Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Bambi jospa se kaivattu tulos olisikin nyt ++++ :smug:
Joo, no tuli vähän fiilis, että pitäis olla nuhteeton kaikin puolin. Siis et hoitoja saa vaan "täydelliset" ihmiset. Gyne oli tosi positiivisen oloinen, kun kerroin meidän elämäntaparemontista ja mainitsi ainoina sen vuoden rajan, joka on ehdoton. Painoraja on, tai siis BMI. Ite en tuohon BMI: hin koskaan oo perustanut, koska ei huomioi esim. lihasmassaa. Mun miehellä on vattakumpua lukuunottamatta timmi ja lihaksikas kroppa, kun on fyysinen työ, niin tuijottavat lääkärissä vaan bmi-lukua :bored: Mulla nyt on läskiäkin, sen suhteen ei paljon oo vara tekosyitä luetella :oops: työn alla, eikä oo tällä hetkellä lapsettomuushoitojen esteenä :happy:
Oli muuten tk-lääkäriltä vilahtanut lähetteeseen muutama asiavirhekin, niin eipä ihme, että tuli bumerangina takas :mad:

LaraS
Teroja söin 6kk ja kierto toimi hyvin.
Nuo aiemmat 3kk söin e pillereitä, koska oli kysta.
Nyt terot 10päivää, kun menkat alkaa laskeskelen päiviä ja aloitanko letrot..

Arvon vähän edelleen jos vaikka vasta tammikuussa..mmh..

Mä varmaan tuun aamulla laittamaan kuvan tyylipuhtaasta negasta. Aattelin nimittäin testata vaikka vasta dpo8 onki ku huomenna ois yhet pikkujoulut ja asiaanhan kuuluis maistaa vähän viiniä. On kyllä harvinaisen oireeton loppukierto ku ei tunnu miltään :shifty:

Triana dpo 7 (kp 21/25)

LaraS: Hienoa et hommat eteni :) maaliskuussa sit pääset selvittelyihin jos vielä tarvii.
Itse olen teroja syönyt epäsäännöllisesti. Mulla ei vuoda läpi ja vuoto alkaa 2-3pv vikan tbl jälkeen :)
Noita saan tklääkäriltä. Muuta en.

WM ootteko miettinyt yksityisellä hoitoja? Ei kai siellä oo samat rajoitukset kuin julkisella?? :wideyed: on toki aika hintavaa, mutta varmasti tuloksen arvoista :happy090

Nega testattu. Täytyy testailla vielä aamusta mutta en kovin paljoa jaksa toivoa elätellä. Alkaa kypsyttää jo tämä yritys..Ensi vuonna PAS sitten.

Pahoittelut Rive! :( Toivottavasti uusi vuosi tuo tullessaan plussan. Jos ei sitten huomis aamu yllätä iloisesti... :)

On: Täällä kp 11 ja tikkuun pärähti ovisplussa. Oho vielä aikaisemmin ku edellisessä kierrossa.. Ehkä se johtuu tuosta letrojen annoksen nostosta... Nyt vaan sitten talletellaan ahkerasti ja kp 15 olis ultra. Odotan kyllä sitä ultraa mielenkiinnolla että mikä on limakalvon tilanne ja onko folli poksahtanut.. :)

Rive voi ei, pahoittelut :sorry: Montas pv sulla onkaan; olisiko aikaista vielä?

pätkis kuulostaa lupaavalta :) toivotaan hyviä uä-uutisia!

Taidan tulla tänne takas :( keskiviikkona alkoi tuhruvuoto. Tänään kävin teekoossa ja lekurin mukaan alkava keskenmeno, perusteella kohdunsuu auki. Tänää onki sitte tullu vuotoa ja kipua on.

Moikka ja ihanaa joulun odotusta kaikille!
On tullut pidettyä melkein 2kk foorumipaussia kun alkoi olemaan aika burnoutti kaikesta tästä raskautumisen epäonnistumisesta.. sillon tällöin tottakai kuitenkin tullut lueskelemaan mitä kaikille kuuluu :) Paljon onnea plussanneille, isoja tsemppejä ja plussatuulia jokaiselle ja isot pahoittelut kaikille kenellä ei ole vielä plussaa kuulunut :sad001:sad001
Tilannekatsaus omaan napaan:
Ei näy plussan plussaa täälläkään, ollaan nyt tosiaan yli vuosi yritetty. Elokuussa siis selvisi että on vähän sitä PCOta munasarjoissa ja se taitaa tehdä hallaa kierroille. Ei tule ilman Teroja ollenkaan, sovittiin gynen kanssa että teen ovistestejä syys ja lokakuussa, ja ylllätys yllätys (not) ei plussan plussaa niissäkään :sad001:grin menen 20 päivä käymään gynellä hakemassa lähetteen julkiselle hedelmöityshoitoihin. Toivottavasti jonot etenisi nopeasti ja saataisiin pian selville mistä kiikastaa ja miten voidaan hoitaa.. Plääh. Tsemppihalit kaikille! :hug013

Voi lissufin <3 hirveästi voimia <3 :'(
Pätkis onnet ovisplussasta :)

Tsemppiä kaikille<3

On; täällä kp9 muistaakseni ja alotin tikuttelun jo. Negaa näytti! Liian aikaista tikkuilla, mut pitihän se jo kokeilla :D

Untuvainen tiedän tunteen! Ja välillä tuntuu vaan että se oma lähipiiri on ihan täynnä raskaana olevia ja vauvojen kanssa olevia :/ vaikka ihanaa heille nii se kyllä kummasti pahentaa sitä omaa oloa :( tsemppiä<3

LaraS inhottava se eka lääkäri muttta onneksi toisella oli älliä ja sait lääkkeet! Nyt tsemppiä ja toivotaan että plussa kerkee yllättää ennen maaliskuuta<3

Triana pikaista paranemista sinne!

Bambi toivottavasti piinaviikot päättyisi plussaan<3

Täälläki rivien kp:tä mietin, toivottavasti tulis vielä plussa! Mikä on pas?

Pätkis kuulostaa tosi hyvältä! Tsemppiä piinaviikkoihin! Tuu sit kertoo miten ultra meni ;)

Lissufin pahoittelut ja voimia sinne<3

Labanen toivottavasti pääsette pian etenemään hoidoissa ja saatte tilanteeseen selvyyttä! Tsemppiä myös sinne<3

Toiveissa aloititko ovistikuttelun? :)

On: letroja otettu pari päivää ja musta tuntuu et mulla tulee niistä painetta tohon nenän yläpuolelle toki voi myös olla että kuvittelen mutta joo ja pahaa oloa :/ ens viikon ke on sit ultra ja sillon ois kp 9 eli saa sit nähä millanen munasolu siellä ja irrottaako ne sen vai ei..
mulla ollu vähä haikee fiilis ku kaveri just saanu vauvan. Toki oon ihan onnesta sekaisin heidän puolesta mutta se vauvan näkeminen tuo vaa itselle sitä vauvakuumetta vieläkin enemmän(miksi sitä pitää olla??)
Ollut myös nyt kahden kaverin kanssa joilla vauvat nii vähä ulkopuolinen olo ku välillä jutut on niin raskaus ja vauva painotteisia ettei oikeen itse pääse keskusteluun mukaan ku ei tiedä niistä mitään tai osaa kommentoida :(

Kunpa mekin pian saatais tää vauva alulle tässä alkaa vaan mennä moti ja usko kohta...

Meillä kova tavoite saada inseminaatio aikaseks tammikuussa pitää vaan sellanen 500€ taikoo jostain :o

Jopsu kp 5/26

Labanen Mulla sama pco - ei niin paha että syndoomaksi luokiteltiin, mutta aiheuttaa ongelmia. Ootko siis niitä teroja jo käyttänyt? Oliko apua mihinkään suuntaan? Minkä herkkyyksisiä o-testejä oot tikutellut?

Toiveissa bongaustsempit!!

Jopsu toivotaan letroille hyvää vastetta ja ultrasta hyvät kuulumiset!

Täällä on kp15 ja pitäis 10pv tero-kuuri aloittaa. Edelleen näyttää o-tikut negaa, tosin samoilla tikuilla (herkkyys suuri mysteeri) en edellisissä kierroissakaan o+ saanut. Metformiinia ottanut kahtena päivänä ja niistä tulee huonoa oloa, yökkäilyä. Pitää vissiin syödä vähän tiheemmin, se onneksi helpottaa :) hyvä puoli, että tulee syötyä riittävän usein, niin potkii aineenvaihduntaakin :joyful:
Gelee royalesta ja ubikinonista (pv13) en oo huomannut mitään suuntaan tai toiseen. Oon ottanut niitäkin useampana päivänä kaks.

LaraS kp15/28-31??

Muokattu viimeksi:
Hellou täältä 'palsta tauolta'

Lueskelin äsken läpi mitä kaikkea tänne oli kirjoiteltu ja tekstiä oli tullut niin paljon että toivottelen kaikille yhteisesti plussa onnea, pahoitteluita negoista !
Mulla on kummallinen kierto, normisti 28-32 kp ja nyt olis pitänyt 3pv sitten alkaa menkat vaan eipä kuulu eikä näy. En ole testannut koska en tosiaan löytänyt ovista tässä kuussa laisinkaan.. vähän jänskättää että voisko olla.. yks testi on kaapissa mutta ei ole minkäänlaisia oireita että olis napannu.. koska uskaltais testata? Sori omanapailusta [emoji51]

Lissufin, voi ei :sad001 Voimia kovasti:Heartred Epäreilua kun ensin annetaan ja sitten otetaan pois.

Tänään on siis pp10 mutta olettaen että alkio oli jo 4 päivää vanha niin eikös sen pitäisi näkyä jo mikäli olisi tärpännyt? Päätä sekoittaa nyt se että aamupissasta sain ovisplussan ja joko viivanpaikan tai megahaamun One Stepiin. Jos nyt malttaisi vielä muutaman päivän piinailla, täytyy hakea Apteekin oma niin saadaan varma vastaus:joyful:

MamaMee: kyllähän tuota voisi jo testailla:happy:

Takaisin