Ei tää voi olla näin vaikeeta!

vaapukkamaa: voithan tehdä niinkin että eka kolme päivää otat yhden tabletin ja 2 viimeistä päivää otat kaksi tablettia. Sitä mulle ehdotettiin tähän kiertoon. mutta päädyttiin sitte kuitenkin ottaa kaikki päivät 2tablettia.

Huh, tulipa jotenki päähän kuumeinen olo touhutessa ja lämpö on 37,1° :wideyed: muuten ei oo lenssuolo, niin tietysti toiveet hyppäsi taas monta pykälää.. :shy: aikaset dpo: t mihinkään "oireisiin" :sorry:

Rive pahoittelut :( toivottavasti saisitte joulukuussa plussa yllärin joululahjaks <3

LaraS on siellä mahista rahoitukseen mut mies ei halua ottaa lisää osamaksuja. Ymmärrän kyllä mutta mies ei myöskään halua antaa mun tehdä lisää töitä niin on vähän inhottava kun on niin kaksipiippunen juttu.. no pitää alkaa leikkaa kaikesta "turhasta" ja toivoa et saatais helmi-maaliskuulle rahat ja ehkä tässä voi vielä tulla positiivinen yllätys välissä lääkäri sanoi että ei se mahdottomuus ole. :)

Junibea tsemppiä stressaavan aikaan. Tuntuu että sitä on liikkeellä! Pitkiä yritys kyllä väsyttää mutta pitää vaan ajatella että joskus toivon mukaan jokainen sinne päämäärään pääsee<3

Kissankulta ehkä katseet seuraavassa kierrossa keho pääseekin yllättämään kun sitä ei odota nii sillon se tulee vai miten se klisee menee :D toivottavasti tulis plussa +

On. Täällä tänään pregnyl piikki eli huomenna ovis tänää sit illal ja huomenna illalla varmaan tallettelut ;) ja toivotaan parasta mutta henkisesti valmistaudun negaaan ja koitan siirtää suunnitelmat ivf ään :)

Jopsu kp10/26

Minä olen vähän alkanut miettiä munasolujen luovutusta. Tässä nyt tietysti on vielä yritys päällä ja varmaan yritetään vielä ensi kevätkin. Jos sitten alkaa näyttää siltä, ettei meille omia lapsia tule, voisin minä niitä ehkä muille edes antaa..

Rive, pahoittelut!
Tsemppiä kaikille, toivottavasti saadaan monta ylläriplussaa joululle ja viimeistään ensi vuonna ketju tyhjäksi
Olen taustaillut, mutta lukenut silti kaikkien kommentit. Olen koittanut laskea stressit minimiin, ei vaan tahdo millään onnistua kun töissä niin härdelliä.
Nyt näyttäisi ovistikut kuitenkin siltä että vkloppuna päästään vihdoin tallettelemaan ja uusi kierto on täällä oviksineen, Johan tässä onkin lokakuusta odotettu , sitten 22.12 onkin seurantaulta, josko kysta on lopullisesti kadonnut.
-Helinä kp 16

Vaapukkamaa, mulla aloitetaan annostuksena 1 tbl päivässä ja tosiaan tuo seurantaultra mullakin on heti ekaan letrokiertoon, joten pystytään sit nostamaan jos ei vastetta tule vielä yhdellä!

Jäi kuva kyydistä

Liitteet

• 1481266605925.jpg
    1481266605925.jpg
    39.6 KB · Katsottu: 264
Junibea väsymys on ihan luonnollista, kun onhan tää sellaista jatkuvaa toivon ja epätoivon vuorottelua. Teilläkin jo kamalan pitkä yritys takana :sorry: tsemppiä, uskotaan että kaikki tämä vielä palkitaan :Heartred

Kissankulta hyvä, että saat labrat ja on perusteellinen lääkäri :) jottei "turhaan" mitään lääkkeitä määrätä. Tietty sitä apua toivois mahdollisimman nopeasti. Toivotaan luomuplussaa "yllärinä" :wink

Bambi Täällä tsempataan sulle ++++

Vaapukkamaa Osuispa tähdet linjaan :) ja saisitpa letroilla ++++

Jopsu Ymmärrettävää tietty, ettei mies haluu osamaksuja roikkumaan. Onhan tässä vielä aikaa säästää :) ja kenties ne voikin sitten sijoittaa vaikka tän kierron jälkeen vaunuihin ;) ++++

Elaffy Samaa täälläkin pohdiskellut epätoivon hetkillä.. Toivotaan sulle kuitenkin omaakin pienokaista :Heartred

Helinä Jes!!! Tallettelun iloa ja positiivista tulosta :)

MM kurja nega, ainakin mun silmään näyttää siltä :sorry: onneksi pääset vielä tän vuoden puolella lääkärille! Jospa kyseessä on vaan satunnainen venähtänyt kierto, eikä sen kummempia ongelmia :Heartred

Joo.. onneksi pääsen vaikka sen tietää jo etukäteen että ne sanovat " se johtuu sinun vajaatoiminnasta ja laihduta" jotenkin tuntuu etukäteen jo turhalta edes mennä..

MamaMee Joo, painon pudotus (vaikka ylipaino olisi ihan lievääkin) on lääkäreiden perusmantra kaikkeen terveysongelmaan. Kummasti vaan on tosi (suoraan sanottuna) lihaviakin luomusti lisääntyneitä, joten ei se estekään ole. On ne tietyt riskit ja ongelmat ja blaa blaa blaa. Mutta mitä, jos joskus vaikka lääkäritkin kannustaisivat eikä aina vaan syyttelis.. Saattaisi tulla paremmin tulostakin. Itsesyytökset on monesti jo liiankin ankarat, ei siinä lisäsyyllistämistä tarvita.
I feel you, tsempit! :Heartred

Täälläkin ylipainoao_O Ovistikut loppu, nyt piinaillaan! Lämmöt oli nyt 36.8 tiiä sitte mitä meinaa vai meinaako mitään.:wtf: normi lämpö 36.2 suunnilleen. Just ennen jouluaattoa vois testailla jos ei täti sitä ennen kurvaile kylään.
Antteks omanapa:facepalm:

Kipsuli kp17/28-30

Ainakin Kipsuli ja Rive mietti pitkää o+ tikuissa (ja joillain se o+ vaan ei löydy). Kotitestin sivuilla on hyvin infoa aiheesta:
"..naisen LH-arvo on huipussaan normaalisti väliltä 15-80miu/ml. Ennen ovulaatiohuippua LH taso on 3-12miu/ml. ... LH huipun kohdalla hormonin määrä elimistössä on noin 10 kertaistunut normaalista ... Toisaalta herkkien testien ongelmana saattaa olla se, että tulos on positiivinen useamman päivän ajan, tällöin on vaikeaa tietää, milloin todellinen huippu tapahtuu. Jos testi on positiivinen usean päivän, on suositeltavaa vaihtaa epäherkempään testiin."
Eli samoin kuin hcg, lh vaihtelee yksilöllisesti verrattain paljon. Pitäis vaan vertailla eri herkkyyksisiä testejä niin löytyy se oma :)

Toiveissa, on plussa!!!! ,yritä kellistää mies ennen pikkujouluja ja jatkakaa huomenna, muttahuomenna sit viimeistään jos tänään ei onnistu. Täällä tällainen viiva,oletan et huomenna ihan plussa, kun nytkin toisessa valossa näyttää lähes tasavahvaa. Hih, ihan fiiliksissä kun vihdoin pääsee piinailemaan taas mukaan teidän kanssa.

Liitteet

• IMG_20161209_160015.jpg
    IMG_20161209_160015.jpg
    576.8 KB · Katsottu: 202
On jatkuu; Nyt muuten ovis paljon aikaisemmin (kp15) kuin viimeksi! voisko olla gelee royalen ansiota?? ;)
Tallettelut jäi tältä päivää, ku mies säntäsi heti pikkujouluihi :( aamulla viimeistään pakotan sen petipuuhiin!!! ahdistaaaaa.

Älä huoli, ovis tulee yleensä seuraavana tai sitä seuraavana päivänä plussasta:) hyvin kerkeet!

Minä oon muuten tässä kierrossa napannu aina 2 geleetä kerralla.. ja luulen että huomenna tulee ovisplussa.. ihan ajallaan tulossa toi ovis.. mulla ei kummemmin ole siihen vaikuttanut.. kahdessa edellisessä kierrossa oon syönyt vaan yhtä kerralla.. nyt tilasin purkin lisää ku tänään lähtee viiminen gelee. Sen verran eroa huomasin että on paljon kosteemmat paikat nyt kun aiemmissa kierroissa.

Takaisin