Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Junttura, kuulostaa niin hyvältä kaikki, niin limis, alkiot sekä loma! Tsemppiä, rentouttavia ja luottavaisia hetkiä, sekä tarrasukkia pienille alkioille! Oispa tein vuoro jo vihdoinkin! :Heartred

Ihana suunnitelma Junttura! Toivottavasti teillä on muutaman viikon päästä ultrassa ihana yllätys ja siellä löisikin kaksi sydäntä! ♡♡

Uusvanha.. :D Niin no, on täällä tullut roikuttua jokunen vuosi mukana. Kaikella on tarkoituksensa, vaikka toki mielellään sitä pian täältä pois pääsisi.. :D

Oikein paljon tsemppiä Juntturalle! :-)

Onnea ovisplussista, nyt sitten jännäämään toisensortin plussia! :-)

On: Hyviä puolia etsiäkseni tästä projektista; söin eilen oikein maittavaa sushia, kolmet pikkujoulut tulossa! Ja kyllä, aion nauttia punkkua ja pari sidukkaa! :-) Tietysti taka-alalla kokoajan tieto, et tässä kuussa yritystä vuosi täynnä, mutta ihanaa kun on välillä muutakin mietittävää! :-)

Juntturalle paljon paljon tsemppiä!
Lemon nauti pikkujouluiata :) Hyvä ruokaa ja juomaa.

Terot popsittu ja nyt odotan tätiä kylään innolla, tänne osoitteeseen voitte myös teidät tädit käännyttää nyt olen hyvin vastaan ottavainen..

Juntturalle paljon tsemppiä <3
Täällä jäi tallettelut tähän aamuun eilisiltana tehdyn ovisplussan jälkeen.. harmittaa että ei talleteltu ennen ovista kun tyylii viittä päivää ennen :( plaah! onko nyt niin et jos tänää ovistikku näyttää negaa eilisen plussan jälkeen niin ovis on jo tapahtunut eli on jo myöhästä talletella?

Toiveissa: Jos eilinen oli sun eka positiivinen ovisplussa päivä niin ei ole liian myöhäistä talletella tänään. Munasolu irtoaa vasta 24-48tuntia plussan jälkeen.

Täällähän onkin nyt useampi joilla eilen oli ovisplussa päivä:)
Toivottavasti tallettelut tuottaa ihanaakin ihanammat joululahjat.
Ällävaro ja napaa
Täällä ensimmäistä kertaa ikinä tiedän nyt kirjaimellisesti mitä se egg white on, valahteli nimittäin ihan pönttöön asti,:grin aiemmin ei oo ollu oikein kunnon ovislimoja. Monesta se ihminen voi olla iloinen, kun hyvistä limoistakin :grin:grin ja tallettelutkin osu toivottavasti nappiin, eilen ja tänään. Jos mies innostuu ni vielä huomenna.

Heippa pitkästä aikaa!

Oon tässä nyt useamman viikon taustalla seuraillut, toki joka päivä oon lukenu teidän kuulumisia. suuret pahoittelut menkoista ja negoista! En nyt jaksa alkaa jokaiselle erikseen kommentoimaan, paitsi ihana kuulla Juntturasta mikä tilanne on, just eilen mietin et mikä on tilanne!

Mulla on ollut ihan uskomattoman kiireiset pari viikkoa ja vielä jouluun asti kyllä lennetään kovastikin, joten uskon että tauolle palaan kunhan olen nyt käynyt väliaikatilanteen päivittämässä.

Odotin et mun ovis päivä ois ollu viime torstaina, mut varmaan tässä nämä työkiireet ja muut stressit nyt siirti sitä. Eli tänään vasta sain ovisplussan sb:n digiin jota nyt päätin testata ekaa kertaa. Kolme päivää näytti vilkkuvaa naamaa ja toki on nyt hyödynnettykin. Limoja on ollu jo ainakin 4 päivää. Tänään siis on kp18, dpo0 on siis huomenna ja tähän mennessä on tallennettu dpo -3,-4 ja -5. Tänään vielä tallennetaan ja varmaan huomennakin, ja eilen ei jaksanu kun meinaa nukahtaa istualleen. Ihan hullua.
Mä en tiiä et mitä mun hajuaistille on tapahtunut, koko ajan haistan kaiken ihan hullun tarkasti. Samoin on muitakin "raskausoireita". Ja näitä on ollu siis useita viikkoja, ei vaan nyt oviksen aikaan.
Harmittaa kun kierto nyt venyy vissiin 32 päivään. Mut voipi olla et joulunpyhinä menkat sit alkaa, mutta aion kyllä varmaan testata aattona. Ens keskiviikkona oon menossa kilpparikontrolliin, katotaan mitä siellä sanotaan.
Mun mieliala on ollut tosi vaihteleva, välillä tuntuu että sydän revitään irti ja välillä on ihan ok. Mut siis aika monena päivänä tulee kyllä itkeä tihrustettua. Mut joo, ihanaa et joulu tulee ja sitä oon tässä valmistellut, oon leiponut paljon ja maanantaina teen laatikoita. Varmaan sit kunhan jään joululomalle tännekin ehdin paremmin kirjoittaa.

Ihanat plussatuulet tänne, tyhjätkää tämä ketju!

Plussatuulia kaikille <3 toivotaan kaikille sitä parasta mahdollista joululahjaa!

On; täällä ovisplussa bongattu siis perjantai-iltana. torstaina oli vielä nega... Tallettelua oli lauantaina aamulla ja tänään aamulla... ennen ovisplussaa oli tuskin mitään tallessa ku edellinen tallettelu oli 4 tai 5 pvää siitä :/
Nyt alkaa sit taas se piinailu... perjantaina lennetään ulkomaille niin mukava sit siellä piinailla ja oottaa menkkoja alkavaksi... :D jotenki on kyl sellanen olo että ei oo voinu tärpätä :( huomenna ajattelin soittaa verikoeaikaa kilppariarvoihi!

Toiveissa: toivotaan että jää menkat saapumatta ja saatkin ihanimman joululahjan. Oletteko joulun reissussa?
Ilpurille ihanaa joulumieltä ja stressitöntä lomaa,jospa sielläkin plussa tulisi aattona.
Ms. Lemon ihanaa kun saa välillä muuta ajateltavaa,nauti ihmeessä pikkujouluista, kyllä välillä pitää saada irrotellakin, ettei menisi kaikki aika näitä asioita pohtiessa.
Vaapukkamaalle: toivotaan nyt sitä tätiä pikaisesti kylään.

Jouluisia plussatuulia :)

Tervehdys kaikille tasapuolisesti täältä " palsta tauolta".. Musta kyllä tuntuu etten missään tauolla ole ollutkaan, kun löydän itseni täältä tuon tuosta kurkkimasta, että mitäs uutta tänne on kirjoiteltu :D En malta senkään takia pysytellä poissa, kun oma tilanne on perin eriskummallinen! tänään kp40 ja menkat 10 pv myöhässä.. Ei oo ikuna menny kp32 yli !!! siis tottakai ymmärrän/ tiedän että tälläinen on mahdollista, kuin myös anovulatorinen kierto, enkä myöskään bongannut ovista tässä kierrossa laisinkaan.. Summailin yhteen, että ei mulla oikein oo koskaan ollut ongelmia kiertojen kanssa ( ikää 33v) eikä vajaatoiminta oo koskaan heilutellut mun kiertoa hoitamattomana eikä nyt kun oon lääkityksellä, ettei se kai sekään voi olla ?! lihonnut kyllä oon, sitä työstän tässä .. mut on kerrassaan outoa.. mulla on lääkäri varattuna ennen joulua ja toivottavasti saisin apuja sieltä.. mut tavallaan oon jumissa kunnes uus kierto alkaa tai raskaustesti näyttäis plussaa. Muutaman negan oon testannu ja en jaksais uskoa että olisin raskaana kyllä.. Mietin että ens kiertoon otan vitexin käyttöön..

Mamamee: onpas siellä nyt kummallinen tilanne :/, jospa saisit viimeistään lääkärissä avun,toki eniten toivotaan että plussaksi muuttuisi!!!
Itselläni kierrot heittelee monestikkin,mutta onkin temppuilleet kokoajan jätettyäni pillerit. Jospa tämä oli vain ovuloimaton kierto ja kierrtot palaisi ruotuun pian.

Helinäkeiju : mietinkin et täytyykö mun osata itse kysyä tk lääkäriltä jotai tiettyä lääkettä tähän tai verikokeet tms? Mun lääkäri usein vähättelee ja jättää tutkimatta ja sit kun olen mennyt toiselle lääkärille niin on diagnoosit ja lääkityksen saanu.. on vähän sellainen olo että pitäs lähteä sinne tietoa tarpeeksi taskussa kun muuten se menee taas siihen että ^ laihduta ja aika parantaa^ :D eli vinkkejä otetaan vastaan!

Mamamee: minulla ainakin vaikuttaa luultavasti stressi kiertoihin myös tosi paljon,aina ovis tullut myöhään,kesälomalla heinäkuussa, kun ei ollut stressiä sain oviksen kiinni sit kp.16 jo joka minulle aikaista (normi kp.20-30 välillä) sekä olin ollut vähähiilarisella kesäkuun.
Nyt myös olin menkoista asti syömättä karkkia tmv herkkuja juurikaan ja ovis tuli jo kp.17 en sit tiedä onko sillä oikeasti isoa vaikutusta vai sattumaa.
Jos kiertosi venyy edelleen, niin voisit pyytää esim. terolutit jotta pääsisit uuteen kiertoon, kunhan raskaus on ensin poissuljettu.
Tuohon vajaatoimintaan en osaa sanoa mitään kun ei ole itsellä mitään tietoa niistä.

Mulla kyllä varmasti kanssa tää stressi ja sairastelu vaikuttaa.. oon myös siistinyt mun ruokavaliota ja laihduttaakin pitää, joten varmasti nää on yksiä tekijöitä.. onneks pääsen sinne lääkäriin kuitenkin jos tarviikin apuja :)

Helinäkeiju; niinpä, sopiihan sitä lahjaa aina toivoa <3 ollaan joulun yli reissussa 25.pv lähdetään kotia kohti! :)

Junttura, nyt kaikki pikaliimat, tarrasukat, -bodyt, kaikki mahdollinen tahmea pienille matkaan mukaan! ❤️

Monella on testit näyttäneet O+! Vikkeliä simppoja ja mehukkaita munasoluja! Jouluna sitten plussia r-testeihin!

Mamameelle toivon pikaista selvyyttä tilanteelle!

Ilpuri ❤️:hug013

Täällä kp7 ja eggikset :eek: Pre-seed pitäis tulla alkuviikosta. Pakko sitäkin kokeilla, kun ei oikein muutakaan voi. Keskiviikkona taas folliultra.

Kiitti Myy82 [emoji9] mä kanssa aion ottaa pre-seedin käyttöön ja proge rasvan. Mut ihan ensin käyn siellä lääkärissä selvittämässä asioita :)

Takaisin