Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voihan invertteri!!! Onko mulla silmät puusta vai näkyykö tossa aamun r-testissä joku hämärääkin hämärämpi räkä viivan paikalla :woot:

Liitteet

• IMG_20161120_080319.jpg
    IMG_20161120_080319.jpg
    947 KB · Katsottu: 246
Täältä kans pahoittelut negoista! Sitä kyllä aina jotenkin uskoo et aina yksi tai kaksi plussaa tulee silloin tällöin. Itsellekin toivoa luo! Tosi harmi :'(

Mulla on jotenkin kauhee väsymys ja kiire ollu tällä viikolla, ei oo ehtiby/jaksanu tännekin kirjoitella vaikka luen kyllä koko ajan!

Toivotaan et uusi kierto tuo toivotun tuloksen kaikille meille kellä se on alkamassa!

LaraS : kyllähän siinä joku siin yläkulmassa näkyy, nappasin screenshotin ja isonsin sen kohan mitä tarkotan ettei oo hankala selittää
ImageUploadedByVau Foorumi1479639149.186287.jpg
edit * siis alemman testin vas yläkulmassa missä viivan pitäs olla on joku tommonen

Mulla kp19 ja ovistikku negaa edelleen
ImageUploadedByVau Foorumi1479639561.650269.jpg
oletettu ovis olis ollu tälle päivälle mut noup.. eipä ainakaan viel :) iltapäivällä uutta testii!

Toivotaan juu :)
Mä löysin tänään mielenkiintoisen jutskan , factor V leiden mutaatio= verenhyytymistekijä geneettinen mutaatio homma. Mietin, että pyydän mun lääkärin tarkistamaan sen koska mun tietääkseni mun bio äidillä oli keuhkoembolia eli veritulppa ja sen siskolla, se on kai periytyvä ja mietin että onkohan se vaikuttanut mun keskenmenoihin? Mut mun lääkärin tietäen se ei suostu. Sit meen kyllä cityterveyteen ja maksan sen testin itse :)

MM kuulostaa siltä, että kandee asia tarkistaa! Viittaa tosiaan perinnölliseen hommaan, onpa ihme lääkäri ellei suostu tarkistamaan :/

Noh, täällä pikkarinsuoja oli mennyt ihan ruskeeks, vanhaa verta ja vähä hyytymää tuli paperiin ku kävin pissalla. Taisi olla (korkeintaan) joku hipaisu/kiinnittymisyritys :sorry: en edes tiiä, onko mun testit 10miu vai 25. Aika näyttää, kuin käy. Menkat varmaan alkaa :sad001

LaraS: toivottavasti lopahtas heti alkuunsa ja oliskin plussa. :) aina voi edes toivoa ! Ja jos nyt alkaakin niin ei muuta, kuin hymyilleen jatkoon! Kyllä se plussa sieltä vielä tulleepi! Nyt unohdin nimen kuka kirjoitti että on kaksi testiä kaapissa, tsemppiä ja plussaa testiin [emoji106] edit* siis toiveissa [emoji173]️ sulle tsemppiä testailuun, piti käydä tarkistaa nimi :) mulla on järkky päänsärky päällä ni ei taho toimia koko pää

Taidan testata vasta sitten jos menkkoja ei näy... Jos maltan hermoni siihen asti :D ajatelkaa kuinka ihanaa ois kun saatais jouluplussia tänne <3
Viimaa odottelen kans kuumeisena et mikä tilanne siellä??? :)

Täälläkin Viiman tilannetta mietin. Olipa siellä plussa :)
Toiveissa uijui, jänskät paikat sullakin! ++++

Mulla oli jotenkin vahva fiilis, että nyt mulla tärppäsi, niin en malttanut olla testaamatta :hungry: Itsepetos... Pahin kaikista :banghead:

Ei mullakaan pätkis näkynyt silmällä mitään omassa. Hupsu olin, kun aloin säätämään ja sain jo vähän toiveille vahvistusta. :shifty: näin sitä lasketaan alamäkeä sitten :oops::banghead::hilarious:

Mulla on oksettava olo ja jotain kummaa poreilua jossain tuolla... Alamahassa :D varmaan pää jo nii sekasin että keksii tollaset oireet :D hohhoijaa. Testit huutaa kaapista mut en prkl vielä tuhlaa niitä! :D

Mulla oli O+ eilen. Ainakin tän testin (Apteekin oma) mukaan. One Stepillä ei olis kait tullu kun samanlainen viiva kuin MamaMee:llä.
Tää on eka kerta kun saan näin selvän ovisplussan tikkuun.
Raskaudesta kylläkin olen saanut ennen.
Tallettelut -1 ja 0 . Meillä kun se on vähän hankalaa sovitella aikoja yhteen. Mä teen pelkkää yötä eli valvon 7 yötä ja isäntä pelkää aamua joka alkaa 4-6 välillä, niin pupuilut jää vähiin yhteisen vapaa-ajan ja hereilläolo ajan takia.
Nyt vaan toivotaan, että tikku näytti oikein ja pari pikauimaria olis vauhdissa.
Niin ja munikset priimaa.

Aloitin Ubiqinonit (tai miten ne nyt kirjoitettiinkaan) Katjushan kehoituksesta. Ne näyttävät vaikuttavan lähes kaikkeen positiivisesti. Toivottavasti myös mun toiveeseen.
Jos ei munikset "nuorru" , niin ainakin muuten, koska on alkanut pientä finniä pukkaamaan. Tuleekohan musta ikiteini?

Jokohan Katjusha on saanut pienokaisen syliinsä? Ihana joulu tulossa heidän perheelle. ❤️

Piti laittaa kuva, mutta puhelimella ei pysty pienentämään ja Aijaalla en osaa jakaa???
Kokeilen vielä, josko onnistuisin ...

Laras, kyllä siellä jotain aivan selvästi kurkkaa! :joyful: Sillion kun Pepexxl oli messissä täällä enemmän hänelle annettiin tuomio että raskautuminen on tosi epätodennäköistä, mut sit ihan yllättäen hänelle tuli tosi varma fiilis että on tärpääny ja niinhän se oli, hänen vauvansa on syntynyt jo kauan aikaa sitten, mutta muistan sen kun se jäi mun mieleen kun sille tuli niin varma fiilis siitä! voi että kun sun ei tartteis kuumeilla enää!!!

Pätkis, kyllä mä sunkin testissä oon jotain näkevinäni, tietty mulla on melkoisen vahvat viivalasit, että en luottaisi niihin täysin mutta kuitenkin!

Laras ja Pätkis, millon teidän menkkojen pitäs alkaa?

Toiveissa, oireet kuulostaa ainakin hyvältä! :happy:

Niin, missä se Viima on?? :grin

Murkku, siis kymppi jo??? Minne ihmeeseen ne viikot meni? Etkös sä plussannu kaks päivää sit?? :grin:eek:

Tiko, mä kans otin käyttöön ubikonit, toivotaan että niistä on hyötyä!

Ihan hirvee testivimma iski kun näitä testejä täällä seurailee. Mulla ei oo mitään sen kummempia oireita ollut, pari kertaa tulu vähänki aikaa tossa to-pe akselilla juilintaa alavatsaan ja tänään nyt on vähän kipuillut. Koko viikon oon ollu väsynyt mutta sen uskon johtuvan kaikesta paskasta mitä tällä viikolla on ollu. Ja finni ilmesty poskeen eilen. Saa ny kattoa että saanko pidettyä testauksen poissa pelistä keskiviikkoon vai en. Mut siis sillon testaan digin, torstaina pitäs alkaa menkat. Tänään kp26/29, dpo10

Takaisin