Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea Lissufin! :)

Samaa mieltä edellisten kanssa, että voi ihmiset olla törkeitä..

Tuo niin lohduttoman olon se negatiivinen testitulos. Sympatiat on teidän puolella Kipsuli ja Pätkis.
Aikaisia testaamisia tosin, että ei se tulos vielä varma ole :) mutta tunnistan kyllä ajatuksesi Pätkis.

Itsellä piinaviikot meneillään ja koitan jo henkisesti valmistautua tulevaan pettymykseen vaikka ei se
aiemminkaan ole oikein onnistunut. Tädin oletettu saapuminen reilun viikon päästä maanantaina.
Päätin, että en testaile jos ei mitään oireita ole ennen sitä. En tosin tiedä kumpi tuo pahemman mielen- täti vai
negatiivinen r-testi.

Pahoittelut tästä negatiivissävytteisestä viestistä, mutta hieman on aina näihin aikoihin kierrosta mieli maassa..

Teiän kirjoituksiin voi kyllä niin samaistua... Fiilikset siitä että tätä kaikkea ei halua eikä pysty jakaan kaikille, sekavat tunteet ku kaverit saa helposti lapsia... Ja varsinki ne tunteet ku näkee työssään aikuisia, jotka eivät huolehdi lapsistaan... Eikä edes jaksa välittää jälkikasvustaan... Myllerrystä päässä jatkuvasti eikä kuitenkaan haluais ihan katkeroitua.. Ja tuoki et miehet tosiaan tuntuu ottavan tän jotenki rennommin tai sittte se oikeesti onkin sitä et stressaavat hekin mut se näkyy eri tavalla...
Ja joo, täälläki fiilikset vähän matalalla niinkun emppukin edellä kirjoitti.. Tuntuu koko kierto olevan yhtä piinaa kun ensin etsii ovista ja sitte oottaa et joko nyt ois voinu tärpätä! Täällä dpo5 enkä kyllä vielä testaile mitää! Kaiken maailman kiinnittymistuntemuksia sitä saa tietty itelleen kuviteltua tähän aikaan :D oivoi!

Ihanaa nähdä noita plussatikkuja ja kuulla onnistuneista hoidoista. <3 Ne antaa itselleki toivoa! :)
Tsemppiä kaikille, jaksamista ja positiivista mieltä tän ankean vuodenajan keskellä :)

Psst... Pätkis ; eikö jotkut plussaa vasta sitten ku menkat on jo myöhässä? :)

Muokattu viimeksi:
Pätkis ja kipsuli, pahoittelut negoista! Toivottavasti muuttuvat vielä räikeiksi plussiksi!

LaraS, luge 2h ennen antibioottia. Ja sitten luge pitäisi laittaa 8h:n välein.
Vaikkei plussa nyt tikkuun piirry, toivottavasti kahden viikon päästä piirtyy sitäkin tummemmin!

Rivelle pikaista o-plussaa! Onneksi on vielä päiviä jäljellä. Tuttu tunne tuo, kun ei malta odottaa.

Lissufin, onnea!!!

LaraS Mäkin kehittelen täällä oireita, niinku ennenki pää tekee tepposet. alavatsa vihlas, pääsärkyä,lämmöt 36.9..nousu vielä oli 36.7 normaali lämpö 36.5
Tai sit mä oon vaan tulossa kipeeks :confused013

Mä seurailen valkovuotoa enkä ny kyllä oo saanu siitä mitään irti. Ei ymmärrä :D tähän asti Max 1pv väliä pupuilussa. Että saakeli on kyllä yritetty tänne asti vaikka kp taitaa olla jo 21. :D

Äh taas nega. . . . Eiköhän tää kierto nyt ala olee jo taputeltu. . Viimeinen teroluti meni eilen nyt vaan odotellaan menkkoja. .

Pätkis dpo 13

Että mua ärsyttää.. yks tuttu joka on raskaana, itkee siitä kuinka ÄLLÖTTÄVÄÄ raskausturvotus ensimmäisen 7vkon aikana sillä on. Sanoin sit, et no.. ei minusta ole ällöttävää ja mielelläni ottaisin sen turvotuksen, niin johan alko melkonen kettuilu että joo, ens kerralla ei kerro tuntemuksiaan koska muut tulee mustasukkaisiksi ja pahastuu jne.. ensinnäkin, mua korpee se että se kuvittelee että olen hälle jotenkin mustis, en tod ole. toisekseen, jos hänkin saa sanoa mielipiteensä ällöttävästä raskaudestaan, saan kai minäkin omani? tällänen valitusvirsi täältä.. ihmiset on oikeasti niin törkeitä. Tämä siis yhdessä enkun kielisessä ttc ryhmässä.. siellä siis ryhmällinen naisia jotka kaikki yrittää tulla raskaaksi, saavat keskenmenoja ja yksi synnytti kuolleena tyttärensä. Ei minusta välttämättä ihan oikea paikka itkeä turvotustaan.. noh, voin tietty olla väärässäkin. :/

Törkee omanapailu:
Kp 14 ja täydellinen o+ toiseen tikkuun.
Vaikken sillee siitä hyödy mitään kun tallettelu on turhaa mutt kuitenkin.

Mamamee; samoil linjoil kanssas. Kaikilla on omat mielipiteet ja ne saa ääneenki sanoa. Paikka ja aika vaan tuntuu monasti aika väärältä.. se turvotus kuitenki on vaan väliaikasta vaikka voiki olla kipeetäkin. Muttei se mun mielest ällöttävää ole, koska se kaikki vaiva, olot, oireet.. johtaa maailman parhaaseen palkintoon mikäli mikään ei mene vikaan.

Omaa napaa vähä kans; eilen alko rinnat olee arat, nyt ne alkaa olee nii kipeet ettei kosketust kestä. Piinailla saa taas :) 28.11. pitäs tädin tulla.

Huh! Kahlasin kaikki viestit läpi ja viimekerrasta onkin aikaa!

Paljon uusia nimiä tullut joten tervetuloa ja tietenkin pikaista visiittiä toivon! Eli plussatkaahan ittenne pihalle piakkoin ;)

Larissa mahtavaa, että nyt todella hoidetaan se tärkein eli endo! Josko sitten se pieni suotaisiin teillekkin! Olet vahva ja sinnikäs nainen! Tsemppiä <3

Murkulle myös tsempit raskauden kulkuun! Nautihan joka hetkestä se aika kun hujahtaa niin nopsaa! :)

Viimalle tsempit myös ja plussatuulta!

Muillekkin paljon tsemppiä kierron erivaiheisiin! Kaikille toivon tätä maailman ihaninta asiaa eli äitiyttä <3

Meillä siis tyttö tänään tasan 2kk ja edelleen hyvin tyytyväinen ja helppo vauveli! Yöllä saatetaan herätä vain kerran ja päivätkin pääosin tyytyväistä tyttöä jos ei ole nälkä ;) Tässä kun testejä tuijottelee niin todella outoa, mutta mulla on tietyllätavalla ikävä sitä testirumbaa ja jännitystä kuukaudesta toiseen vaikka todellakaan hääppöstä yritysaika ei ollut! En olisi uskonut että sitä voi tulla ikävä?:O

Tosiaan lueskelen kaikki kuulumiset aina, mutta aikaa ei ole kirjotella kovin paljoa! Toedoksi vaan että myötäelän kaikki ilot ja surut täällä <3

Ainiin ja piti laittaa tänne vielä meidän resepti plussaan!

-Eli talletteluja oli muistaakseni joka toinen pv oviksen molemmin puolin
-preseed liukkari
-greippimehu
-punaviini
-luovuttaminen ja hoitoihin oltaisiin hakeuduttu seuraavasta kierrosta :)

Kipsuli no, toivossa on hyvä elää sano lapamato :) Jospa oliskin meiän vuoro :shy: toivottavasti et kipeäksi tuu kuitenkaan.

MamaMee on ehkä vähän väärä foorumi ollut purkautua tolleen :/ Toisaalta ehkä sitä raskaanaoloa vaan ihannoi niin kamalasti tietyn pisteen jälkeen, että sokkina tulee todellisuus ja ne ikäväntuntuiset raskausoireet. Ehkei tää ko. henkilö osannut sanojaan valita oikein.. Mutta saahan täälläkin raskautuneet käydä kuulumisia kertomassa ja ollaan heidän puolesta iloisia :) niin, vaikee tietty veteenpiirrettyä viivaa arvioida, milloin on kyse itsekkyydestä ja milloin harkintakyky pettää. Itse möläyttelen monestikin asioita, joissa olisi sanamuodolla saanut vähän sievemmin asian selväksi. Ja joo, mulla on rasittava sinisilmäisyyskompleksi :smiley-ashamed005:confused:

Niksu onnea o-plussasta!! Ainahan se on pieni voitto, että sellaisen löytää :) kertoo jotain oman kropan toiminnasta, siitä voi iloita :joyful:

Mamma-10 tsemppiä piinailuun!! ++++

Minni2 kiva, että tulit kuulumisia kertomaan! Oon myös teidän taivalta foorumilla lukenut, ihanaa että saitte pikkuisen ja menee hyvin! Kaikkea hyvää teille!
Tuo testirumban, jännityksen ym. ikävä on varmaan yllättävän yleistä. Onhan se täällä monelle iso osa elämää, joillekin pidempään kuin toisille. Tiivis vuorovaikutus ja vertaistuki tekee siitä ainutlaatuista. Itekin oon tosi iloinen, että löysin tieni tänne! :p

LaraS: joo tuolla meidän ryhmässä saa raskaana olevat päivitellä, ei olla pidetty sitä vaan niille ketä yrittää.. mutta mun mielestä tollanen negativiinen valitus kuuluu muualle kuin yli vuoden yrittäneiden ryhmään. En osaa iloita siitä jos joku sanoo raskauttaan ällöksi. Hänellä on ennestään 1v3kk vauva joten tuskin tuli yllätyksenä.. mua ärsyttää ehkä eniten että valkkas just ton ryhmän koska siellä on sellaisia jotka on yrittänyt useamman vuoden :) tokihan on mahdollista ettei osannut valita sanojaan oikein, itse oon yrittänyt olla varovainen missä valittelin raskausoireita negatiivisessa mielessä koska siellä olis sit ainakin 300 naista jotka tekis mitä vaan et sais ne oireet, siis etenkin kun noita ryhmiä on vaikka millä mitalla jossa valitella jne :)

Mut kuten sanoin niin saatan olla väärässäkin .. ehkä se vaan kilahti mun kahvikuppiini koska mielelläni olisin raskaana ja oireineen päivineen.

Muokattu viimeksi:
No nyt piinataan hupsua urakalla!!! :nailbiting: Paperiin rusehtavaa vv mukana, oirearvailun perusteella dpo 5 :excited001
Alavatsalla tuntemuksia, täyteläistä tunnetta.

**muoks** pytylle istuessa kävi joku kumma huimaus. Äiti oli kuulemma joka (4) raskauden tiennyt huimauksesta... Huu:whacky011

Muokattu viimeksi:
MamaMee Okei, no onpa kummallista sitten :confused: tälleen sivusta paha tietysti sanookaan, kun ei ole ite ollut ko. ryhmässä mukana eikä tunne tapausta/näe viestejä. Ja varmaan itsekin olisin kertomasi periusteelka sen ryhmän jäsenenä loukkaantunut :bored:

LaraS:oi ihania oireita [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ toivottavasti olis nyt kuule raskaudesta !! Pidän peukkuja :)

MamaMee näetkö eroo näissä lh-testeissä? Eiliseltä n. 4h ja tänään parin tunnin rakkoajalta. Vaklaan edelleen ovista, kun womanlog ennusti tälle pv :hungry:

Liitteet

• IMG_20161118_155002.jpg
    IMG_20161118_155002.jpg
    150.2 KB · Katsottu: 177
  • IMG_20161119_124254.jpg
    IMG_20161119_124254.jpg
    225.2 KB · Katsottu: 167
Minni, sama täällä, pieni ikävä sitä piinailua, hullu kai sit myös olen :D se vaan oli niin älyttömän iso osa elämää niin pitkän ajan :o

Harvoin on aikaa kirjoitella tänne, mut päivittäin kyllä luen kaiken, tykkäilen ja myötäelän.
Toivon todella suurta plussatuulta tänne ja paljon o- ja etenkin r-plussia! :)

Takaisin