Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Vaapukkamaa, mulle määrättiin 2tbl letroja viitenä päivänä kun en ovuloinut. Jos on seurantaultra, niin sinunakin ottaisin 2tbl jos ei tosiaan omaa ovista tule. Letroilla on kuulemma melko pieni riski useampaan folliin, vaikka annostus olisikin isompi :)

Plussatuulia ketjuun! :wav:wav

Omaa napaa, oiskos minullakin nyt o-plussa? Kolmelta testasin niin ei ihan ollut mun nyt testi näytti tältä

Liitteet

• IMG_20161209_190053.jpg
    IMG_20161209_190053.jpg
    856.3 KB · Katsottu: 215
Mahtaakohan täällä olla ketään joka olis testaamassa suurinpiirtein samoihin aikoihin mun kanssa? Nyt olis dpo 5 ja ajattelin testiä ens viikon perjantaina. :)

Toiveissa <3

Kenen valmistajan ovistikku tuo pinkki on?
Miula on todennäköisesti niitä samoja, sain ystävältä ne ja ohjeita ei ole, eikä tietoa kuinka herkkä o testi kyseessä.
en kehtaisi nakata niitä roskiikaan.

Oioi...
Siinä vasta onkin kun jouluna joko ihana lahja tai sitten ei...
Tsemppiä sinne! Ja muihin testailujen ajankohtiin kans!

Komea o-plussa Helinä!

Pätkis mä testaisin vasta ens viikon lopulla muuten mut ehkä kuitenkin jo aiemmin kun ollaan lähdössä reissuun ni tietää sit ruokien ja juomien suhteen..

Helinällä niiiiiin Plus!!!

pätkis Täällä myös dpo5. Testaillaan kimpassa, jee!!

Elaffy tsempit! Toivotaan ++++ :santa

Bambi niin tää on sellaista tasapainoilua :hungover: miehet ei sitä ymmärrä ja täällä oli keskustelut tänään... Huomenna pikkujoulut ja semmoinen fiilis, että aivan sama. Muutamat glögit ja drinksut ei sitä mun pco: n tuomaa pa*kaa korjaa, ni miksi en ottaisi :meh: tympii kaikki tsemppaaminen, kun tulosta ei tule :sour:

**muoks** miten monta pv oviksen jälkeen on o-tikku hailura/näkymätön? Miten pian kiinnittymisen jälkeen o- tikku tummuu??

Muokattu viimeksi:
Onko kellään tietoa vaikuttaako psoriasis ivf-hoitojen antamiseen?

Tuun tuolta ivf-ketjusta taas huutelemaan. Minulla on sekä iho- että nivelpsori eikä ole vaikuttanut siihen, että ollaan saatu ivf-hoitoja, eikä itse hoitoihin millään lailla. Minä saan pidettyä kipuni hallinnassa maidoton-gluteeniton-soijaton -ruokavaliolla. Eikä hoidot vaikuttaneet niveliini mitenkään.

Vaapukkamaa tuo pinkki on joku apteekin oma ovistesti :) en oo ku yhen sellasen tehny aiemmin ja sillon ainaski näytti nii negaa ku olla ja voi eli ihan luotettavana pidän. mullakaa ei oo tohon tallessa sitä lappua et kuinka herkkä toi on muy nyt näyttäs et samaa luokkaa ku noi raskauskeijun liuskat :)

Täällä on ihan järjetöntä kipua munasarjoissa :eek: Ei mulla ovis yleensäkään tuu huomaamatta mut heräsin yölläki useamman kerran juilimiseen.. ja nyt tuntuu tosi pahalta ku likkuu vähän sopimattomaan suuntaan.. Eilen saatiin ovisplussa jo hyödynnettyä mutta meinaan kyllä tänäänkin kaataa miehen ja varalta vielä huomenna kun se ovisplussa tuli niin myöhään illalla. :rolleyes:

Täällä taas viikon tauon jälkeen. Tosiaan negan testasin viime lauantaina ja juhlittiin kaverin kans railakkaasti pikkujouluja :p Keskiviikkona kp1 ja yrityskierto 17 käyntiin. Ei oo toiveita tähänkää kiertoon ku sen verran kipeet menkat ollu taas että maksimit menee buranaa+panadolia/panacodia. Ja siis toivon oon menettäny jo kokonaan, sen vaan jotenki tuntee ja tietää että luomusti ei voi raskautua. Wishiltä tilaamat ovistestit ei tullu, ainoa paketti ikinä mikä sieltä on jääny tulematta :sour: Joten ei oo testejä enkä tiiä huvittaako enää tilatakaan. Tiistaina aika gynelle ja oon tällä kertaa pessimistinen niin ei pety. Joka kerta ootan innolla ultria että jes, nyt selviää jotain ja pääsen lisätutkimuksiin/hoitoihin/leikkaukseen, mutta ei... Anteeksi pitkä omanapailu, mä oon vaan niin loppu jo tähän hommaan :smiley-angry017

Triana kp 4/25

Junibea, hyvältä kuulostaa! :)

Triana, voimia sinne! <3

LaraS, mä sain oviplussa vasta kun olin plussannut raskaustestissä. Että ei se kovin aikaisin välttämättä näytä se ovistikku raskautta.

Elaffy, toivottavasti saatte ihanan plussan joululahjaksi! <3

On: väsymystä edelleen. Päivittäin käyn lukemassa, kirjoittaa ei oikein jaksa... ehkä keväämmällä sitten :)

Muurahainen ja pikkuinen 12+6

Oon tippunu ihan kärryiltä! Uusiakin tullut mukaan jutustelemaan, tervetuloa! Myös uusvanhalle Elaffylle tervetuloa, toivottavasti tärppäis pian :)

Törkeästi kaivelen nyt vain omaan napanöyhtää... Meidän tilanne on tässäkin kierrossa lääkärin mukaan "paperilla" ihanteellinen. Meille tehtiin tähän kiertoon hormonituettu pakastealkion siirto eli söin letroja kp2-6 ja pistin yhden menopur piikin kp7. Limis oli ennen ovista lähes 10mm (kiitos vehnänalkioöljyn ja greippimehun) ja ovulaatio varmistettiin vielä pregnyl piikillä kp14. Alkiot sulatettiin ja niitä viljeltiin laboratoriossa kolme lisäpäivää. Kolmesta sulatetusta alkiosta kaksi jatko hyvin kehitystään. Siirto tehtiin kp19. Siirrettiin kaksi alkiota, joista toinen oli morula ja toinen varhainen blastokysti. Otin ens viikon lomaa töistä ja aion nauttia joka hetkestä :) viikon päästä sunnuntaina olis r-testin aika.

Takaisin