vähä väliä juoksen pissalla.lämmöt koholla, tänään 36.8 korkein tähän asti. normi 36.3-36.5
Huonoa oloa muutenki mutta kai nää kaikki enteilee tätiä kun testit kerta negaa.

Kipsuli 28/30

Viima : Mulle sanoivat ettei saunassa saa käydä ?! Siis kun viimeks olin raskaana ( taysin naistenpolilta sanoivat)

Uskaltaisko sitä huomenna eli dpo11 testata apteekin ultra testillä? Taidan hakea kyllä pc:n liuskatkin kaapista.

Kipsulille pahoittelut negasta :/
Pahoittelut pätkikselle ja alinalle menkoista :/

Välillä oon varma että ei tärpännyt ja välillä taas varma että tärppäs. Piinavia päiviä nänä tämmöset.

Hitsi kun lähti viesti nopeasti, ennenkuin ehdin lukea kaikkia edes, Siis iso kiitos tsempeistä uuteen kiertoon!! :) Kävin lääkärissä tänään, ja sain verikokeita ja lähetteen gynelle. Olipa inhaa että teki sisätutkimuksen vaikka mulla on menkat.. yökk..
Kaiken kaikkiaan oon tosi tyytyväinen, vaikka tämäkin ehdotteli laihtumista... no se projekti on tässä menoillaan kokoaika joten check :D toivottavasti ne ei löydä siellä gynellä mitään et oliskin vaan tästä möhömahastumisesta tämä joten voisin sen sit ite korjaa urheilemalla ja tällä ruokavaliollani.. :)

Lady Bug onpa hienoa, että olivat nähneet vaivaa ja tavoittivat sut :) toivottavasti menee hyvin ja pääset fyysisestikin toipumaan. Jaksamista!

Toiveissa rentouttavaa lomailua :rendeer sieltä sitten plussanneena takaisin :wink

Kipsuli kurja nega :sorry: mutta voihan se vielä oireiden mukaiseksi plussaksi muuttua :happy:

Junibea tsemppiä piinapäiviin :Heartred ja olisipa oikein tuhti ja pysyvä ++++

MamaMee yyäh, en kyllä haluis ketään mun menkkatuheroon tökkimään :dead:
Toivottavasti sulla elämäntaparemontti tuo toivotun tuloksen! :)

Pakko kysyä mamamee, että millä perustelivat sauna kieltoa? En ole koskaan kuullutkaan eikä kukaan ole ikinä mitään sanonut asiasta tässä.. öö.. yli 9v aikana. Asiakkaana ollaan oltu Hki Naistenklinikalla ja Kättärillä. T:himosaunoja :grin

Olisi se täti jättänyt nyt tulematta teille alina ja Pätkis.

Toiveissa, plussat tuot sieltä sitten kotia ;)

Tsemppiä ja voimia kaikille jotka täällä äänessä on..

Ja vähän omaa napailua/kuulumisia
Täällä ois ylihuomenna folli ultra ja kyllä nimittäin jännittää. ei oikein uskalla ajatella juuri mitään se on niin 50/50 tulos..
Mutta jotain ehkä tapahtuu.,(älä varoitus )
On käynyt olemaan "limoja" aiemmin olen ollut niin kuiva kuin aavikko kettu..
Miestö olen pidätellyt jotta olisi se kaikkein paras mahdollinen tulos.
Mutta..

Takaisin