Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mamamee: minulla kuume tulevan ovulaation aikaan teki myös vuosi sitten sen että kierto heitti ihan höränpyllyä ja pisti kaiken sekaisin. Ja onneksi on tosiaan lääkäriaika. Jospa olisi oikein osaava lääkäri.
Toiveissa: oi, ihanaa reissua!!!!!
Myy jospa folliultrassa olisi kunnon johtofolli ja pääsisit pian muihin ultriin ;)

On. Montako päivää yleensä clearbluen ovistesti näyttää vilkkuvaa hymynaamaa ennen pysyvää? Oli pakko turvautua noihin, kun tilaamani testit ei kerinny tulla.
Tänään kp11 tuli vilkkuva hymynaama. Pohdiskelen vaan sitä että josko ovis osuis nyt ma-pe niin ensimmäinen inssi pystyttäis tehdä. Jännittää kyl niiiiiiiin paljon!
Eka kerta kun olisi edes mahdollista raskautua (lahjasiittiöillä) näin yk32. :)

Meitä tais tosiaan olla useampia joilla sattu ovisplussa perjantaille. :happy: Onkin mukava jännätä yhdessä, mutta toisaalta menkat osuu just joululle sit jos on tullakseen :bored: Mulla on korkealla toivo.. mutta äkkiä se toivo hiipuu kun dpo:t ylittää numeron 7.. mulla alkaa oireet hiipiä heti kiinnittymisen jälkeen.. ja viime kierrossakin tiesin että ei tärpännyt.. silti piti mennä testaamaan.. tässä kierrossa aattelin testata vasta kun siihen on aihetta (tosin niin oon sanonut joka kerta ja aina testannut liian aikaisin =/ )

Julianna: Mulla ei ole mitään tietoa noista testeistä. Toivottavasti inssi pystytään tekemään =)

Muokattu viimeksi:
Julianna: toivottavasti pääsette ensimmäiseen inssiin!!!!! :smiley-angelic001
Junibea: Täällä sama,aina vannon etten tetaile liian aikaisin mut sit kuitenkin sorrun,nyt kyl on toiveita kun tallettelut osui hyvin kohdalleen.
Minulla on kystakontrolli lapsettomuuslääkärillä 22.12 eli dpo.12, näkyiskö tuolloin ultrassa jos pieni olis tarrannut kiinni?
sitä siis mietin, että kannattaako testailla sitä ennen? tosin yleensä minulla alkaa tuhruttelu jo dpo 11. mut mietin et jos siinä sais varmuuden niin malttaisko olla testailematta ennen sitä.

Valitettavasti ultralla raskaus voidaan havaita aikaisintaan vasta 5+ viikoilla ja silloinkaan ei välttämättä vielä näy mitään

Elaffy, kiitos tiedosta, siis saan hyvän syyn testailla jo aiemmin , jos en malta olla testaamatta:grin
ultrasta ei varmaan ole kuitenkaan mitään haittaa jos sattuisi että on kiinnittynyt? (tyhmiä kyselen,sori:p)

Ultrassa käyty ja lääkäri veikkasi oviksen 2pv sisään tapahtuvaksi. Löytyi yksi johtofolliikkeli oikealla 18 ja limis 10, kuulema hyvältä näytti.
Itsellä ei ole mtn tietoa mitä noiden pitäisi/kannattaisi olla??

Lääkäri oli ehkä liiankin luottavainen ekan inssin suhteen, itse en onnistumiseen niinkään usko.
Ikäväkseen tytöllä nousi aamusta korkea kuume, toivotaan ettei itselle tarttuisi nyt ekan hoidon aikaan.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja plussatuulia ketjuun puuuuuuh!:)

Pää meinaa tehdä kepposet taas, kaiken maailman oireita ja nippailuja kuuntelee.:banghead:
Pari päivää närästänyt, mua ei ikinä närästä normaalisti..eilen nippas vasemmalle alavatsaan. menkkajomottelua, turvotusta, huonoa oloa ja voi juma mikä palelukohtaus oli eilen illalla.o_O nukahdin kahden peiton alle paljon normaalia aikasemmin, 3veetä olin laittamassa nukkumaan ja nukahdin itsekkin. :rolleyes:
Iltapalan olin syöny kasilta ja puolen yön aikaan oli kamala nälkä ja oli pakko nousta syömään pari leipää. voi kamala. :grin 10 päivän päästä potäis viim.kurvata täti kylään, just ennen joulua murr.

Kipsuli kp20/28-30

Triana voi köhnä noita sun kipuja :/ Kiva, että pääsit pikkujouluilemaan ja irtiottoa vähän riipasemaan. Kummasti tuo uutta energiaa :) Mulla sama tunne, että luomusti on turha odotella tulosta. Siksi nuo "turhat" lääkärikäynnit ahdistaa.. Voimia jatkojen odotteluun :Heartred

Junttura Just viime viikolla pohdin, et mitähän sun tilanteeseen kuuluu. Kuulostaa mahtavan hyvältä! Toivon kovasti ++++ ja oispa ihanaa, että molemmat olisi napakasti vöissä syliin asti :love017

Helinä Nyt kuulostaa hyvältä! Onkin sulla pitkän pakkotauon jälkeen kiva saada kivojakin oireita. Nyt hirmusesti ++++

Ilpuri Kiva kuulla sustakin :) harmi, että kiirettä ja stressiä on :/ toivotaan, että alkaisi pian helpottaa! Jaksamista :Heartred Ja tietty ++++

Ms.Lemon nyt kuulostaa nollaaminen hyvältä :) sitä tiukkaa linjaa kerkii viel pitää, väliin on hyvä hölläillä :) Täällä myös vuosi tässä kuussa tulee. Jospa ensi vuonna saataisiin kumpikin (kuten muutkin täällä) pienokaiset :love017

Myy talletteluonnea!!

Muillekin (teitähän olikin nyt hirmu monta :joyful:) o+ saaneille lykkyä!!

Julianna hyvät ultrakuulumiset :) nyt vaan onnea matkaan, että ei iske kuumetauti ja ivf mahdollistuu sekä tuo toivotun tuloksen! ++++

Kipsuli toivottavasti täti älyää kurvata ohi tarkoituksella ++++

Julianna toivottavasti pääsette ensimmäiseen inssiin. Toivottavasti sinä pysyt myös terveenä.

Plussa tuulia kaikille!

Jes! odotettu täti tuli kylään.
Mikä on teidän mielestä runsas vuoto, jotta voi sanoa, että on se kp 1??
Onko teillä mennyt useampi päivä tuhrutellessa.

En kyllä sanoisi, että vielä on kp1.

(Tyhmiä kysyn)

Näin unta, että Unkarista testit ostin ja ne näytti hyvin tarkkaa mikä vaihe milloinkin menossa :D :D

Vaapukkamaa onnea kp1 :) ite lasken kp1 siitä, kun joutuu käyttämään (mini imukyky) tamponia, eli pelkkä pikkarinsuoja ei riitä. Joskus vaikea määritellä, jos on kokonaisuudessaan niukkavuotoinen kierto.

Vaapukkamaa: Laskisin kp1 sitten kun vuotoa on sen verran ettei pikkuhousunsuoja enää riitä. Mulla ollu nyt kaksi viimeisintä kiertoa sellaista että on tuhrutellu 3-4päivää ennenku vuoto on alkanu kunnolla...se on tosi ärsyttävää..

Julianna: Sulla tilanne vaikuttaa tosi hyvältä. Ainakin limakalvo on ihan ihanteellisissa mitoissa. Pitäis olla sen 10mm oviksen aikoihin. Follit on yleensä kypsiä kun ne on sen 18mm tai enemmän. :)

on: täällä ei mitään erikoista mihinkään suuntaan. Ihan samanlaista ku kaikissa muissakin nega kierroissa. Saa nähdä kuinka ne menkat sitten tulee kun en ottanut terolutia tähän kiertoon.

Pätkis dpo 8

Täällä onkin monilla piinapäivät käsillä :) Toivotaan rutkasti plussia!!!!

Kipsulilla on kyllä tukku lupaavia oireita siellä :)

Toivottavasti Julianna aikataulut natsaa ja pääsette inssiin!! :drunken_smilie

Itellä tylsä vaihe kiertoa menossa, kp 7. Loppuviikosta taidan alkaa ovista testailemaan ja sitten vaan ukonkaatoon mars:sex

Toiveissa, miksipäs ei... Eihän se nyt hirveän kauas siitä 48h heitä... Ja nekin on vaan keskiarvoja minkä sisällä useimmiten irtoaa. :)

Takaisin