Heippa pitkästä aikaa!
Oon tässä nyt useamman viikon taustalla seuraillut, toki joka päivä oon lukenu teidän kuulumisia. suuret pahoittelut menkoista ja negoista! En nyt jaksa alkaa jokaiselle erikseen kommentoimaan, paitsi ihana kuulla Juntturasta mikä tilanne on, just eilen mietin et mikä on tilanne!
Mulla on ollut ihan uskomattoman kiireiset pari viikkoa ja vielä jouluun asti kyllä lennetään kovastikin, joten uskon että tauolle palaan kunhan olen nyt käynyt väliaikatilanteen päivittämässä.
Odotin et mun ovis päivä ois ollu viime torstaina, mut varmaan tässä nämä työkiireet ja muut stressit nyt siirti sitä. Eli tänään vasta sain ovisplussan sb:n digiin jota nyt päätin testata ekaa kertaa. Kolme päivää näytti vilkkuvaa naamaa ja toki on nyt hyödynnettykin. Limoja on ollu jo ainakin 4 päivää. Tänään siis on kp18, dpo0 on siis huomenna ja tähän mennessä on tallennettu dpo -3,-4 ja -5. Tänään vielä tallennetaan ja varmaan huomennakin, ja eilen ei jaksanu kun meinaa nukahtaa istualleen. Ihan hullua.
Mä en tiiä et mitä mun hajuaistille on tapahtunut, koko ajan haistan kaiken ihan hullun tarkasti. Samoin on muitakin "raskausoireita". Ja näitä on ollu siis useita viikkoja, ei vaan nyt oviksen aikaan.
Harmittaa kun kierto nyt venyy vissiin 32 päivään. Mut voipi olla et joulunpyhinä menkat sit alkaa, mutta aion kyllä varmaan testata aattona. Ens keskiviikkona oon menossa kilpparikontrolliin, katotaan mitä siellä sanotaan.
Mun mieliala on ollut tosi vaihteleva, välillä tuntuu että sydän revitään irti ja välillä on ihan ok. Mut siis aika monena päivänä tulee kyllä itkeä tihrustettua. Mut joo, ihanaa et joulu tulee ja sitä oon tässä valmistellut, oon leiponut paljon ja maanantaina teen laatikoita. Varmaan sit kunhan jään joululomalle tännekin ehdin paremmin kirjoittaa.
Ihanat plussatuulet tänne, tyhjätkää tämä ketju!