Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pätkis, jospa tää viimesin testi olikin se maanantaikappale, eikä ne joissa hienosti viivan alkua pilkotti. Tsemppiä ja innolla odottelen maanantain testiä! :)

Julianna, hitsi kun inssipäivästä tulikin stressin täyteinen, toivottavasti äitisi voi jo paremmin. Ja toivottavasti inssi siitä huolimatta toisi toivotun tuloksen! :)

Tsemppiä, hyvää joulun odotusta sekä Plussatuulia kaikille!! :)

Anteeksi omanapailut tänään :oops: oon ihan varma, että aamun testi oli joku susi. Toisaalta onhan noita oireitakin ollut jo monena päivänä...

On siis dpo12, pahoinvointia muutamia päiviä, eggiksiä parina päivänä ja nännit olleet arat kans useamman päivän.

Mies kysyi aamulla (tai aamuyötähän se vielä oli), kun kakoilin vessan lavuaarilla, että mitäs sinä siellä kakistelet. Sanoin, että en tiiä. Tuo 2-viivainen testi tuli vasta monta tuntia sen jälkeen ja mies jo töissä.

Aamuinen testi on kai 15miu herkkyyksinen, teen varmaan iltamassa vielä uuden. Toisenmallinen testi oli nega, vähemmän herkkä varmaan. Miten se apteekin testi, kannattaako hakee, jos on herkempi??
Sit kai kerron jo miehellekin, vaikka on aikaista (3+3/4). Surraan sit yhdessä, jos huonosti käy. Ja kaipa voisin edes olla tyytyväinen, että sen toisenkin viivan olen onnistunu ees kerran saamaan.:shy:

Pätkis: ihan todella syvältä kun näkyi jo noin hyvä viiva!! toivottavasti tämän aamuinen testi oli susi ja saat vielä plussan,heti hihkuin että meilläkin on vielätoivoa kun sinä plussasit kun samoissa on menty tän yritysajan kanssa. Toivon todella että sat kunnon plussan seuraavaan testiin!!!
LaraS: jännä testi kyllä,myt selkee värillinen viiva siellä on,tee ihmeessä uusi testi illalla, jännittää!!!
Untuvainen: kuulostaa niin tutulta ana välillä, tuo on niin tylsää ja yritäppä siinä olla vetämättä hernettä kun olisi just se hetki kun pitäisi ehdottomasti saada :love022!!!
Junibea. pysykööt yrjötauti kaukana,sitä ei toivo kenellekkään :puke
Diabolicat
ihana kun pidät kuitenkin naapuristasi huolta jos on jtn hälyyttävää. itse taas tuntuu että nään vaikken halusi niin kaikki raskaana olevat jo kilometrin päästä..

Mää jännään Laran testiä, mihinkäs aikaan voi tuloksia tulla katsomaan? Mun pitäs oparia kirjottaa mutta ajatus ei oikein luista..
huono olo edelleen, mutta ei niin huono että oksettais.. tietäs nyt onko tää tautia vai ei niin pystys suunnitteleen viikonlopun menot..

Junibea menee n. klo 18 saakka, jos pystyn sinne asti pidättelemään pissiä :rolleyes: tosin PC testit on ilmeisesti 25miu niin tokko näkyy vaikka oliskin oikee plussa :nailbiting:

Tsemppiä Pätkis ja LaraS. Kyllä mä molemmila ne viivat näin selkeesti et luulen pätkiksen kantsis tehä vaan aamupissasta se testi :)

Mulla kp45 ja menkat 15pv myöhässä. En oo testannut. Jos tuolla joku salamatkustaja on, niin olkoon sit.. :) kerkeen sen testaa myöhemminkin :)

Myy kiitos kysymästä.. hyvää kuuluu muuten mutta vauvarintamalla ei edelleenkään mitään uutta. 3 vuotta ilman plussan plussaa. 4 ivf jo takana. Pakkaseen ei koskaan saada mitään niin menee tämäkin sitten vaikeimman ja kalleimman kautta. Siirtoon on onneksi aina päästy.

Toivottavasti ette ivfään asti joudu vaan plussa tulis ennen sitä. Tai ainakin että plussaisitte heti ekasta kerrasta niinkuin Murkku. :happy:

No niin.. Siinäpä sitten testejä tiirattavaksi. Ylin on o-testi, hento viiva siinä. Toiseksi ylin samanlainen kuin aamuinen - hyvällä mielikuvituksella joku haitula siinä kääntökuvassa erottuu. Or not. Toiseksi alin kiinatesti myös ja alin PC liuska.
Eipä kovin rohkaisevaa :/ mutta oli laimea virtsa alle 4h rakkoajalla. Aamulla uutta testiä, tai ensi viikolla, jos ei tätiä näy... Niinku malttais :hilarious:

Liitteet

• IMG_20161216_182803.jpg
    IMG_20161216_182803.jpg
    366.4 KB · Katsottu: 276
  • IMG_20161216_182927~2.jpg
    IMG_20161216_182927~2.jpg
    401.8 KB · Katsottu: 260
Lara: mikä dpo sulla olikaan? Ei kyllä mun silmät nää muuta ku ovistestissä viivan.. mut toivottavasti aamulla ois enemmän nähtävää <3

Junibea kp27/dpo12. Tiistaille menkkoja ennustaa kalenteri. En minäkään nää niissä mitään, taisi olla susi mun aamuinen testi. Oudosti se viiva "siirtyikin", ni en vielä vaunuostoksille kerinnyt :hilarious: silti tietty harmittaa :sorry:

Onhan niissä se yks ainakin :grin

Niin ja siis mulla pitkässä kierrossa otettiin hcg verestä, oli alle 1, eli mun lähtötasokin on matala :bookworm: Näin sitä itselleen (turhaa??) toivoa valaa... :smiley-ashamed005

Ai hitsi, yks miete vielä... Jos en olisi tota aamun testiä katsellut ennen 5min määräaikaa, niin en olis nähnyt sitä viivan kummallista käytöstä. Ja varmaan juhlisin plussaa :oops: huomenna silmät kiinni ja kello 5 min hälylle soimaan :rolleyes:

Oi täällähän tulee kohta kunnolla plussia :rolleyes:
Toivottavasti mahdollisimman moni saa sen parhaan joululahjan, plussan tikkuun! ++++

Mulle womanlog ennustaa tiistaille ovista, kahdessa viime kierrossa ollu sama kp eli 14. En tilannu tikkuja joten ihan "sokkona" mennään tämä kierto. Mies ei oo ollu kovinkaa innostunu lähetteestä Oysiin ja passituksesta siemennesteen tutkimiseen, niin en tiiä tuleeko tästä koko hommasta enää mitään vai luovutetaanko jo hyvissä ajoin ennenku vaan sattuu enemmän.

Triana kp10/25, ja vieläki tuhruttaa :shifty:

Triana Jospa miehesi tarvii vähän aikaa asian prosessointiin. Hänelläkin varmaan on se pelko, että syy on itsessä. Keskustelkaa asiasta, miettikää vaihtoehtoja... Niin moni kuitenkin saa hoitojen kautta lapsen. Onhan se raskasta ja vie rahaa ja aikaa. Mutta tuleeko myöhemmin katumus, jos ei edes yritä. Näitä asioita kannattaa pohtia ja niistä jutella. Toivotaan, että tästä kierrosta teillä tärppää ja ei tarvitsekaan mennä polkua pidemmälle :) jaksamista! :Heartred

Triana, anna miehen hetki miettiä asiaa itsekseen, meillä myös mies ei ollut innoissaan menossa simppojatutkimaan silloin kun siitä ekan kerran lääkärin toimesta puhuttiin, meni itseasiassa vuosi ennen kuin miehen simpat tutkittiin. Miehet tarvitsevat vain enemmän aikaa sulatella näitä asioita. Tsemppiä sinne!

Takaisin